Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.533 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.763 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Zoek een betrouwbare bezorger!

Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij zullen uw mening zeker bespreekbaar maken met deze vervoerder. Er is inmiddels contact met de klantenservice hierover en zij helpen u graag verder een oplossing voor deze kwestie te vinden. Met vriendelijke groet,
Artikel nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien dat de door u bestelde artikelen in backorder staan en naar alle verwachting over 2 weken worden geleverd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
De bestelling is nog steeds niet bezorgd (na een week).
JR
Jos R.
Steensel
20 jan 2024

2 x Led strip

2 besteld. DE 1e heb ik zelf stuk gemaakt verwacht ik . De 2e heel secuur gemonteerd, brand maar de afstandsbediening werkt niet helaas.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder om een oplossing voor uw probleem te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Er wordt gezegd s avonds besteld volgende dag geleverd. Niet gedaan waarop ik het heb teruggestuurd want ik had het direct nodig…en dan moet ik ook nog 7 euro verzendkosten betalen. Niet klantvriendelijk en jullie maken niet waar wat er op de site bij het product stond.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste kant, Bedankt voor uw beoordeling. Op de site staat voor 22.00 besteld die dag nog verzonden, echter niet dat er de dag erop wordt geleverd. Hierin zijn wij namelijk afhankelijk van de vervoerder. Tevens zat er ook nog een weekend tussen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
BESTELLING NA 7 DAGEN NOG NIET GEKREGEN EN ALS REACTIE KRIJG JE TE HOREN DAT ZE ER NIKS AAN KUNNEN DOEN.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het pakket nog niet is geleverd. Via de track & trace kunt u het pakket volgen en wat wij kunnen zien is dat het sinds afgelopen vrijdag weer in beweging is. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
zeer slechte kwaliteit van de armaturen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u problemen heeft met de kwaliteit van de armaturen. U kunt hierover contact met ons opnemen via het contactformulier op de website, de klantenservice helpt u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
14 jan 2024
Leveren wat is beloofd en het vervoerd bedrijf eens onder handen nemen om leverdat na te komen en geen vage en onduidelijke berichten naar de ontvanger te sturen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de vervoerder onduidelijk is geweest in zijn berichtgeving. Wij zullen dit opnemen met de vervoerder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
13 jan 2024
Bestelling is niet geleverd. Gebeld en als antwoord gekregen dat het uitgezocht ging worden en dat ik bericht ging krijgen. Sindsdien niets meer gehoord. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uk kunt de klantenservice bereiken op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. U kunt ook via het contactformulier op de website contact met ons zoeken en uw vraag en of opmerkingen plaatsen. Wij komen er dan zsm bij u op terug. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
Slecht bereikbaar
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u problemen heeft met onze bereikbaarheid. Telefonisch is de klantenservice bereikbaar van 10.00-17.00 op werkdagen. U kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
6 jan 2024

Waardeloze bezorgingsdienst

Een goede webshop maar wel een waardeloze bezorgingsdienst. 9 dagen zweeft mijn pakket rond in Breda...
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij geen invloed op de vervoerder. U kunt via de track & trace van Budbee contact met hen opnemen over uw bezorgmoment. Mocht u hier problemen met ondervinden dan horen wij dat graag van u, Met vriendelijke groet,
LIGHT292800 = Ik vind het nergens op slaan dat we ons geld niet terugkrijgen..
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Omdat u als zakelijke klant bij ons staat geregistreerd gelden daarvoor de voorwaarden zoals die op de website zijn beschreven. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,
31 dec 2023
Pakket is nog steeds niet bezorgd.. er wordt een app gestuurd vanuit budbee met excuses maar daar hebben we nog geen product om. Wacht nog steeds
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat wij kunnen zien is dat in de tracking van Budbee kan worden aangegeven wanneer u het pakket wil ontvangen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mocht u nog vragen hebben dan kan dat via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en zijn in afwachting van het benodigde beeldmateriaal zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet,
Al 6 dagen aan het wachten op een nieuwe leverdatum. Uur voor levering werd de bezorging geannuleerd, daarna radiostilte...
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels is geleverd door Budbee en gaan er van uit dat alles naar wens is. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u, dit kan via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet,
andere lampen gekregen dan besteld.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Wij helpen u graag verder zodat u de juiste lampen ontvangt. Met vriendelijke groet,
26 dec 2023
Er stond een hoger rendement genoemd op de website Dan er uiteindelijk op de geleverde lampen stond. No mailingcontact possible. Phone was answered but got revered to fill in the online contactform. After that never heard back from them Delivery was next day. Goods in prime condition. Regrettably with different specs than mentioned on website
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. De klantenservice heeft u uitgelegd over effectief lumen en niet-effectief lumen, dat dit voortaan op de verpakkingen moet komen te staan. Mocht u daar nog vragen over hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
24 dec 2023
Levering is waardeloos wacht al een week wordt steeds gezegd vandaag geleverd en dan wordt het weer een dag later
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u uw order nog niet heeft ontvangen. Via de tracking van de vervoerder zien wij dat er vandaag bij u geleverd gaat worden. Mocht dit niet uitkomen dan kunt u dat zelf via de tracking aangeven. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet
Ze willen niet aannemen dat een product niet werkt zonder dat je foto's stuurt van hoe je het geïnstalleerd hebt. Dat hoor je graag voordat je een retour aanmaakt. Ik ga echt niet een nieuwe schakelaar deinstalleren en de bij hen bestelde opnieuw installeren om aan te tonen dat ik een schakelaar kan aansluiten.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Om een garantie procedure te kunnen opstarten of een defect te kunnen beoordelen hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Bij vragen en of opmerkingen kunt u via het contactformulier op onze website contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet,