Dille & Kamille (NL)
Beoordelingen:

4.055 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.617 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

de meest kritische beoordeling

28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

 Sorteren  
Relevantie
(112)
(149)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging en beschadigd artikel

Ik krijg een email dat mijn pakket op maandag 15 april tussen 17.00 en 22.00 uur wordt bezorgd. In de ochtend van 15 april krijg ik weer een email dat mijn pakket tussen 15.15 en 16.15 uur bezorgd wordt. Dat is 2 uur eerder dan wat ik had verwacht. Ik kon de bezorger niet contacteren. Ik moest via een van uw winkels de bezorger laten weten dat mijn pakket pas na 17.00 uur bezorgd kon. Wat een ellende. En toen mijn bestelling aankwam ben ik ook achtergekomen dat een van de artikelen kapot was. Juist die ene die ik nodig had, en deze bestelling had geplaatst. Ik wacht nu al een wee op vergoeding van de kosten van de artikel die kapot is. Geld nog niet terug ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wanprestatie van de vervoerder

Voor het bestelproces tot de aankondiging van het aflevertijdstip geven we 5 sterren. Levering zou plaatsvinden tussen 17.00 en 22.00 uur. Kort na 12.00 uur diezelfde dag, toen wij niet aanwezig waren (immers: levering in de late namiddag of de avond) en wij onze mail daarom niet konden lezen, stuurde de vervoerder, Bringly.nl, ons een bericht dat de zending zou worden geleverd tussen 11.45 en 12.45. De zending werd om 12.30 afgeleverd bij onze buren. Voor deze wanprestatie geven wij geen ster. Gemiddeld beoordelen wij het gehele proces met 3 sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
10 dagen geleden
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. We waarderen je feedback en zullen je via e-mail benaderen.
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd geleverd in een papieren tasje en toen ik het retour wilde sturen kreeg ik een foutmelding na het betalen van €6,50 (wat ik trouwens best veel geld vind voor het retourneren van een pakket) en kreeg ik geen retourcode, waardoor ik weer moest bellen naar de klantenservice. Ik werd wel goed geholpen door ze maar de customer journey is echt om te huilen met snot.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
10 apr 2024
Dank u voor uw feedback. We betreuren het dat het retourneren problematisch was. Hiervoor bieden we onze excuses aan voor het ongemak. We hebben gezien dat een collega al contact met u heeft opgenomen om het probleem met het etiket op te lossen. We zullen uw feedback over de klantreis ter harte nemen om onze processen te verbeteren
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
The ordering time for delivery is broken. Y’all say it’s coming Wednesday; it comes Tuesday and then there’s an email that blames the customer saying that we weren’t there for the delivery. Needs to be fixed and all emails need to be re-written in a way that doesn’t blame the customer for your broken ordering / delivery system.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the timing of your delivery. We'll address this issue and ensure our emails are more customer-friendly. We appreciate your patience and understanding.
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Online bestelling

Online bestellen werkte niet via cadeaubon en bijbetalen. Uiteindelijk heb ik maar voor Klarna gekozen. Producten zelf zijn okay. Koffie en sesamzaad smaakt goed. Al betwijfel ik of het glas van de cafetière sterk genoeg is bij druk van stoom.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Bedankt voor je gedetailleerde feedback. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren bij het online bestellen met een cadeaubon en bijbetaling. We zullen dit onderzoeken en proberen te achterhalen wat er mis is gegaan, zodat we het in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de cafetière, we nemen je opmerking over de sterkte van het glas serieus en zullen dit meenemen in onze productevaluatie.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte ervarimg

Klant op de hoogte houden van status van bestelling wanneer deze niet afgeleverd kan worden..
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
8 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt overgehouden, onze excuses voor het ongemak! Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact opgenomen.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat er al contact met je is opgenomen via e-mail.
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Cadeaubon

Een cadeaubon koop je natuurlijk om cadeau te doen. Snap dan niet waarom ik eerst een mail krijg dat de bon is verzonden, om vervolgens elke dag een mail te krijgen dat hij toch niet is meegegeven zonder enige inschatting wanneer ik hem wél krijg. Uiteindelijk was hij een week te laat. Als leuke bonus kreeg ik op die dag nog een mail dat hij in het verleden bezorgd zou worden. Dat was knap geweest. Als er een “sorry” in jullie mails zou staan, had het al geholpen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
6 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker vervelend dat de communicatie over de bezorging niet duidelijk was.
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten zijn oke, maar dat eindeloze dozen en veel papier! Ik had 3 kado bonnen van 10 euro gebruikt, helaas ook 3 keer verzend kostten. Maar dan kun je toch zien dat die 3 bonnen op 1 adres moetten worden bezorgt? Stop alles dan in 1 doos, inplaats 3! Niet echt duurzaam!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
18 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling! Onze bestellingen worden bijna vol automatisch verwerkt. Daardoor is het niet mogelijk dat verschillende bestellingen bij elkaar gevoegd worden.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kinder-washandjes ??

Een serie washandjes gekocht. Zag er op de foto mooi uit. Ik wist nog niet van het bestaan van KINDER-washandjes af, maar ze bestaan écht. Mijn hand past er niet in !! En die van mijn vrouw alleen maar met veel wringen. Wat een afknapper.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
15 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. We begrijpen je teleurstelling. We zullen per e-mail contact met je opnemen om dit probleem verder te bespreken en een passende oplossing te vinden.
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat de afmetingen bekend waren vond ik de wasmand toch wel klein en voor de kwaliteit nog best duur. Dit is ter vergelijking van de oude die wel heel lang is meegegaan. Maar goed we gaan het zien met deze.
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Placemats besteld. Hier zaten speldjes op met de prijskaartjes, deze waren geroest en dus zaten vlekken op de placemats. Hierover een mail gestuurd naar klantenservice en geholpen door hun.
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketjes fatsoenlijk versturen. Alle kaarsen zijn gebroken. Bedankt voor de geweldige service. Nooit meer Dille & Kamille
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
6 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de mail contact met je opnemen.
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorger is niet aan de deur geweest. Hierdoor is het pakket terug gestuurd en ben ik mijn cadeaukaart kwijt.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
5 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We hebben zojuist contact met je opgenomen via de mail! 🌿
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Producten prima verpakking belachelijk

Producten prima, tijdige bezorging, maar verpakt in een absurd grote doos opgevuld met heel veel papier.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
12 mrt 2024
Goedendag, bedankt voor uw feedback, we gaan dit doorgeven aan ons distributiecentrum. Met deze info kunnen zij weer alert gemaakt worden over hoe onze pakketten verstuurd mogen worden, dus nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille