Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Alles wordt goed verpakt afgeleverd.

Alles wordt goed verpakt afgeleverd, maar DPD bezorging laat te wensen over. Je moet thuisblijven , omdat alcoholische dranken niet bij buren of elders mogen worden afgegeven. En het wordt op de beloofde dag van bezorging niet bezorgd, en als het dan komt dan hoefde je er schijnbaar niet eens voor thuis te blijven omdat de bezorger geen legitimatie hoefde te zien en ik geen handtekening als ontvangst bewijs hoefde te zetten.
1e keer ging het goed, echt tevreden 2e keer bestelde ik op vrijdag voor 21.30 uur maar toen kwam die dinsdag pas, terwijl dpd wel op zaterdag bezorgd, dus dat vond ik jammer want ik had hem zaterdag verwacht dus dat viel beetje tegen.
TR
Mijn ervaringen met Topdrinks is altijd uitstekend. Kleine kanttekening, hun whisky assortiment valt de laatste tijd tegen. Heb 7 a 8 flessen op het oog maar zijn al tijden uitverkocht.
Zeer ruim aanbod (whisk[e]y) vergeleken met andere Slijters. Ook fijn dat in dat Segment Literflessen leverbaar zijn want door 70 cl. zijn Wij snel heen.
10 mrt 2024
Snelle bezorging, maar o, die verpakking!! Een boodschappentas vol met ribbelkarton voor 1 fles, zucht. En de doos eromheen was ook overdreven.
Bij de bestelling van wisky heb k lang moeten wachten, maar bij deze bestelling van genever is alles perfect verlopen
Heerlijk Koreaans drankje Soju besteld. Kreeg het erg snel en goed verpakt binnen..echt een aanrader! 👍 A+++😊
Wat fijn is dat de bezorger de bestelling gewoon in de schuur heeft gezet. Het artikel zat goed ingepakt.
De volgende keer weer bij jullie bestellen. Super blij mee bedankt trouwens gerjan buitenhuis 👌😉🥃🍻🍺
Met zorg verpakt en snel geleverd. Online schop met een ruim assortiment aan eerlijke prijzen.
10 mrt 2024
Vriendelijk en op de tijd die jullie vantevoren aangeven. Veel beter als eerst bij Post.nl.
9 mrt 2024
Goede verpakking, Snelle verzending, Redelijke drank prijzen, Ruime keuze aan dranken
3 mrt 2024
niets het was al perfect waarom iets verbeteren als het al perfect is
Mooie keuze. Altijd een stipte levering. Aantrekkelijke prijzen.
Zeer gunstige prijzen. Snelle verzending. Heel goed verpakt.
10 mrt 2024
Le délai et l'emballage bien pour des bouteilles en verres

Een goede zaak

Bestellen gaat eenvoudig, snelle levering. Scherpe prijzen
Conform verwachting. Bestelling, informeren , leveren

Weer top levering

Weer top! drank weer goed verpakt en snel geleverd!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn te horen dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen. Geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie

Gewoon erg goed

Correcte prijzen, goede verpakking, snelle levering