JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.208 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

27 apr 2024
23 mei 2024
Product beter verpakken voor verzending, zat nu in een te grote doos zonder verdere vulling waardoor product door doos heen vloog . Beschadiging is iets aan randen achterzijde bak maar toch maar gebruikt. Klepjes en binnenwerk waren nog oké
24 mei 2024
Beste heer Vink, wij vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling op deze manier geleverd is. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Goed om te horen dat u het artikel wel kunt gebruiken. Mochten de beschadigde artikelen toch niet naar behoren functioneren of zichtbaar beschadigd zijn, zou u dan contact met ons op willen nemen? Wij zullen het dan uiteraard netjes voor u oplossen. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
9 mei 2024

Vertraagde levering

Pakketje werd pas verstuurd nadat we hebben gemaild met de vraag waar t pakketje bleef, ruim 2 weken na bestelling. Na reactie van jung op mijn vraag was de bestelling binnnen 3 dagen in huis
13 mei 2024
Beste Jeanise, bedankt voor uw review. Onze excuses voor de vertraagde levering. Uw bestelling is op de dag van bestellen verwerkt en aan PostNL meegegeven. Echter is uw zending zonder barcode verstuurd (dit door een technische fout vanuit ons magazijn). PostNL heeft het pakket dan ook niet bij u kunnen bezorgen. Helaas zijn wij hier pas achter gekomen nadat u gemaild heeft. Wij hebben daarna een nieuw pakket verstuurd zodat u de bestelling alsnog zo snel mogelijk in huis zou hebben. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
26 mei 2024
Jungstore zelf niets mis mee. De kwaliteit van Jung schakelmateriaal wordt langzamerhand bagger. Jammer, want hun design is erg goed
27 mei 2024
Beste heer Van Beek, wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar wens is. Zou u een mail willen sturen met een omschrijving van het euvel? Wellicht met een foto wanneer de situatie er om vraagt? Jung staat bekent als een A-merk van hoge kwaliteit. Wij horen dan ook graag meer van u. Met vriendelijke groet, team Jungstore
20 apr 2024
Een extra tussenzending omdat 1 onderdeel niet op voorraad was. Toppie.
24 apr 2024
Goede prijs, duidelijke opdrachtbevestiging en snel geleverd
Goede telefonische service en snelle levering
Snelle verzending en mooi ontwerp
24 apr 2024
Snel en correct geleverd !
18 apr 2024
Snel besteld en geleverd