Dille & Kamille (NL)- Logo - Beoordelingen

Dille & Kamille (NL)

4.112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.996 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 dec 2023
Had een aantal artikelen besteld en betaald. Eén artikel werd snel bezorgd, echter na een week de overige artikelen nog niet gekregen. Contact gezocht via de klantenservice. Erg vriendelijk te woord gestaan. De meneer zou mijn vraag doorsturen naar de betreffende afdeling. Snel een reactie gekregen per e-mail. Men zou per omgaande de artikelen via een andere pakketdienst versturen. De volgende dag waren de artikelen binnen. Goede en snelle service ervaren. Als organisatie ben je dus afhankelijk van het handelen van een pakketdienst!!

Ik had een fondue zet besteld en extra betaald voor snelle verzendkosten. Na een paar dagen nog steeds niks ontvangen. Ik gebeld naar de klantenservice die mij niet kom helpen. Waarom is er dan een klantenservice? Ik zou gemaild worden, dit is ook gedaan. En krijg terug dat het niet meer op voorraad was. Jammer dat je hier zelf achteraan moet en dat het systeem niet goed werkt. Ook wel gek aangezien er in de winkels heel veel liggen en ik vervolgens zelf naar de winkel moest om het daar maar te halen. Ik kies bewust voor online shopping. Als goedmakertje krijg ik gratis verzending.....

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Glaasjes waren kapot
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben via mail contact met je opgenomen.
24 okt 2023
Website onduidelijk
24 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
10 nov 2023
snelle aflevering
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie beoordeling!🌿️
23 nov 2023
11 jul 2023