Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.753 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

28 okt 2023
Lichtsterkte valt tegen. Accentverlichting onvoldoende.
25 okt 2023

slechte service

de service als er iets mist aan het product en ze zeggen dan moet je zelf de leverancier maar bellen, nog nooit gehoord dit erg jammer. we hadden een order van 1200 euro en miste een paar zakjes met schroeven deden ze geen moeite voor om daar achteraan te gaan.

Hele snelle levering, maar specs niet juist

Hele snelle levering, maar de bewegingssensor voor de ledlamp zou 10m plusmin 2 m zijn. De werkelijke afstand is slechts 2 a 4m. Dit gold voor beide bestelde ledlampen!
WR
Wouter R.
Apeldoorn
20 okt 2023
Levering volgende werkdag beloofd. Telkenmale kreeg ik vervolgens bericht van de pakketservice 'morgen zo en zo laat'. Pas 1 week later daadwerkelijk afgeleverd.
18 okt 2023
Beschrijving artikel kan veel beter,met name de aansluiting.
Antwoord van Lightexpert.nl
19 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat de beschrijving van uw bestelling niet voldoende informatie biedt. Indien u er niet uitkomt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet
13 okt 2023
De bestelling was de volgende dag binnen! Dat is goed geregeld. Helaas krijg ik de lampen die ik besteld had niet verbonden met de wifi.
12 okt 2023
De remote van mijn led-strip doet niks. Batterij geeft wel 3 volt ,
6 okt 2023

Gekochte buitenlamp wazige handleiding

Gekochte buitenlamp heeft zeer wazige, slechte handleiding. Bij montage wordt er vanuit gegaan dat de stroomkabel uit de muur komt voor een centrale aansluiting. Echter heb ik een zijaansluiting nodig, dus zelf daarvoor een gat geboord. Maar daardoor wel erg weing ruimte in de behuizing om de kabel kwijt te raken. Is uiteindelijk gelukt maar alles 'n cm groter zou de aansluiting zeer vergemakkelen
1 okt 2023
Meer duidelijkheid over ophangen aan muur Niet helemaal duidelijk hoe/ of je hem kan ophangen aan de muur
28 sep 2023
Aantal lumen op website was niet gelijk aan het geleverde. Lampen teruggestuurd en mogen we weer wachten op de terugbetaling. Pakketje is al een week geleden bezorgd volgens de voorwaarden kan dit tot 2x 2 wk duren. Jammer.
23 sep 2023
Veder is het goed. Maar wat anders inpakken. Want één lamp zit deuken in kan ik zo niet gebruiken zo ver zit hij in mekaar dat de lampjes tegen de kap aan zitten.
Antwoord van Lightexpert.nl
26 sep 2023
Beste klant, bedankt voor uw recensie. U kunt contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@lightexpert.nl dan zorgen zij er voor dat er een nieuw paneel naar u wordt toegestuurd (graag ook in de mail een foto van het beschadigde paneel toevoegen)
14 sep 2023
Veel te late levering, door hun voorkeurbezorger dpd. Telefoneren naar lightexpert is hopeloos. Begin te bellen om 10:05 tot 10:20, krijg steeds het bandje: ‘het kantoor is gesloten, wij zijn geopend van 10:00 tot 17:00.’ Zorg dat je om 09:55 bij de telefoon zit! Je bent een BEDRIJF, les1: begin op tijd!
6 sep 2023
Veel te veel verpakking!! Andres doen de lichten het prima
3 sep 2023
Telefonisch advies en hulp. Fijn dat retour zenden gratis is.
26 aug 2023

de bestelling is correct geleverd.

de bestelling is correct geleverd, de kwaliteit van de producten zijn laag net zoals de prijs voor de producten.
16 aug 2023
13 aug 2023

Product prima, verzending mag sneller

Zie titel
DS
D S.
Hoogezand
11 aug 2023
Kwaliteit tl balken is slecht
JV
Beschrijving die meegeleverd word zou wel duidelijker mogen zijn en wat groter gedrukt doordat het zo klein is zie je sommige details niet. Verder tevreden van de lampen groot verschil van licht in vergelijk met oude TL lampen.
30 jul 2023
Nederlandse vertaling voor aansluiting van de driver van de panel ontbrak daar door niet duidelijk om het aan te sluiten.