Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.819 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Ze doen wat ze toezeggen op de site. Tot nu toe zijn alle bestellingen probleemloos verlopen. Ze hebben daarnaast een uitgebreide keuze en hele scherpe prijzen.

Delivery time not as promised

This is now the second time our order takes 3days to deliver after placing the order. However the website says next day delivery if you order before 21:30.
Antwoord van Topdrinks
Thank you for the 4-star review we understand that 3 days is not what you expected. We strive to deliver the next day despite depending on external companies. This is not an excuse only an explanation, now we will take this example and discuss it with our carrier to improve their service level.
De levering kan beter. Bij de leveringsstatus stond geleverd op het adres terwijl men dit ergens anders geleverd had zonder een blaadje achter te laten.
Altijd goed verpakt en netjes en snel geleverd....mocht er toch iets zijn word t altijd netjes opgelost
10 jul 2024
Grote hoeveelheid (170 stuks) kleine flesjes drank besteld, laagste prijs, volgende dag direct in huis!
Bestelling altijd op tijd , men zou een bijpassend glaasje bij de bestelling kunnen doen.
RD
Ray D.
Stadskanaal
Gewoon zoals een bestelproces via internet behoort te zijn. Dikke prima.
11 jul 2024

Vlotte Levering

Keurig verpakt, vlot geleverd en ook nog voor een vriendelijke prijs.
Zeer goede service! Stevige verpakking. Duidelijke communicatie.
28 jun 2024
Snelle levering, goed verpakt....geleverd wat ik besteld heb
Keurige verpakking en presentatie. Snelle verzending.
28 jun 2024

Review

Easy to.use fast replay on emails and friendly staff
Snelle levering, netjes verpakt. Prima voor elkaar.
12 jul 2024
Prima, bestellen en de volgende dag geleverd!!
Snelle levering en producten als omschreven.
snel geleverd in mooie en stevige verpakking.
BR
8 jul 2024
Snelle levering, goede prijs, goed verpakt 👍
Altijd correct geleverd. Fijn betrouwbaar
7 jul 2024
snel geleverd en goed en stevig verpakt.
Snelle levering en goed/veilig verpakt.