Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.276 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

De zeer snelle en prompte levering, en goede kwaliteit van het product
2 okt 2024
Heb twee artikelen besteld met één referentienummer. Wordt aangekondigd dat pakket!! gereed ligt op afhaalpunt, blijkt maar één artikel te zijn. Geen info hoe met 2e artikel is! Moet maar gissen. Dag later weer info dat pakket gereed ligt op afhaalpunt. Blijkt nu 2e artikel te zijn. Wat ontbreekt is: het bericht dat bestelde via 2 separate verzendingen verstuurd wordt.

Kwantiteit, kwaliteit en prijs in evenwicht. Professioneel.

Duidelijk aanbod, prijs en toebehoren op hun website. Groot aanbod van producten. Uitstekend materiaal. Eigen ervaring is tuinverlichting (zware belasting van materiaal door weersomstandigheden). De bestelling, en de aflevering is erg professioneel en correct.
1 okt 2024

Een tevreden klant

"Voor 22:00 besteld de volgende dag geleverd" werd niet helemaal waargemaakt. Hoeft ook niet, maar wek dan ook niet die verwachting. Verder erg tevreden over de bezorging en de geleverde goederen. Zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn.
24 sep 2024
Duidelijke site, kunt producten als favoriet maken. Telefonisch nog contact opgenomen voor extra verduidelijking over twee producten en werd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.

Buitenlamp ok!

aangevolen lamp was de beste keus bij m'n buitenlamp bleek na checken. dus goed gedaan :-) De buitenlamp is ook van betere kwaliteit dan een duurdere Philips.
8 okt 2024
De producten waren zoals omschreven en ook qua kwaliteit kwam het hoed overeen als op de foto’s, dus niet mooier gemaakt dan het is. Goed gedaan!

Snelle levering, erg tevreden

De snelle levering, de verpakking perfect verpakt en de afwerking van de bestelling. Als ik nog een keer iets nodig heb kom ik zeker hier terug.
MM
Marina M.
Schepdaal, Belgie
24 sep 2024
Correcte afhandeling van de bestelling en van de retour. JAMMER dat ze geen betere/sterkere breedstralers voor buiten in het assortiment hebben

Snelle service, zelfs buiten kantoortijd.

Na een defect product te hebben ontvangen werd buiten kantoortijd mijn melding hiervan positief opgepakt en een nieuw exemplaar toegezonden.
4 okt 2024
mooie led tl buizen besteld; fijne kleur; veel licht en snelle levering inclusief led 'starter' zodat de oude behuizing gebruikt kan worden.
2 okt 2024
Zeer snelle levering ... prima materiaal. Ook na één keer een onvolledige levering, werd dit zeer snel rechtgezet na mijn telefoontje.I
HH
Henri H.
Dalfsen
Snelle levering van de tel lampen. Alleen de led dummie starters zijn erg slecht. Vallen zo uit elkaar en zijn dan erg gevaarlijk.
Helder en goed vindbaar overzicht van de keuzes van de benodigde producten. Eenvoudig en snel te bestellen. Heel goede levertijd.
Verbeter de geschiedenis van de klant wat duidelijker, ik bestelde eerder lampen bij de tweede en derde bestelde ik de verkeerde

Snelle levering , weinig documentatie

De levering was snel. De instructie voor het aansluiten van de lampen en dimmer had duidelijker (vooral uitgebreider) gemogen.
23 sep 2024

Super service

Er was 1 lamp bij levering stuk ik heb dit door gegeven en er werd direct een andere geleverd. Lampen zijn verder heel mooi.
RN
rita n.
hoogezand

De service licht hem en de manier van verzenden .…

De service licht hem en de manier van verzenden. En één woord perfect alles de armaturen en lampen lagen stevig en de doos.
6 okt 2024
Fraaie lamp met warm licht en goed werkende ingebouwde schemer schakelaar. Je snapt niet hoe het kan. Maar gezellig licht.
JJ
Jos J.
Geleen, Niederlande
4 tuinspots zwart 5 watt besteld, voldoen ruim aan de verwachting. Zeer geschikt om voorwerpen aan te stralen in de tuin!