Dille & Kamille (NL)

4.076 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.728 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Kapot en scheef…

Een doos vol stervormige kaarsen besteld. Een groot deel is scheef. Glazen ornament is stuk. Geen glas in de verpakking, dus kapot ingepakt. Vooralsnog geen reactie. Niet Dille-waardig…
5 jun 2023
Vervoer door truckrs ver onder de maat. Aflevering twee maal op het laatste moment geannuleerd. Pakketje was beschadigd (half open) bij aflevering. Gelukkig miste er geen artikel.
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen via de mail contact met je op.
Goed product in een belachelijke verpakking. Komt misschien door dozen schaarste, maar graag iets kleiner de volgende keer.
Rommelige online bestelling. Een deel bleek niet voorradig, dat kan, daar kreeg ik netje bericht van, maar uiteindelijk kreeg ik de rest ook niet geleverd, zonder bericht. De mevrouw in de winkel zelf waar ik toen heen snelde was mijn redding en zocht voor mij de hele voorraad bij elkaar. Fantastisch. Met de producten zelf ook niets mis. Altijd even leuk en mooi.
3 dec 2023
Product online besteld en betaald met afhalen in een specifieke winkel. Met afhalen wordt er medegedeeld dat ze geen order hebben ontvangen. Product lag gewoon op voorraad in de winkel, maar kon ondanks dat ik het bestelbewijs én de factuur had niet meegegeven worden. Dus het product opnieuw moeten kopen en de online order moeten laten annuleren. Heel vervelend
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. Wij zien dat je al contact hebt gehad met onze collega.
15 jun 2023

producten wel kunnen bestellen, maar niet op voorraad

op website stond dat de producten op voorraad waren in een winkel, echter uitchecken en betalen lukte niet. Dan maar de producten laten opsturen. Krijg ik een mail een dag later dat er maar 1 product op voorraad was. Het was een kado, dus beter hele bestelling annuleren, sturen ze toch het ene product op. Slechte online ervaring, dit doen we dus niet weer.
20 mei 2023

Allereerst de producten die ik mogen ontvangen zijn prachtig, en ben er zeer blij mee.... Één groot nadeel daarintegen is het verzenden naar een ander adres dan waar je woont... Daar er geen mogelijkheid is om de tijd te veranderen.. gelukkig is het goed gekomen... maar ik zal zeker niet meer bestellen op deze wijze...Verbeterpuntje ?
23 mei 2023
Beste Diana, bedankt voor je bericht en je feedback. wij gaan je opmerking zeker meenemen naar de koeriersdienst en hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk. Mocht je verder nog vragen hebben, je kunt ons altijd mailen via het volgende mailadres: klantenservice@dille-kamille.com Vriendelijke groet, Dille & Kamille
9 aug 2023

Niets online bestellen

Ik heb de materialen bij uitzondering online besteld omdat deze niet op voorraad waren in de winkel. De keukendoeken waren niet mooi van kleur, helaas, maar als ik die wil retourneren dan kan dat niet in de winkel. Enkel via de post en op eigen kosten. Belachelijk en slecht voor het milieu. Ik bestel niets meer online hier.
10 aug 2023
14 jun 2023

Te veel papier en grote verpakking

Jullie gebruiken veel papier en grote dozen om best weinig spullen in te pakken. Dit is niet erg duurzaam want zorgt voor veel afval en hierdoor kan je minder spullen vervoeren in bestelbusjes (hogere uitstoot). Wel fijn dat breekbare spullen goed ingepakt zijn maar dit kan ook met iets minder papier en plastic.
15 jun 2023
Bedankt voor je reactie. We zijn druk bezig met het steeds weer verbeteren met het duurzaam verzenden van onze bestellingen. Het blijft lastig omdat elke bestelling weer anders is. Maar we zullen het zeker doorgeven aan ons distributiecentrum.🌼

