072-pc.nl- Logo - Beoordelingen

072-pc.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
072-pc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 sep 2023
pc bleek niet defect uit eigen inzicht pc geannuleerd en geld terug geboekt pc is nagezien en bleek niks aan te hand te zijn geen kosten betaald top geregeld

4 feb 2024
Ik had nog geen tijd gehad om goed te beoordelen maar oplader is groot en te zwaar.

Beoordelingen voor 072-pc.nl

8 jul 2023
De service was zeer snel: er werd snel gereageerd via whatsapp, ook vond ik het fijn om de mogelijkheid te hebben om de laptop van tevoren te kunnen bekijken via whatsapp door middel van enkele foto's. De refurbished laptop is in zo goed als nieuw-staat, veel waar voor je geld dus. Bovendien was de levering zeer snel: al de dag na bestelling werd de laptop geleverd. Kortom: topzaak!
28 jul 2023

Goede service en prijs/kwaliteit

Goede service. Reageert snel op vragen en met duidelijke foto's. Na het eerste gebruik zeer tevreden met de geleverde laptop. Bijna niet te onderscheiden van nieuw en binnen twee dagen in huis. Benieuwd hoe goed de referbished machine op termijn blijft. Heb achteraf betaald via Klarna maar een volgende aankoop gaat bij 072 PC gewoon via Ideal.
30 jul 2023
Zeer tevreden over service en apparatuur. Aandachtspuntje ondanks dat je weet dat refurbished is, dat je eventueel wel vermeld dat er een beschadiging aan behuizing zit of andere zaken niet helemaal in orde zijn. Nogmaals dik tevreden over geleverde zaken en over verschillen onderling.
28 mei 2023

Scherpe prijs, snelle levering, prima product, toelichting ontbreekt.

Scherpe prijs, duidelijke site, snelle levering, goed verpakt, laptop is heel netjes en doet het prima. Voor het mooie had er een a4’tje met toelichting in de verpakking mogen zitten. Zoals:wat zit er in de doos, stappenplan, contactgegevens 072pc etc.
2 aug 2023
Het is de tweede keer dat ik een laptop heb gekocht bij 072PC. Informatie is helder, het product wordt zeer snel geleverd en op een zeer deugdelijke manier verpakt. Bovendien leveren ze de laptop met 2 jaar garantie.
6 jul 2023

Fijne persoonlijke klantenservice

Na ontvangst van een bestelling die niet naar wens was heeft medewerker persoonlijk contact gezocht en meegedacht om een produkt naar wens te vinden. En dit heeft hij snel geregeld door middel van inruil.
18 jul 2023

Prima service en snelle levering.

Vooraf, via whatsapp, overlegd met Stefan en foto's gekregen om de staat van de laptop (enigszins) te kunnen beoordelen. Goede prijs en snelle levering. Laptop voldoet geheel aan de verwachting.
25 dec 2023
Erg blij met m’n aankoop goedkoop en prima in orde, goedkoper dan andere. alleen iets meer communiceren met de klant over de status van de bestelling zou ik persoonlijk prettiger vinden.
De staat van de Laptop (HP EliteBook) is boven verwachting. Van lichte gebruikssporen zoals omschreven kon ik niks vinden. Prijs was goed en de volgende dag veilig verpakt geleverd.

Uitstekende shop!!

Het bestelproces ging uitstekend, goede zoekmachine, helder bestelproces, goede en nette levering. De laptop lijkt gewoon nieuw te zijn en werkt uitstekend. Kortom 100% tevreden!!
BW
Bart W.
Velden

Uitstekend op alle vlakken belangrijk voor online handelen

Snelle levering, duidelijke website en uitstekende producten. Ook direct en snel handelen bij een foutje in het verzendadres. Telefonisch en via webformulier. Ga zo door!
Ik heb een HP Elitebook bij 072 PC besteld. De laptop voldoet helemaal aan alle verwachtingen. Functioneel en ook optisch. Ik ben erg tevreden met deze laptop.
Mooie nette, en voor zover ik kan beoordelen , goed werkende laptop aangeschaft. Vriendelijk en snel geholpen toen ik iets niet begreep.
072 PC maakt zijn belofte waar. Een refurbished laptop van uitstekende kwaliteit. Ziet eruit als nieuw. Bestelling kwam mooi op tijd.
29 jul 2023

Aanrader

Ze weten waar ze het over hebben. Duidelijke uitleg. Goede service, ook over afstand met bv installatie Vriendelijk
Uitmuntende service. Snelle reactie. Ook op late tijdstip dat ik nog een vraag stuurde. Oplossing zeer tevreden mee.
22 aug 2023
Snelle en duidelijke antwoorden en foto's via WhatsApp. En wederom snelle levering van de overeengekomen spullen.
16 dec 2023

snel geleverd en alles ziet er netjes uit

De laptop is in hele nette staat en werkt goed. Ook was deze snel geleverd en zat daarbij in een stevige doos.
Verschillende malen besteld. Nette producten voor een realistische prijs. Vlotte levering goed verpakt
5 aug 2023

Net uitziende PC , voldoet aan verwachting

Net uitziende PC , performance en opties zoals beschreven, staat op mijn lijst zodra ik meer nodig heb