Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.753 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Het heeft een aantal dagen geduurd voordat mijn lampen bij de bezorgdienst lagen.
Site prima, snelheid bezorgen en verpakking super. Maar had in 2x besteld en bij de 2x waren precies dezelfde lampen echt het dubbel in prijs. Wel erg mooie lampen. Maar van 35 pst naar 70 pst was ff schrikken
7 jan 2024
Heeft de verkeerde vervoerder. De vervoerder komt wel of niet. En is net mee te communiceren
6 jan 2024

LED lampen

De lampen werken en het was goed verpakt, maar de voorwaarden inzake het retourbeleid en dat je niet mag ruilen vind ik niet acceptabel.
17 dec 2023
Product was niet op voorraad, wel netjes afgehandeld
Matige kwaliteit
Levering bestelling. Dit wordt naar een afhaalpunt gestuurd wat niet handig is. Het zou dan beter naar een ander afhaalpunt geleverd worden. Nu moet er toch rondgereden worden om dit te kunnen afhalen en veel tijd is er niet.
3 dec 2023
Mijn bestelling is geannuleerd, ik krijg een nieuwe bezorgdatum van budbee, maar die komt maar niet...
detector lampen ip65 besteld doch losse detector meegeleverd met ip44. led tl buigt door. kleine armaturen. onstabiele promoprijzen. goede prijs, producten werken tot heden goed.
Snelle service. Helaas werkt het product niet zoals beschreven.
Niet zo goede product omschrijving.
Niet versturen met DPD
CK
c k.
emmen
19 nov 2023
De juiste bestelling in 1x versturen .kreeg eerst iets totaal anders
18 nov 2023
Levertijd is niet conform de bestelling. 1 a 2 werkdagen wordt uiteindelijk 5 werkdagen. Verpakking is prima.
15 nov 2023
Ze adverteerde met "voor 22:00 besteld de zelfde dag verzonden"helaas werkt daar de koerierdienst niet aan mee. en mocht 2 dagen wachten op mijn pakket
14 nov 2023

er zijn verbetering mogelijk

De bestelling was redelijk vlot verzonden. Alleen hun bezorgservice Budbee is echt niks. 1x werd de bezorging ineens geannuleerd door ze, en de tijdindicatie klopt echt van geen kant.
10 nov 2023
10 led panelen besteld waarvan 1 drivers het niet doet, foto's opgestuurd van de drivers wordt er terug gemeld dat het niet de originele is. Deze drivers is identiteit aan de andere negen. Stuur gewoon een nieuwe drivers en alles is klaar.
onduidelijk dat er geen netsnoer bij de geleverde LED paneel zit.
Antwoord van Lightexpert.nl
31 okt 2023
Beste klant, met dank voor uw beoordeling. Erg vervelend voor u dat u dacht het netsnoer werd meegeleverd, echter staat dit duidelijk op de website bij de productinformatie omschreven. U heeft inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice en zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet,