fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.194 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

9 mei 2024
Communicatie goed maar behang is niet in 2 gelijke banen gesneden. 1 stuk loopt zowel onder als bovenin weg. Jammer nu spleet in de foto.
Antwoord van fotobehangshopz.nl
14 mei 2024
Vervelend om te zien dat het behang niet geheel aansluit op de muur. We snijden de banen van het behang zelf uit nadat we het hebben geprint, de banen zouden dus op elkaar aan moeten sluiten. Zou je ons een mailtje willen sturen? Dan kijken we graag met je mee hoe dit is gebeurd en zouden we het graag op willen lossen! Ons emailadres is info@fotobehangshopz.nl. 😊
28 apr 2024
Antwoord van fotobehangshopz.nl
29 apr 2024
Vervelend om te zien dat je ons 1 ster geeft! Zou je een mailtje willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? We horen graag waarom je deze beoordeling geeft zodat we het met je op kunnen lossen!
SV
Stephano V.
Etten-Leur
15 apr 2024

Van begin tot eind super!

Proefdruk besteld en daar waren we al erg over te spreken. Voor een volledige wand besteld en je wordt goed geïnformeerd, het wordt snel en goed afgedrukt en de verzending is vlot. Het behang zit nu op de muur en we zijn zeer super positief over het behang en het eindresultaat. We gaan zeker nog vaker bestellen. Top
HV
15 apr 2024
Wat fijn dat jullie aangeven dat de kwaliteit van de foto niet scherp genoeg is en daarna ook de mogelijkheid geeft om het te kunnen aanpassen. Hierdoor kunnen we nu genieten van de mooie fotowand.
26 mrt 2024

Snelle levering en duidelijke instructies

Snelle levering, duidelijke instructies hoe het behang netjes op de muur te krijgen. Onze dochter was helemaal onder de indruk van haar nieuwe jungle kamermuur.
16 apr 2024

Alsof je in het bos slaapt.

Alles naar wens, maten klopte, binnen 2 dagen geleverd en goed ontvangen. Heb het op een schuine wand gedaan aan het hoofdeind.
22 mrt 2024

Super mooi behangetje.

Mooi geprint behang en snelle levering. Duidelijke instructies op de site.
16 apr 2024
Prachtige print, goede beschrijving er bij. Supersnel verzonden!
LD
Leona d.
Rockanje
3 apr 2024
Bestelling goed verpakt en verwachten bezorgtijd ook goed.
3 apr 2024
Plakt erg makkelijk. Banen zijn stevig. Gewoon prachtig.
4 apr 2024
Snelle levering en goed geïnformeerd via de mail.
23 mrt 2024
Goede kwaliteit! Vind het wel iets te dik papier
2 apr 2024
Makkelijk besteld, snel geleverd, super service!
BV
Bine v.
Duiven

Prima!

Men denkt met je mee en is service gericht 👍
8 apr 2024
Alles prima gegaan, bestelling, en verzenden
21 mrt 2024

Tevreden

Prima kwaliteit en snelle levering
15 apr 2024
Mooi product en snelle levering!!!
9 apr 2024
mooie kwaliteit, snel geleverd!
7 apr 2024
Behang was goed verpakt.