Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.575 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

18 mei 2023
Redelijk gecommuniceerd en pakket is ook heel aangekomen. Ik vond alleen dat de site niet heel fijn werkte en dat het product een paar krassen op het label had, is als cadeau voor iemand niet fijn als je daar later achterkomt
29 mei 2023

Gemakkelijk bestellen. Levering (door DPD) is problematisch.

Gemakkelijk bestellen. Levering door DPD is een ander paar mouwen. Zij komen niet op de overeengekomen dag en leveren dan in een Parcelshop die minder open is dan de kantooruren die ik werk. Afhalen is dus onmogelijk.
25 aug 2023
Het verbeteren is de bezorging. Heel netjes kreeg ik een tijdslimiet aangeboden. Deze was vanaf 15.30 de bezorger kwam om 14.38.... het pakket is direct naar een afleverlocatei gebracht waar ik dus zelf heen moest.
7 sep 2023
zorgen wat besteld wordt in voorraad hebben en niet achteraf tot de ontdekking komen dat het artikel niet geleverd kan worden. Verder werd de transactie keurig en vlot afgewikkeld.
17 dec 2023
Snelle levering, goede berichtgeving betreft het aankoop tot verzending. Mogelijk beter, betere/ stevige omverpakking ter verkoming van beschadiging binnen verpakking
7 jan 2024
1foute levering, kreeg vodka terwijl ik Ballentine's whiskey heb besteld,heb ze geïnformeerd via mail maar tot op heden geen respons. Eigenlijk gewoon slecht!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een retourverzoek hebben plaatsgevonden . Met vriendelijke groet, Renate
3 sep 2023

Voordeliger dan concurrent

Bestellingen op werkdagen vóór 22u worden netjes volgende dag bezorgd! Redelijk voordeliger dan concurrent. Verpakking is ook OK. Kortom goed en veilig.
8 okt 2023

Bezorg service van nop...

Er is niks mis met jullie site. Bijna alles is ook goed gegaan alleen het laatste gedeelte... ik wacht sinds eind afgelopen maand op mijn bestelling.
Ondanks het probleem van de niet geleverde zending, is het over het algemeen goed verzorgd. Probleem blijf wel, vind ik, de late reactie op klachten.
8 sep 2023
Is niet bij , maar bij een Primera 18 km verderop afgeleverd, zonder kennisgeving ! Eerst moest ik een Email sturen waar het bleef na 3 dagen
6 jan 2024

Goedenavond

Goedenavond, de prijzen bij Topdrinks zijn helemaal goed, echter de laatse bezorging ging mis, jammer. vriendelijke groetjes, Jo.
Levering gedeelte kwam te laat en dan ophalen bij een afhaalpunt die slecht te vinden was. Snap niet dat ze zaken doen met post nl
Ik vind het niet goed en raar dat jullie de flessen niet in de originele dozen verzenden. Zoveel meer papier/ Karton vervuiling.
Jenever van Bols is gewoon jenever van Bols meer niet. de bezorging laat vaak te wensen over, ze liegen en bedriegen
19 sep 2023
Zeer ruime keuze aan whisky's, superieure kwaliteit, betaalbare prijs vergeleken met Schotland. Snelle bezorging.
Was paar daagjes te laat maar oorzaak was de koerierdienst . Mooi opgevolgd via mail en goed ingepakt.
2 sep 2023
Bezorgt zoals besteld en op tijd. Klantenservice is niet denderend, niet klant gericht. Denken niet mee
13 aug 2023

Niet helemaal perfect

Jammer dat er kleine stukjes kurk in me whisky zitten! Flessen waren ook licht beschadigd.
AB
Anja B.
Kollum
Sneller en beter reageren op problemen en beter bereikbaar zijn vooral telefonisch
19 mei 2023

TOP!!

Goed verpakt, prima levering, had volgens mij alleen sneller gekund :)