Dille & Kamille (NL)

4.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.684 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

19 mei 2023

Alsnog negatieve impact op het milieu

Ik kocht vaatwasprogramma dat milieu vriendelijk was en plastic vrij. Bij levering was het in een enorme hoeveelheid plastic verpakt. Ze proberen het goed te doen met de producten Mar hun visie is niet doorleefd in de verpakking & verzend methode helaas. Het vaatwaspoeder maakt je vaat niet goed schoon en maakt glazen zeer dof.

Niet tevreden

Beste lezer, Ik ben niet tevreden over de bestelling. Ik had iets nodig van €8 en moest dit product 2x afnemen om een online bestelling te kunnen doen. Dit stond nergens duidelijk vermeld. En na vervolgens besteld te hebben is het pakket niet bezorgd bij het juiste aangegeven Post NL punt, wat mij ook weer extra tijd kost.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een minimum orderbedrag van €9,90. Onze excuses als dit niet duidelijk staat aangegeven. Het is extra vervelend als het pakket dan ook niet bij het goed afhaalpunt ligt. We snappen de frustratie. We hopen dat de artikelen wel naar tevredenheid zijn.

Winkelvoorraad niet op voorraad

Als in winkel voorraad staat, verwacht je dat je direct op kan halen en voor niets gereden naar winkel waar geen voorraad was. Met name als je iets last minute moet regelen. Nu had het 3 dagen vertraging en kon je net zo goed laten bezorgen. Dat was zelfs nog sneller geweest. Product is verder prachtig.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer hoe het is gegaan. Omdat de voorraden in de winkels nu zo snel veranderen is de zichtbare winkelvoorraad ter indicatie. Het is altijd verstandig om contact op te nemen met de winkel om zeker te weten dat dit product op voorraad is.
17 dec 2023

Kruik zonder dop

Ik heb een kruik besteld en ontvangen en er zit geen dop op de kruik. Hoe wil je dat ik die kruik nu gebruik? Dat zie je toch bij het inpakken dat het product niet compleet is. Echt heel duf. Moet nog terugsturen, maar had niet gedacht dat er bij zo’n eenvoudige bestelling nog iets mis zit kunnen gaan.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
3 dec 2023

Express levering, klopt niet.

Om express levering gevraagd, 3 dagen laten geen t&t ontvangen. Gebeld. Pakket nog in distributiecentrum. Mensen die om expres levering vragen en extra voor betalen doen dit vaak niet voor niks. Afhandeling van mijn verzoek was heel fijn. Order geheel geannuleerd en geld direct teruggekregen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
19 mei 2023
Ik had de schaal op vrijdag besteld zodat deze op zaterdag bezorgd zou worden ivm Moederdag (omdat dat bij jullie op de site staat) en toen werd deze pas maandag geleverd. Toen ik probeerde te mailen op het e-mail adres was op Instagram staat kreeg ik een foutmelding van het mail adres
17 jun 2023

Product echt niet of echt wel op voorraad; eerlijk communiceren

Ik had om bericht gevraagd voor een product dat online niet verkrijgbaar was. Na ontvangst van bericht dat product weer voorradig was heb ik een bestelling gedaan en kreeg ik na 2 dagen bericht dat juist dat product niet op voorraad was en ik het geld teruggestort zou krijgen.
6 sep 2023

