Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.753 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

14 sep 2023
pakje werd door dpd nooit thuis afgeleverd maar naar een dpd punt gebracht waar het uiteindelijk ook niet was ...
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat het pakket nooit bij is aangekomen. Ik zie in de tracking inderdaad dat het retour komt naar ons. Wij zullen uw pakket nogmaals versturen. U ontvangt hiervan een nieuwe track en trace code. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
13 sep 2023

Terugstorting geld

Ik zit nog steeds te wachten op mijn geld, omdat het door U aan mij geleverde goederen niet naar wens was.
15 sep 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Ik zie dat uw producten teruggestuurd heeft. Na ontvangst heeft onze retourenafdeling 2 weken de tijd om uw retour te verwerken en het geld te crediteren. Dit is dan ook binnen het termijn gebeurt. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, lightexpert.nl
11 sep 2023
Eerst het bestelde artikel leveren voordat er om een beoordeling gevraagd wordt.
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Door vertraging bij onze vervoerder gebeurt het wel eens dat u eerst een beoordeling ontvangt en daarna het product. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
11 sep 2023
Verbeter de lengte van schroeven. En de schroeven van deksel zijn veel te lang. Breng ook een duidelijke aansluit omschrijving. Tot opheden werkt de lamp niet.
19 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over het geleverde product. Kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zo kunnen wij u een passende oplossing aanbieden en zullen wij ervoor zorgen dat de lamp het gaat doen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, lightexpert.nl
8 sep 2023
Bezorging was waardeloos
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u de bezorging als naar heeft ervaren. Wij doen onze uiterste best onze klanten tevreden te houden. Daarom zullen wij hiervoor ook contact opnemen met onze vervoerder. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
6 aug 2023
Nog niets ontvangen en geen reactie vragen via op website. Denk dat het oplichters zijn
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Tim, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niks heeft vernomen op uw melding. Helaas is deze niet doorgekomen bij ons waardoor er geen terugkoppeling is gewest. Graag vragen wij u nogmaals contact op te nemen met ons, wellicht telefonisch zodat wij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
3 aug 2023
Zorgen dat wij als klant informatie ontvangen over leveren.
4 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. U kunt in uw account zien wat de status van uw levering is. Ik zie dat de breedstralers in back order staan. Mocht u hier niet op willen wachten kunt u contact met ons opnemen en zullen wij de bestelling voor u annuleren. Ons excuus voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
1 aug 2023

Wacht al week op next day delivery

Heb week geleden bestelling geplaatst, stond next day delivery bij. Heb nogsteeds niets. Staat dat er geen voorraad is.
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Uw producten stonden in back order wat inhoudt dat wij wachten op voorraad. Ik zie dat uw bestelling vandaag verstuurd zal worden. Zodra uw pakket is ingepakt ontvangt u een trackingcode en kunt u uw pakket volgen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
11 jul 2023
12 jul 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent. Mochten wij u nog kunnen helpen kunt u ons een mail sturen via Klantenservice@lightexpert.nl Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
5 jul 2023
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij zien aan uw beoordeling dat u ontevreden bent over ons. Mochten wij u nog kunnen helpen kunt u ons altijd via klantenservice@lightexpert.nl kunnen contacteren. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
4 jul 2023
Nog geen bestelling ontvangen
4 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u nog geen bestelling heeft ontvangen. Kunt u contact opnemen met klantenservice@lightexpert.nl Vanuit daar zullen wij u een passende oplossing aanbieden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
28 jun 2023
Pakket nooit ontvangen Pakketjes dienst ergens anders geleverd en wij krijgen geen correcte oplossing.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze services. Echter is het zo als een pakket kwijt raakt bij een bezorgdienst wij een onderzoek moeten starten. Dit onderzoek moeten wij eerst afwachten en kunnen u dan verder helpen. Wij snappen dat dit erg vervelend is voor onze klanten maar dit zijn helaas de regels die wij moeten handhaven. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
26 jun 2023
er was 1 t - stuk kapot, gemeld maar niks reactie op gekregen, stelde me teleur
28 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u een kapotte TL heeft ontvangen. Zoals ik kan zien is er geen bericht bij ons aangekomen. Kunt u nogmaals mailen naar Klantenservice@lightexpert.nl Vanuit daar zullen wij u verder helpen en een passende oplossing aanbieden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
20 jun 2023
Bij een bestelling een bevestigingsmail sturen, uberhoubt iets sturen ter bevestiging. Melden dat een bestelling deels niet op voorraad is. Ook een btw factuur sturen lijkt mij heel logisch...
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. U vindt u bevestiging in uw account. Tevens kunt u daar ook in zien wat er wel of niet op voorraad is. De factuur kunt u ook in het account downloaden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
18 jun 2023
Van de 10 led buislampen waren 3 defect. 1 brande zeer zwak (volgens hun geen garantie) de andere 2 deden niets moest ik maar bewijzen dat ik ze goed had aangesloten. Zouden a++ lampen zijn maar kreeg direct een mail dat het F was. Telefonisch niet te bereiken. Verzenden duurde meer dan 4 dagen WAARDELOOS ALLEMAAL
20 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze service. Wij zullen dit intern oppakken en bespreken. Wij streven naar een hoge klantvriendelijkheid en naar tevreden klanten. Ons excuus voor het ongemak. met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
15 jun 2023
Steekspots voor in de tuin zijn perfect Maaaar de lampjes die erin moeten GU10 daar is 30% kapot Moest foto’s sturen,is gedaan maar niet goed Moesten foto’s zijn dat je kan zien dat ze kapot zijn ……. Is moeilijk Dus doen moeilijk om een paar lampjes te vervangen, de kapotte zou ik retour sturen Daar koop ik dus beslist niets meer !!!!!!!!! John Potters
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste John, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze klantenservice. Wij hebben binnen ons bedrijf richtlijnen waar wij ons aan moeten houden. Er is u meerdere keren gevraagd duidelijk beeldmateriaal toe te sturen waarop de zien is dat de lampen kapot zijn. Als deze niet aangesloten zijn kunnen wij dit niet beoordelen. Zo kunnen wij u op deze manier helaas ook niet verder helpen. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
7 jun 2023