Winkelvoorraad niet op voorraad

Als in winkel voorraad staat, verwacht je dat je direct op kan halen en voor niets gereden naar winkel waar geen voorraad was. Met name als je iets last minute moet regelen. Nu had het 3 dagen vertraging en kon je net zo goed laten bezorgen. Dat was zelfs nog sneller geweest. Product is verder prachtig.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer hoe het is gegaan. Omdat de voorraden in de winkels nu zo snel veranderen is de zichtbare winkelvoorraad ter indicatie. Het is altijd verstandig om contact op te nemen met de winkel om zeker te weten dat dit product op voorraad is.
20 jul 2023

Rieten poppenwagen

Ik heb een poppenwagen besteld, deze is fantastisch! Zoals van jullie gewend. Helaas wel echt heel veel scherpe stukjes en eindjes er aan. Dit zou eigenlijk voor kinderspeelgoed wel echt beter moeten. Ik heb besloten hem wel te houden en ga hier zelf een oplossing voor bedenken. Ik had dit niet verwacht
24 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling, we hebben je een mail gestuurd.
3 dec 2023

Express levering, klopt niet.

Om express levering gevraagd, 3 dagen laten geen t&t ontvangen. Gebeld. Pakket nog in distributiecentrum. Mensen die om expres levering vragen en extra voor betalen doen dit vaak niet voor niks. Afhandeling van mijn verzoek was heel fijn. Order geheel geannuleerd en geld direct teruggekregen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
6 sep 2023

Late levering

Vanwege een bruiloft had ik op korte termijn kaarthouders nodig. Gelukkig zag ik dat je bij jullie -tegen extra betaling- je artikelen dezelfde dag nog kunt laten verzenden. Helaas werd dat niet gedaan en heb ik de producten dus niet kunnen gebruiken. Producten zelf zijn mooi.
6 sep 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat het niet op tijd is bezorgd. We hebben je zojuist een email gestuurd! 🌿
6 okt 2023
Bezorgmoment erg onduidelijk. In de ochtend een mail dat het pakket niet is meegegeven aan de koerier, maar in de middag wel een mail dat het niet geleverd kon worden omdat ik niet thuis was. Erg groot tijdbestek waarbinnen de koerier zou komen (tussen 8 en 18 uur)
6 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er onduidelijkheid was over het bezorgmoment. We hebben per mail contact met je opgenomen.
12 mei 2023
Niet de volgende dag bezorgd zoals op de website stond. Vrijdagavond besteld. Na een ontvangstbevestiging niets meer gehoord tot maandagmiddag. Toen inderdaad op dinsdag bezorgd maar ik had zaterdag verwacht, of desnoods maandag gezien de belofte op de website
15 mei 2023
20 sep 2023

Incompleet en DHL levert niet aan huis

De levering was incompleet en hoewel ik gewoon thuis was kreeg ik van DHL bericht dat ze het pakket niet af konden leveren. Dit is met DHL niet voor het eerst. Ivm gezondheidsredenen was het heel vervelend de doos zelf van het ophaalpunt te moeten dragen.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
Pakketje werd in eerste instantie niet gestuurd, maar ik weet niet of dit aan D&K lag. Zou best kunnen zijn dat dit aan de koerier lag. Pakketje was wel erg goed ingepakt! Zelden zo goed gezien. Zou een oorlog kunnen overleven bij wijze van spreken.
Ik heb gebeld dat de bestelling weer retour was gegaan. s Avonds een nieuwe mail dat de bestelling zaterdag zou komen. Zaterdag gekeken op de mail was nog niet bij post nl e duurde nog een paar dagen. Hopenlijk heb ik het voor sinterklaas.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat het pakket als het goed is is aangekomen. Veel plezier de aankopen! 🌿
29 jul 2023
Belachelijk dat je van een cadeaubon maximaal 50 euro per keer kunt besteden bij een bestelling on line. Dat blijkt dan ook pas als die 50euro al van je cadeaubon afgeschreven is, en je de rest via Ideal moet aftikken. Ik koop hier nooit meer wat
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Goedendag, we hebben u een bericht gestuurd. Vriendelijke groet, Dille & Kamille
15 jul 2023
Het bestelde, een schepje en harkje zijn veel kleiner dan t lijkt. Daar kun je geen graf mee aanharken. Leek handig, in een stoffen zak, leg je zo in de auto. Als Iets zo klein is zet er dan een kopje naast of zo, dan zie je het
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️