Dille & Kamille (NL)

4.076 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.728 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Teleurstellend

Ze verschaffen geen informatie en statusupdates bij verzonden pakketen. Toen ik in een gedetailleerde mail aangaf dat ik meerdere malen ben verteld op het ophaalpunt dat mijn pakket niet aanwezig was kreeg ik als kort antwoord dat ik het nog maar een keer moest proberen. Al met al lijkt Dille en Kamille operationeel en klantgericht niet in orde. Ik raad u daarom aan een andere winkel te zoeken als mogelijk.
MM
M M.
Amsterdam

Ik vind dit een fantastische winkel, maar....

Ik vind dit een fantastische winkel, maar kies niet voor de 'duurzame' optie bij verzenden, want dan gaat er geen drie dagen, maar een hele week voorbij voor ze het überhaupt inpakken om te verzenden. Niet oké. Soms misbruiken bedrijven het woord 'duurzaam' om de klant op te draaien voor de kosten.
Bij bestellen werden 2 opties aangeboden voor bezorging. Ong 3 werkdagen en volgende dag. Ik koos voor volgende dag en bijhorende kosten. Bestelling op vrijdagochtend geplaatst en kwam pas op de woensdag aan. Was een verjaardagskado dus helaas een paar dgn te laat.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. Onze excuses voor de vertraging. We nemen via de mail contact met je op.
Voorraadinformatie niet op orde waardoor ik mijn bestelling maar half kreeg. Had verzenden op dezelfde dag gevraagd, maar kreeg dagen later pas bericht. Dus ook die optie is niet goed ingeregeld. Echt een teleurstelling terwijl ik super fan ben van de formule.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. We zijn druk bezig om de voorraadinformatie beter te krijgen, maar veranderingen gaan soms minder snel dan we zouden willen.
24 feb 2024
Product zijn zoals altijd perfect. De levering van 3 producten kwam echter in 3 zendingen. Eén klein product zelfs in een hele grote, opgevulde doos. Erg zonde. Had dat niet verwacht bij een bedrijf dat zo op duurzaamheid gericht is.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Dit is zeker iets waar we aan kunnen werken!
Ondanks dat de afmetingen bekend waren vond ik de wasmand toch wel klein en voor de kwaliteit nog best duur. Dit is ter vergelijking van de oude die wel heel lang is meegegaan. Maar goed we gaan het zien met deze.
Ipv de dag na bestelling leveren werd het drie dagen daarna en twee artikelen die achteraf niet leverbaar bleken, werden logischerwijs niet geleverd en vergoed, maar zonder duidelijke communicatie hieromtrent.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de feedback. We nemen via de mail contact met je op.

verzending was traag

Producten besteld en alles is top! Maar ik had gekozen voor zelfde dag verzenden. Het werd pas 3 dagen later verzonden en ik kreeg mijn bestelling dus later dan verwacht waardoor het te laat was. Erg jammer

Leuke producten, niet goed beschikbaar

Leuke producten. Jammer dat er van mijn bestelling maar twee van de vier producten beschikbaar waren. mijn vraag aan de telefonische klantenservice werd doorgezet. ik zou teruggebeld worden. niet dus..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft de voicemail ingesproken, onze excuses dat dit niet goed is doorgekomen. We nemen via de mail nogmaals contact met je op.
Maandag 4maart voor 145€ spullen gekocht in winkel in Apeldoorn we moesten 35€cent betalen voor 2tasjes belachelijk volgende keer laten we het wel gratis thuisbezorgen uit de winkel dat is dan gratis
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben tassen van recyceld katoen in het assortiment. De tas is op te vouwen tot een klein pakje, dus makkelijk mee te nemen en een duurzaam alternatief voor alle papieren en plastic tasjes.

Teveel niet op voorraad

In de webshop is te veel niet op voorraad. Daardoor is de keuze erg beperkt. Bij het uiteindelijke bestellen blijkt dan dat producten die wel op voorraad waren, ineens ook niet meer leverbaar zijn.

Matige kwaliteit

Ik vond de kwaliteit van het product helaas tegenvallen. De gieter die ik heb besteld is niet mooi in verhouding en lekt veel waardoor het niet mogelijk is hem te gebruiken voor binnen planten.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben contact met je opgenomen per mail🍃️
Producten waren heel goed beschermd tegen breuk. Maar als de optie de dag erna leveren aangeboden wordt en ik deze gekozen heb, is het heel raar dat het toch pas 3dg later verzonden wordt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. We zien dat je al contact hebt gehad met onze collega.
JV
Jet V.
Utrecht
10 feb 2024
De bloempotjes waren goed verpakt, maar er waren er een paar met een lelijke schilferige bovenkant. Jammer. De andere waren prima. Er werd ook snel geleverd.

Groot deel bestelling mist

Groot deel van de bestelling wordt niet geleverd en blijkt achteraf plotseling niet leverbaar. Veel artikelen in de webshop bij voorbaat al niet leverbaar
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. De seizoenartikelen worden veel verkocht, maar ook weer snel aangevuld. We zullen contact met je opnemen via e-mail.
IB
Ien B.
AMERSFOORT
24 feb 2024
Mokken die ik besteld had waren toch niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk maat wel jammer. Het bedrag werd wel snel teruggestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Sommige artikelen gaan zo snel dat de voorraad eerder op is dan aangegeven op de site. Het is zeker jammer als dit gebeurd.

Jammer

'Vandaag verzonden' werd 3 dagen later en de helft van de bestelling was ineens niet beschikbaar maar bleef wel beschikbaar op de site.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late verzending. Een collega heeft al contact met je gehad.
24 feb 2024
Duurder erg lang voordat het pakket binnen was en afleverdag/tijd veranderde steeda vlak van te voren
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen contact op via de mail.
goede spullen , maar de verpakking kan minder !Te grote doos Te veel papier verpakking Kan minder
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor deze beoordeling en je feedback!🍃️
Verzenden duurt te lang en is ook niet binnen de termijn die op de website staat.