Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl
Beoordelingen:

2.494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.631 beoordelingen in totaal  

4,53
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Product is al gescheurd tussen de eerste 2 ledjes, gezien vanaf de adapter. Helaas de verpakking al weggegooid.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
diverse keren contact opgenomen en ook op de website een formulier ingevuld over vragen die ik heb.......maar totaal geen reactie !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
6 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u geen antwoord heeft ontvangen. U vraag is blijven steken in de chatbox. Deze is nu doorgezet naar de klantenservice en zij zullen contact met u opnemen hierover. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
15 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat wij u niet weten waarop uw beoordeling is gebaseerd. Mocht u nog vragen en of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag van u, telefonisch of via het contactformulier kunt u ons bereiken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie

Drie artikelen besteld, maar twee geleverd. Foutje, kan gebeuren, niet waar? Lightexpert blijkt echter pas na anderhalve week te reageren op mijn herhaalde verzoeken, om dat derde artikel na te zenden. Uiteindelijk bleek, dat dit artikel niet leverbaar was! Communicatie zou beter kunnen.
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Damaged package

I ordered 25m LED Prikkabel and this is how the cables arrived. I’m sorry to say that this is not how you’re supposed to deliver a package and especially some cables. I really really hope they still work because it is a present for someone else.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
19 feb 2024
Dear Customer, Thank you for your review and how annoying that your order was delivered in this way. You can contact customer service about this using the contact form on the website. Are the items actually damaged or defective we would like to hear from you. Also, we will then contact the carrier, this is not representative of our company. We hope to have informed you sufficiently,
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel telaat geleverd

Ik besteld en komt het pakketje een week later pas binnen. Vind het een beetje jammer dat het zolang duurt
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
19 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u problemen heeft gehad met de levertijd. Uw pakket is 10/02/2024 verzonden vanuit ons magazijn, in verband met het weekend wat er tussen heeft gezeten is er op 13/02/2024 bij u bezorgd. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat graag van u, u kunt dan contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan. Online geen vermelding dat het niet voorradig is. Telefonisch niet bereikbaar alleen via een contact formulier. Meerdere dagen dit geprobeerd gaat direct over oo: " gezien de drukte etc. Niet bereikbaar... etc. Ben zeer teleurgesteld. Had deze aankoop gedaan voor een verjaardag. Optijd besteld... Nu te laat.!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
16 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de bestelde artikelen momenteel niet op voorraad zijn. Wij proberen de voorraad zo nauwkeurig bij te houden in onze webshop, helaas slippen er ooit artikelen tussen door als er bijvoorbeeld een grotere bestelling is gedaan. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet,
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Ik had twee prikkabels van 10m besteld maar ik kreeg vier prikkabels van 5m. Daarenboven, zijn er twee aansluitsnoer voor 4 prikkabels (zie foto). ik heb twee prikkabels nodig van 10m of twee connectoren. Bedankt dit te onderzoeken. Mvg, Shabnam Ratanshi Tel + 32 474 69 29 47
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
13 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er iets is misgegaan. Na contact met de klantenservice zou het probleem nu opgelost moeten zijn en wensen wij u veel plezier met de prikkabels. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen. GLS vervoerder heeft bestelling zoek gemaakt volgens light expert.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
29 jan 2024
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. De klantenservice heeft inmiddels een onderzoek opgestart en is in afwachting van een reactie van de vervoerder. Wij zullen u hierover op de hoogte houden. met vriendelijke groet,
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Botte mail reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
22 jan 2024
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het antwoord van onze klantenservice als bot beschouwd. Wij geven in een korte uitleg weer wat er aan de hand is met uw bestelling en vinden het jammer dat u dit zo als bot ervaart. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen

Ik heb op 5 jan. 2024 een zakelijke bestelling gedaan van een aantal led armaturen. Volgens DPD is de bestelling afgeleverd maar ik heb niets ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar deze is zeer slecht bereikbaar. Uiteindelijk toch gelukt. Ze gingen het uitzoeken. Tot op heden niets meer gehoord. Opnieuw geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar dat is hopeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
15 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De vraag is neergelegd bij DPD, echter hebben wij van hen nog geen reaktie ontvangen. Wij zullen wederom navraag gaan doen omtrent uw levering. Met vriendelijke groet,
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mega deal aanbiedingen die geen aanbieding zijn. Dat is klanten bedrog. Jammer.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helaas.

