Dille & Kamille (NL)

4.076 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.739 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

JV
Jet V.
Utrecht
10 feb 2024
De bloempotjes waren goed verpakt, maar er waren er een paar met een lelijke schilferige bovenkant. Jammer. De andere waren prima. Er werd ook snel geleverd.
Nooit binnen 24 uur levering maar dagen later en incomplete en beschadigde levering, geen enkele reactie op mails aan klantenservice, ik bestel nooit meer
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de levering. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
IB
Ien B.
AMERSFOORT
24 feb 2024
Mokken die ik besteld had waren toch niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk maat wel jammer. Het bedrag werd wel snel teruggestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Sommige artikelen gaan zo snel dat de voorraad eerder op is dan aangegeven op de site. Het is zeker jammer als dit gebeurd.
Cadeaukaart aan mijn dochter gegeven. Achteraf blijkt er geen waarde op te staan. Wel het volledige bedrag betaald aan de firma.
Pakketjes fatsoenlijk versturen. Alle kaarsen zijn gebroken. Bedankt voor de geweldige service. Nooit meer Dille & Kamille
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de mail contact met je opnemen.
De bezorger is niet aan de deur geweest. Hierdoor is het pakket terug gestuurd en ben ik mijn cadeaukaart kwijt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben zojuist contact met je opgenomen via de mail! 🌿
Ik kies voor zelfde dag verzenden en betaal hiervoor maar de bestelling wordt een week later pas verzonden
hebben de mok van Amersfoort niet meer, maar wel op de website, dus besteld en dan niet kunnen leveren.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Helaas zijn de mokjes zo populair dat de voorraad sneller gaat dan wij op de website bij kunnen houden.
goede spullen , maar de verpakking kan minder !Te grote doos Te veel papier verpakking Kan minder
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor deze beoordeling en je feedback!🍃️
Verzenden duurt te lang en is ook niet binnen de termijn die op de website staat.
Producten niet geleverd en wat wel geleverd werd was 3 dagen te laat 👏🏼
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de te late levering. We zullen contact met je opnemen via e-mail.
Fix je bezorging
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat de bezorging niet naar wens verliep. We nemen je klacht mee in de evaluatie.
MH
Goederen worden als "in voorraad" aangeduid op de webside tot je ze probeert te bestellen. Dan is er plots slechts 1 exemplaar in voorraad in gans België. Als antwoord op je vraag wanneer het terug in voorraad komt krijg je dagen later te lezen dat het om " een sezoensproduct" gaat en dat het bijgevolg niet meer in voorraad komt. EIGENAARDIGE handelswijze.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We geven je feedback door aan de juiste afdeling!
ik vind de dille en kamille altijd een heerlijke winkel. alleen had ik een kadokaart waarvan niemand wist hoe ik hem kon gebruiken. ik ben van mening dat als je als winkel deel neemt aan een type kadokaart je als winkel ook advies moet kunnen geven hoe deze in te leveren. het advies ja dan moet u zelf de klantenservice bellen vond ik niet zo netjes.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de mooie beoordeling. We hebben contact met u opgenomen via de mail!🌿

Ik heb online vier bekers gekocht maar bleken niet op voorraad

Ik heb online vier bekers gekocht met korting. Ze waren ook nog in de winkel maar online kwam mij beter uit, ik had nog een tegoed bon ook. Vervolgens krijg ik een paar dagen later een mail dat ze helaas toch niet op voorraad waren en ze niet geleverd kunnen worden. Ook inmiddels uitverkocht in de winkel..Jammer!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! Bedankt voor je feedback.
JR
Joke R.
Arnhem

Teleurstellend !

Mijn bestelling heb ik na 1 week nog steeds niet ontvangen ..... bleek mijn artikel, terwijl die verzonden zou zijn, niet eens aan de koerier overhandigd te zijn ! Zeer slecht telefonisch bereikbaar ! Ik bestel nooit meer via de webshop van Dille en Kamille ! Slechte klantenservice !
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost.
Enveloppe bij de kaart vergeten te leveren. Bezorging zou met fietskoerier na 17.00 uur zijn op woensdag. Werd ongemeld maandagmiddag met dhl. Pakketje stond dus buiten bij de voordeur onbeheerd.

gekreukt etiketten vel

de bordjes die ik had besteld waren mooi, ik had alleen daarnaast etiketten (vel) besteld, en deze zat volledig gekreukt in de doos - die kon zo de prullebak in, erg jammer.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de etiketten verkreukt zijn aangekomen. We nemen via de mail contact met je op.

Zucht...

Mooie winkels, mooie producten, prima website. Waarom de ervaring bederven met zo'n stomme vraag om feedback? Hou d'r toch mee op!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We geven je feedback door aan de juiste afdeling!
De bestelde mand was niet goed verpakt: doos was te klein en de mand was erin gepropt. Resultaat: helemaal vervormd
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen al contact hebt gehad met een collega en er wordt een nieuwe mand opgestuurd.