CLUSE NL- Logo - Beoordelingen

CLUSE NL
Beoordelingen:

396 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.219 beoordelingen in totaal  

4,42
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
CLUSE NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking. Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.

de meest kritische beoordeling

14 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op het moment van bestellen wordt er aan de website gewerkt. Met Ideal betalen lukte niet. De track en trace code werkte ook niet. Daarnaast verwacht ik van dit merk dat er in NL een voorraad is en dat verzending de volgende dag lukt. Nu moest mijn item uit Duitsland komen. E.e.a wordt wel duidelijk aangegeven en de track en trace code is alsnog geregeld, maar ik verwacht gewoon betere dienstverlening.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor CLUSE NL

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(29)
Resetten
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het horloge wat ik besteld had zag er op de foto's prachtig uit. Ontwerp en model zijn top.Bestelling en levering gingen prima. De kwaliteit van het horloge valt echter enorm tegen. Goedkoop aanvoelend materiaal, bandje heeft scherpe zijkanten, daardoor heel naar voelend om de pols. Tegenvaller! (Het gaat om het model Pool Blue)
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
9 apr 2024
Beste klant, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit. We streven er voortdurend naar om de kwaliteit van onze horloges te verbeteren en we doen er altijd alles aan om ervoor te zorgen dat je een product van goede kwaliteit ontvangt. Als je goed voor je horloge zorgt, gaat het jaren mee. Bovendien kun je bij eventuele problemen altijd contact met ons opnemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Gr, Team CLUSE
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb aan jullie nieusbrief aanmelden voor de 10% korting en een daarna heb ik een horloge besteld maar helaas krijgen ik geen korting automatisch. Daaroon geeft aan jullie 1 ster.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn betaalde bestelling niet ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
14 uur geleden
Beste, Wat vervelend. Ons email adres is care@cluse.com Zou je ons een mail toe kunnen sturen? Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zit al 2 weken te wachten…
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 30 jan besteld niets ontvangen. Wel direct betaald De internationalezending is verwerkt in het exportpakketcentrum op 31 jan 2024. Op no..CG432992144DE Nu 9 febr. Nog niets verder en niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
12 mrt 2024
Beste klant, Ik zie dat we deze zaak via de mail hebben opgelost voor je. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb 14 Februari een bestelling geplaatst en het horloge heb ik nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
12 mrt 2024
Beste klant, Je bestelling is niet geleverd omdat je geen huisnummer hebt ingevuld tijdens het bestelproces. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail zodat we dit zsm voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Horloge besteld, niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
12 mrt 2024
Beste klant, Je horloge is niet geleverd omdat je een incompleet adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail om dit z.s.m op te lossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
25 mrt 2024
Beste klant, Zou je ons een mail toe kunnen sturen zodat we jouw 1 ster review kunnen bespreken? Ik zie geen eerdere communicatie in ons systeem staan over mogelijke problemen. We zien jouw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hele slechte ervaring mee..mijn geld nog niet terug gehad...wacht er nu 14 dagen op heel slecht...
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
14 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Matig bestel en bezorgproces

Op het moment van bestellen wordt er aan de website gewerkt. Met Ideal betalen lukte niet. De track en trace code werkte ook niet. Daarnaast verwacht ik van dit merk dat er in NL een voorraad is en dat verzending de volgende dag lukt. Nu moest mijn item uit Duitsland komen. E.e.a wordt wel duidelijk aangegeven en de track en trace code is alsnog geregeld, maar ik verwacht gewoon betere dienstverlening.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
27 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te horen dat de levering niet naar wens is verlopen. Het klopt inderdaad dat de website under construction was. De problemen zijn inmiddels verholpen. We zijn inderdaad een Nederlands merk, maar ons magazijn zit in Duitsland. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging is waardeloos

Betaald voor Express levering, pakket is meer dan een week onderweg geweest waardoor het te laat was. Ook is het pakket bij een afhaalpunt afgeleverd en niet thuis, zoals wel ingevoerd. Tussentijds een bericht gestuurd met de vraag waar het pakket was, geen enkele reactie op gekregen.
Beoordeling melden
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De tas is na een week gebruik al beschadigd. De handvatten van de tas begint los te rukken. Terwijl er geen zware spullen in de tas worden gezet. Dus ben heel erg teleurgesteld in de kwaliteit. Want de tassen zijn prachtig, maar waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
31 okt 2023
Beste klant, Wat ontzettend vervelend. Zou je ons een mail kunnen sturen? We zullen je dan meteen voorzien van een oplossing. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen horloge ontvangen, heb een mail er naar toe gestuurd.deze. Is met de post retour gegaan, terwijl wij gewoon thuis waren,maar we hebben er nog niets van gehoord horloge bestel nr:, (mk 1516132). Hopelijk komt t nog goed.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
8 dec 2023
Beste klant, Ik zie dat deze zaak via de mail is opgelost. Mvg, Team CLUSE
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Suivi approximatif

Pas de mail de suivi après la livraison et une montre qui n'est jamais arrivée mais service après vente au top qui m'a proposé rapidement d'envoyer une 2 ème montre. 6 jours plus tard toujours pas mais on garde espoir...
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een horloge besteld en betaald. DHL zou het bezorgen en is bezorgd 78 km uit de buurt. DHL zegt adreslabel is fout. Ik naar close mailen waar het adres goed opstaat maar hoor er niets van.
Beoordeling melden
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren liep helemaal niet vlot. Ik heb meerdere malen achter mijn geld moeten vragen. Na een maand stond het geld pas terug op mijn rekening. Schandalig!
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
14 nov 2023
Beste Margot, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend. Ik zie dat wij u via de mail al hebben geholpen. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ruim Twee weken geleden mijn bestelling retour gestuurd en nog steeds niks gehoord of geld terug gehad. De zending geeft vanaf 25 sep geen update meer.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
31 okt 2023
Beste klant, Ik zie dat de terugbetaling inmiddels al is geregeld. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering/Korting

Levering te laat! 2 dagen na levering veel hogere korting op de site van Cluse. Compensatie doet Cluse niet aan, hebben liever dat je het terugstuurt
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
8 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je CLUSE ervaring niet naar wens is. We zullen je emailen om deze kwestie op te lossen. Mvg, Team CLUSE