Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.753 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

We hebben pakket niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Wat wij kunnen zien is dat er 22 december bij u is geleverd en wij hopen dat alles naar wens is. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
Leveren niet wat je bestelde, toont veel groter in advertentie, ik zal er nooit nog iets kopen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat de lamp in uw ogen tegenvalt. Op de site zijn de afmetingen van de lamp te lezen en daarom verbaast het ons dat u dacht dat de lamp groter zou zijn. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
heb nog niks geleverd gehad
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels bij u is geleverd, het is momenteel hoogseizoen bij de transporteurs en daarom kan het wat langer duren dat normaal. Met excuses voor het ongemak en vriendelijke groet,
geen levering wel afgeleverd digitaal via dpd ik heb eerder over bericht geen reactie ik hoef ook nix meer te bestellen bij jullie mooi geweest zo
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, en wat vervelend dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice hierover en dat uw pakket op nummer 32 is geleverd. Wij hopen dat u het pakket inmiddels daar heeft opgehaald en bij vragen kunt u altijd weer contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet,
nadenken
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft contact gehad met onze klantenservice betreffende uw order en wij zijn in afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet,
Tl-buis veroorzaakt kortsluiting dit gemeld moest hem maar omdraaien weer kortsluiting gemeld niets meer van gehoord zelf maar nieuwe gekocht en hij doet het was dus kapot bestel hier niets meer
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u een defect artikel heeft ontvangen. U heeft inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij hebben beeldmateriaal nodig om de garantieprocedure te kunnen opstarten. Daarvan zijn wij nu in afwachting. Met vriendelijke groet,
Klantenservice niet te bereiken. Geen dienstverlening.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website. Tevens zijn wij van 10.00-17.00 telefonisch bereikbaar. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
Dozen waren allemaal kapot en de TL lampen kwamen door de verpakking naar buiten. De dozen die jullie voor de verzending gebruiken zijn zeer zwak en de transporteur kan hier ook niets aan doen als jullie de verpakking bij jullie bedrijf een sluitpost is die niets mag kosten. Ik zou dubbel golf dozen gebruiken en deze een paar bandjes omsnoeren.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wart vervelend dat de dozen beschadigd zijn geleverd. Mochten er problemen zijn hierdoor voor wat betreft de buizen, dan horen wij dat graag. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,

bestelling niet bezorgd

Een week een bestelling geplaats, en nog niet verzend
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat uw pakketje nog niet is bezorgd. Door drukte lopen de vervoerders achter in de verwerking van de pakketten. Mocht er morgen nog geen verandering zijn in de status, dan horen wij dat graag van u. U kunt dan contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet en excuses voor het ongemak.

Waardeloze bezorging

Lightexpert .nl ik koop voor het eerst bij hun ,maar de verzending gaat via DPD ,Lightexpert .nl is waarschijnlijk een goed bedrijf ....maar loopt schade op via de verzend gemachtigde DPD .Voorbeeld ik zit beneden in de hal omdat wij bezig zijn met kerst versiering van 14 tot 18 uur ! Bezorging de tweede keer al gisteren ook al niet ) krijg ter plekke een mail u was niet thuis !! Ik heb niet eens een auto gezien laat staan de chauffeur.Wat een leugenaars ,maar dit is schadelijk voor Lightexpert ik ga het ook zeker niet ophalen ik heb er €5,95 voor betaald!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice als u dit nog niet heeft gedaan. Dit kan via het contactformulier op de website. Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,
3 weken totale levertijd .. lijkt meer op dropshipping dan een serieuze webwinkel
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is van 9 dagen geleden en is gisteren bezorgd. Door drukte van de Black Friday bestellingen is het zowel bij ons als bij onze vervoerders drukker dan normaal, wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,

Slecht bereikbaar

Na een week heb mijne producten nog niet. En slecht bereikbaar
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Door Black Friday kan het wat drukker zijn deze dagen. Wij zijn zowel telefonisch als via het contactformulier op de website bereikbaar en doen ons best u zo snel mogelijk te helpen. In ons systeem kunnen wij zien dat er gisteren bij u is geleverd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Contact is niet te pairen met 2.4 wifi. Heb er dus niets aan.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder om een oplossing voor het probleem te vinden. Met vriendelijke groet,
Verkeerde kleur binnen gekregen grijs ivm zwart
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u een verkeerde kleur lamp heeft binnen gekregen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice zal u graag verder helpen om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet,
Zending nog niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan contact opnemen met de transporteur over de status van de levering. Met vriendelijke groet,
25 nov 2023

Spijtig van de verzendingskosten • ••••

Op 22/11 artikel besteld op 25/11 was artikel nog altijd niet onderweg . Dit is wel fout van dpd verzending. Hoop dat het nog aankomt.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Ludo, Bedankt voor uw beoordeling, en wat jammer dat er nog niet is geleverd. Volgend de tracking van DPD is er 21/11/2023 bij u geleverd. Mocht dit niet zo zijn kunt u contact opnemen met de klantenservice. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
19 nov 2023
Ik heb twee kampen gekocht, levering prima!! Maar helaas een werkt er maar de ander flikkert een beetje maar doet het niet!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice helpt u graag verder om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet,
16 nov 2023
Beide lampen werken niet. Van alles geprobeerd, maar beide ledlampen zijn defect. 2 breedstralers 20 watt, we krijgen ze niet aan de praat.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u dan graag verder om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,
14 nov 2023
Mail gestuurd om te melden dat de lamp zonder sensor werkt maar niet met … kreeg als antwoord maak is een video … op 4,5m hoogte ga ikzelf geen video maken sorry
14 nov 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. U heeft al contact gehad met de klantenservice hierover. Zij hebben beeldmateriaal nodig om een garantieprocedure te kunnen opstarten bij de leverancier. Wij hopen op uw begrip hiervoor, met vriendelijke groet,
Leveren materiaal dat niet past en retour is voor eigen kosten, bestel een afdekplaat met dimknop, deze past namelijk op geen enkele inbouwdoos, stel je een vraag aan de klantendienst, die weten van niks, sorry maar 1 woord voor, amateurs!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de klantenservice u niet verder heeft kunnen helpen, daar hetgeen u vraagt niet in ons assortiment zit. Met vriendelijke groet,