Beide bedrijven totaal niets waard

Heb een bestelling geplaatst. Kreeg bericht dat t ingepakt en verstuurd was. Opgehaald door Budbee voor verzending. In hun overzicht staat alleen dat ik bericht krijg als het klaar is om naar mij gebracht te worden. Contact opgenomen. Pakje niet meer te vinden. Dag erna weer contact opgenomen. Nog steeds niets gevonden. Ze zullen contact met mij opnemen. Dag erna maar weer contact opgenomen. Nu hebben ze het pakje als vermist opgegeven en naar webshob gecommuniceerd. Lightexpert proberen te bellen. Die zijn niet bereikbaar. Krijg het bericht om maar een mail te sturen. Totaal niets waard, beide bedrijven. Bestel en bied er maar niets aan.
9 jun 2023
Beste Klant. Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u ontevreden bent over de service die wij bieden. Ik zie inderdaad in de mail dat uw pakket zoek is geraakt. Wij hebben toen na onderzoek gelijk contact met u opgenomen en gelijk gehandeld. Zoals het in de mail staat bedankt u ons voor de service en kan er zelfs nog een grapje van af naar mijn collega toe. De track en trace code geeft aan dat u vandaag u pakket bezorgd krijgt. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
29 mei 2023

support is shockingly bad

they never got back to me after an email was sent, i needed assistance and never got it. The are very bad
31 mei 2023
Dear customer, Thank you for your review. As I can see, you did not send an email to us. Can you please still mail to klantenservice@lightexpert.nl From there we will offer you a suitable solution and help you further. Our apologies for the inconvenience. Kind regards, Lightexpert.nl
29 mei 2023
Hij doet het niet. Het licht blijft constant branden, waardoor ik geen contact kan maken. Er ontbreekt ook een schroefje die de verbinding maakt met de onderplaat. Ik bel hier nog over?
31 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over ons product. Kunt u ons mailen naar klantenservice@lightexpert.nl Vanuit daar kunnen wij u een passende oplossing aanbieden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
27 mei 2023
Ik woon in Spanje en bestelde bij jullie omdat ik deze week in Nederland was. Jullie melde 1 tot 3 werkdagen. Dat zou afgelopen woensdag zijn. Vandaag is het zaterdag en zijn weer naar Spanje vertrokken. Niets ontvangen. Hoeft ook niet meer en gaarne geld terug
31 mei 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat de levering langer heeft geduurd dan normaal. Zoals ik kan zien op de track en trace code is uw pakket op zaterdag geleverd. Als uw familie dit retour kan sturen zullen wij daarna het bedrag aan u crediteren. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl