Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.013 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.817 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

26 aug 2024
23 aug 2024
22 aug 2024

11 grondspot besteld

ik had 11 grondspot besteld. ze zijn allemaal met een lichte kras aangekomen. Ik heb dit vermeld! ik heb deze antwoord gekregen: ' 10 jul 2024 08:51 CEST Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Hier kunnen we helaas geen garantie bieden voor deze krasjes omdat ze ook zeer minimaal zijn. Omdat de grondspots voor buitengebruik zijn zullen er in de loop van de tijd meer krasjes en of beschadigingen op kunnen komen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Romy. | Customer Service'
23 aug 2024
UPDATE: Wij hebben inmiddels per mail contact met u gehad, om samen naar het probleem te kijken en tot een geschikte oplossing te komen Wij zijn hiermee met u tot een wederzijds akkoord gekomen en het probleem is inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Lightexpert
5 sep 2024
Sturen wat de mensen bestellen, en niet schermen met facturen die overeenkomen met de levering of zeggen de screenprint van u winkelkar is maar een screenprint. Wat zou het anders kunnen zijn als de mogelijkheid bestaat aankopen doen zonder account. Gewoon bullshit en bar slechte service.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u denkt iets anders te hebben ontvangen dan hetgeen u besteld heeft. Echter wordt een factuur opgemaakt in het systeem naar aanleiding van de order, wij kunnen hier geen veranderingen in aanbrengen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
4 sep 2024
Ik bestel een pakketje, die word vervolgens zonder dat ik de kans heb die op te halen retour gedaan naar jullie. En krijg later wel netjes mijn geld terug (omdat die niet leverbaar zou zijn) maar jullie zouden mijn product opnieuw verzenden.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat uw pakket al zo snel weer retour is gestuurd door het transportbedrijf. Helaas hebben wij hier geen invloed op, normaliter blijft een pakket 7 dagen op het afhaalpunt voordat het weer wordt geretourneerd. De klantenservice waar u contact mee heeft gehad heeft inderdaad aangegeven dat het pakket naar u teruggestuurd moest worden, echter is hier iets in misgegaan. Onze excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
KB
Kawtaf B.
Limburg
26 aug 2024
Verzend dagen kloppen voor geen meter. Na meerdere belletjes geven ze aan dat iets geleverd is bij pakket punt, wat gewoonweg niet klopt. Dus al met al, slechte ervaring en geen oplossing.
27 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er problemen zijn met de levering van uw pakket. Er is inmiddels navraag gedaan bij DPD en wij zijn in afwachting van hun antwoord, zodra wij dit hebben ontvangen zullen we u op de hoogte houden hiervan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,