Late levering

Vanwege een bruiloft had ik op korte termijn kaarthouders nodig. Gelukkig zag ik dat je bij jullie -tegen extra betaling- je artikelen dezelfde dag nog kunt laten verzenden. Helaas werd dat niet gedaan en heb ik de producten dus niet kunnen gebruiken. Producten zelf zijn mooi.
6 sep 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat het niet op tijd is bezorgd. We hebben je zojuist een email gestuurd! 🌿
Verzendbelofte op de website en tijdens het bestelproces is misleidend, vertel het eerlijke verhaal. Als iets er niet de volgende dag kan zijn moet je dat gewoon niet beloven en al helemaal niet als aparte keuze aanbieden. Dat is misleidend de klant overhalen tot aankoop.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail.
20 mei 2023
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen. Post.nl zegt het afgeleverd te hebben bij nummer 36 maar die hebben niks in ontvangst genomen. Het zoj erg helpen als de klant kan aangeven wanneer men het pakket wil ontvangen zodat ze thuis kunnen zijn. Die keuze is er nu niet!
26 nov 2023
Gekozen voor dezelfde dag levering. Na drie dagen nog niets gehoord. Wel betaald en betalingsbevestiging. Mail gestuurd naar klanten service. Tot op heden geen reactie. Gebeld zou worden terug gebeld. Tot op heden niets vernomen. Na 5 dagen werd de bestelling bezorgd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat een collega woensdag al contact met je heeft opgenomen.
Pakketje nog steeds niet binnen. Was eigenlijk voor 5/12 maar ik denk dat ik het voor het weekend ook nog niet ontvangen heb. Geen reactie vanuit DHL en gisteren een reactie vanuit de webshop dat het pakket gisteren zou binnenkomen maar ik heb helemaal niets gehad.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega.
20 sep 2023

Incompleet en DHL levert niet aan huis

De levering was incompleet en hoewel ik gewoon thuis was kreeg ik van DHL bericht dat ze het pakket niet af konden leveren. Dit is met DHL niet voor het eerst. Ivm gezondheidsredenen was het heel vervelend de doos zelf van het ophaalpunt te moeten dragen.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
29 jul 2023
Belachelijk dat je van een cadeaubon maximaal 50 euro per keer kunt besteden bij een bestelling on line. Dat blijkt dan ook pas als die 50euro al van je cadeaubon afgeschreven is, en je de rest via Ideal moet aftikken. Ik koop hier nooit meer wat
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Goedendag, we hebben u een bericht gestuurd. Vriendelijke groet, Dille & Kamille

Bestelling te laat geleverd en geen respons klantenservice

Bestelling online met snelle levertijd (1-3 werkdagen). Uiteindelijk eind dag 5 geleverd waardoor Sinterklaas gemist. Hierover eerder klantenservice gebeld ik zou een mail krijgen met info over de levertijd, deze mail heb ik nooit ontvangen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben contact met je opgenomen via de mail! 🌿
Weet niet waar mijn pakketje is en krijg geen antwoord op mijn mail. Geen track and trace code gehad, blijft helemaal stil. We zijn nu ruim een week verder en ik vrees dat ik met lege handen moet aankomen dit weekend.. Erg teleurstellend
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zijn dat er al contact met je is opgenomen! 🌿
16 aug 2023
Bestelling had de volgende dag moeten ontvangen geworden. Pas na vijf dagen is de bestelling ontvangen. Contact details in de email voor de klanten service kloppen niet. Alle emails worden terug gestuurd door de email postmaster.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Spijtig om te horen. Een collega heeft ondertussen contact met je opgenomen per mail.
15 jul 2023
Het bestelde, een schepje en harkje zijn veel kleiner dan t lijkt. Daar kun je geen graf mee aanharken. Leek handig, in een stoffen zak, leg je zo in de auto. Als Iets zo klein is zet er dan een kopje naast of zo, dan zie je het
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
Beloven dat de bestelling de volgende dag BEZORGD wordt. De praktijk: NA 3 DAGEN pas. Ruim te laat voor pakjesavond. CONCLUSIE: ik ga GEEN bestelling meer doen bij D&C. Verhaal ook aan Sinterklaas meegegeven.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen via de mail contact met je op.
Eerst kan ik het bestelde niet in een winkel ophalen. Vervolgens bestel ik de artikelen en staat er vermeld dat als je voor 23.59 uur besteld het de volgende dag geleverd wordt. Een week later pas geleverd
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We nemen via de mail contact met je op.