Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.575 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Als ik een verhaal geschreven heb is het opeens weg.. M.a.w. toedeloe
Antwoord van Topdrinks
Beste , bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je jouw verhaal niet hebt weten te versturen. Onze welgemeende excuses! Wij zien dat je inmiddels met een van onze collega's in contact bent om een oplossing voor jou probleem te vinden. Met vriendelijke groet, Renate
Snelle levering, alles zoals afgesproken, goede prijs
4 feb 2024
De snelheid van verzending en de voordelige prijs
Standaard service. Doet wat er beloofd word
RD
Ron d.
Voorburg
Snelle levering volgens afspraak
Alles was prima goed verpakt!!
10 feb 2024

3 feb 2024
snelle levering
10 feb 2024
7 nov 2023
Ondanks toezegging nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Inmiddels ontvangen. Duurde een week ipv de volgende dag.
28 aug 2023
Ik heb snel een reactie gehad na dat ik contact zocht om ik een verkeerde fles had dus ik pas me sterren na 4 sterren. Ik kan hem retour sturen alleen de enige minpunt is de gratis retour optie moet ik alsnog 7 euro verzendkosten betalen , dan heb ik liever een gratis verzending code of iets en dan bestel ik de fles wel opnieuw en hou ik deze . Al werkte de gratis retour wel dan kreeg het 5 sterren. M.v.g rick
PB
Peter B.
Friesland
25 aug 2023
Snelle levering. Helaas geen track&trace gekregen. De site gaf aan dat deze er ook niet was. In de app van postnl stond ook niets, maar het werd wel, de dag na de bestelling, geleverd. Dus het was even afwachten of het wel werd geleverd. Dus dit zou wel verbeterd kunnen worden.

Teleurstelling

Een bestelling gedaan. Helaas was mijn bestelling niet op voorraad. Moest er zelf achteraan na een week. Vond ik niet zoals het moest. Via mail wel snel geholpen. Andere bestelling ging wel vlot.
AL
25 okt 2023

Dag later dan verwacht.

Besteld, ruimschoots op tijd om de bestelling de volgende dag te krijgen. Dus niet! Nog een dag thuis blijven en daar word ik niet vrolijk van.
J'ai eu peur car la communication après la commande n'était pas idéale. Je n'ai par exemple pas reçu le numéro de suivi. Mais quand j'ai appelé (numéro en Hollande et qui ne parle pas français!!) J'ai tout de suite reçu l'information. Mon colis est arrivé le 4eme jour, les bouteilles étaient bien protégées donc au final, rien a redire, c'était très bien

Keurig verzorgd.

Snelle, correcte levering. Niets op aan te merken. Wel merkwaardig dat je wat kleins extra besteld voor gratis verzending en dan je bestelling niet in één maar in twee dozen opgestuurd krijgt. Dubbele verzendkosten voor Topdrinks, maar gratis voor mij.Onhandig.
WJ
Walther J.
Voorschoten
20 aug 2023
Goede prijs en service. Wat beter kan is dat ik geen bericht van de shop heb gehad dat het is verzonden. Ineens stond de postbode voor de deur met het pakje. Heb wel van post.nl een bericht gehad. Dat zou beter kunnen omdat je niet weet of het is verzonden.
2 okt 2023

optie leveradres duidelijker maken

Het was onduidelijk waar je factuuradres en waar leveradres in te vullen waardoor dit was misgelopen, een rechtzetting was niet mogelijk na contactname, dit is wel kunnen gebeuren via de transporteur waardoor het nog in orde is gekomen.