Er stond op de site aangegeven, voor 22:00 besteld volgende dag verzonden. Nu snap ik als ik tussen oud en nieuw bestel dat dit uiteraard langer duurt. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds mijn artikelen niet binnen. Geef dan eerlijk op de site aan dat het langer duurt dan normaal. Ik hoop erop dat ondanks dat ik langer heb moeten wachten dan normaal, dat mijn artikelen naar wens zullen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de levertijd langer was dan verwacht. Wat wij nu kunnen zien in de tracking si dat er vandaag tussen 16.00 3n 20.00 bezorgd gaat worden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 minuut na het bestellen kan je de bestelling niet meer wijzigen. Wel kan je het terugsturen met extra kosten
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen direct na het plaatsen van de bestelling die u wilde wijzigen dan hadden wij dit graag voor u aangepast. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te weinig pluggen (en kapotte pluggen) en te weinig schroeven in alle 3 verpakkingen. Na contact verzoek om de ontbrekende 6 schroeven en 7 pluggen te versturen moet ik foto’s sturen van alle verpakkingen en wordt er erg moeilijk gedaan. Verpakkingen liggen al in de papierbak dus helaas. Wat een gezeik om een paar schroeven en pluggen. Stuur gewoon op of zorg dat je complete dingen verstuurt zoals het hoort
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet alles heeft ontvangen wat in de verpakking zou moeten zitten. Om te weten wat6 u precies mist, en om de garantieprocedure bij de leverancier te kunnen opstarten hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd veel langer dan op de site staat. Geen ramp maar was wel de reden waarom ik hier bestelde, had het snel nodig. Als je de levertijd niet waar kan maken moet je het gewoon niet op je site zetten.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
18 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. wat jammer dat de levertijd u is tegengevallen. Echter is dit voor ons en de vervoerders de meest drukke periode van het jaar en kan het wat langer duren, Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging door DPD is slecht. Handleiding klopt niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
11 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons dat u slechte ervaringen heeft met de vervoerder. Voor de handleiding kunt u contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet,
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering via DPD één grote RAMP!!!

Over de (web)winkel heb ik geen noemenswaardige problemen. Mijn vragen via email werden redelijk snel beantwoord, alhoewel de persoon die antwoorde waarschijnlijk niet écht goed technisch onderlegd was. Wat wél één groot probleem is, de levering die "toevertrouwd" word aan DPD IS ééN GROTE RAMP!!! Op de beloofde dag heb ik NIEMAND gehoord of gezien, maar "men" wist mij toch te vertellen dat de chauffeur wél IN DE STRAAT WAS GEWEEST!!! Het pakket werd dus ZOMAAR ERGENS GEDROPT!!! Nochtans was mijn adres klaar en duidelijk én juist, maar misschien kan de "chauffeur" niet lezen of schrijven, of verstaat of spreekt die de taal niet???? NU, VANDAAG, méér dan een week later, vind ik mijn pakket op de dorpel van de voordeur, niemand heeft aangebeld, énkel pakketje droppen!!! Het was geopend én doorzocht, zelfs de verpakking intern van de stukken apart waren geopend. Wie weet wat er met mijn goederen is gebeurt of zijn ze nog wel bruikbaar??? En als die niet meer bruikbaar zijn waar moet ik dan NOG eens van mijn oren gaan maken??? WAT jullie ter verbetering kunnen doen? STOP ELKE SAMENWERKING MET DPD!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
5 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij gaan dit met DPD bespreken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retour werd na 2 weken bijna alsnog bezorgd

Heb m'n bestelling 4/12 aan de deur geweigerd. Deze retour werd bijna alsnog op 15/12 bij mij bezorgd. Fout lag bij Budbee.. Bezorging is na contact door Budbee geannuleerd &het pakket is nu sinds 15/12 retour naar lightexpert. Heb de track en trace met lightexpert gedeeld en wacht nu af wanneer ze de retour verwerken...
Beoordeling melden
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waar blijft het antwoord op mijn mail.

Bestelde artikelen waren op tijd geleverd maar op een gestuurde mail met de vraag over een handleiding geen antwoord ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
1 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat de klantenservice u afgelopen maandag een mail heeft gestuurd met daarin antwoord op uw vraag. Mocht u de mail niet hebben ontvangen, check dan even uw spambox of dat deze hierin terecht is gekomen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,