fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
fotobehangshopz.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

De prijs en de kwaliteit. Ook een proef staal bestellen is fijn voor de juiste kleur keuze.

Fijne website en klantenservice

Fijne website, goed en snel contact met klantenservice en een uitstekend product!

levering fotobehang

alles was in orde , dus eventuele verbeteringen zou ik niet weten te vermelden
Snelle levering. Product goed verpakt. Goede informatie over het product.
Prachtig stevig behang en de kleuren blijven zo mooi in tact.
17 feb 2024
Snelle levering, prima info. Stevig en dik behang.
RG
R G.
M.heerenland
De informatie en daarna de goede afhandeling!
Snelle levering, goede kwaliteit!
Top shop en mooi behang
10 feb 2024
Het wordt snel geleverd.
Is erg mooi geworden
Goeie kwaliteit
17 feb 2024
18 jan 2024

Persoonlijk, goed & snel!

20 jan 2024
Nu de derde keer dat wij behang bestellen. Vindt het erg mooi behang en geeft echt een wauw effect in de kamer. Vindt de prijzen ook erg goed. Standaard print behang kost tegenwoordig ook flink wat en dit is echt betere kwaliteit. Enige minpuntje is dat door die extra 5cm rondom je echt moet nadenken hoe je het wilt anders kan het net iets anders vallen dan in eerste instantie gedacht. Die handleiding hiervan snap ik ook niet helemaal
Heel mooi behang, we zijn zo tevreden, het is prachtig! Goede kwaliteit, netjes genummerd, mooie levendige kleuren en keurig verpakt binnengekregen. We bestellen zeker nog vaker!
LV
Laetantia V.
Amsterdam
4 feb 2024
Site werkt makkelijk, snel, wordt ook erg snel geleverd. Maar vooral; je kunt ook van je foto 1 baan bestellen, als item op een muur, je hoeft niet je hele muur te behangen.

Elke dag aan het strand☀️💛

Goede handleiding, snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs- kwaliteit verhouding. Afbeelding zoals in de webshop. We zijn enorm blij en verrast met het resultaat💛