Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com
Beoordelingen:

1.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal  

3,65
Goed

keurmerk
ongeldig


Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

de meest kritische beoordeling

26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sapph.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(83)
(248)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Wacht al 5 maanden

Ik zit nu, eind april, nog altijd te wachten op een setje dat ik in november heb besteld. Op de mail wordt netjes gereageerd, maar wel steeds met de boodschap dat ze zelf ook niet weten wanneer ze het binnen krijgen... De andere set die ik besteld had wel ontvangen en die is ook prima.
Beoordeling melden
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geld van retour na maanden nog niet ontvangen

Helaas zit ik nog steeds te wachten op het geld van de items die ik heb terug gestuurd. Eerst kreeg ik de vraag wat ik precies had terug gestuurd en vervolgens de belofte dat het komt. Maar inmiddels zijn we maanden verder! Ik ga niet nog een keer bestellen.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet de service die bij hun naam hoort.

Devmatem kloppen bijna bij geen enkel artikel die ik heb gekocht. Retour beleid is waardeloos. Twee bestellingen en beiden hebben een andere retourformulier. Mijn gegevens bestelling gegevens etc. Is online bijna nooit bereikbaar. Retourbon is nergens te vinden. De dames die op de sampledagen werken zijn ook niet om naar huis te schrijven. Uitermate onvriendelijk.
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was niet meer te leveren. En wacht nu al bijna 8 weken op terug betaling. Iedere keer smoesjes van druk en lopen achter.
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klantenservice niet bereikbaar. Website werkt niet. Daardoor niet mogelijk om retourzending aan te maken.
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Waardeloze klantenservice, krijg geen reactie. Wacht al weken op reactie en terugbetaling van retouren...
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Communicatie als dingen niet leverbaar zijn ook al staat op de site van wel
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bezorg was slecht!
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had Sapph shorts besteld maar andere merk gekregen. Pasvorm is veel minder
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Telefonisch niet te bereiken, via mail duurt het lang voordat je contact hebt. Retourkosten hoog. Verkeerde leveringen. Slechte ervaringen in het algemeen.
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ontzettend slechte service. Na 5 weken nog geen geld terug. Alleen loze mailtjes dat ze ernaar kijken
Beoordeling melden
GB
Gaithlynn B.
Purmerend
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heel teleurstellend

Hoop spullen besteld. Pas wanneer het pakket geleverd is zit er een briefje bij dat 1 bh niet leverbaar meer is. Op dat briefje staat dat ik het geld hiervoor terug krijg. Nu bijna 2 maanden na levering heb ik nogsteeds geen geld terug ontvangen. Ik heb meerdere keren gemaild maar wordt genegeerd door de klantenservice. Levering was ook 2 weken later pas "wegens drukte". Toevallig werd er pas geleverd nadat ik mailde met de vraag waar mn bestelling bleef.
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet mijn volledige bestelling gekregen. Terwijl dit wel zo op de pakbon staat. Mail gestuurd, reactie gehad dat het lang kan gaan duren. Wat is lang? Bestelling duurde al lang voordat deze binnenkwam. Reactie op mail dat het langer gaat duren, is ruim en week geleden. Kan geen foto toevoegen van artikelen die ik niet heb ontvangen. Hopelijk duurt een oplossing niet meer lang. Ik ben dit totaal niet gewend van Sapph.
Beoordeling melden
DD
D D.
Spijkenisse
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, volgens zeggen vanwege problemen post.nl, waar ik contact over opnam met hen, zowel telefonisch als per mail. Communicatie aan telefoon 2e maal redelijk moeizaam toen ik het niet eens was met geen antwoord met op hoe lang ik moet wachten tot zij tot actie overgaan voor mij als klant . Moet maar wachten en wacht al meer dan anderhalve week. Heb alle stappen niet geleverd pakket gevolgd en werd terugverwezen naar Sapph. Als ik aangaf dat ik anders graag mijn geld terug wilde werd ik nog bijna lichtelijk beschuldigd van diefstal en het niet te betalen als het alsnog geleverd zou worden. En dat zij er op toe zou zien. Ik was al flink boos. Verantwoordelijk ligt bij verzender en niet bij de klant. Zij hebben niet hen betaald zoals zij beweert ,dat heb ik. En geen pakket. Dat volgens post.nl kwijt is. Om welke reden dan ook. Andere pakketten komen wel aan. Jammer want eerder heb ik meerdere malen met volle tevredenheid besteld bij Sapph .ik hoop alsnog het pakket te krijgen en anders aan het eind van de week mijn geld terug
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos!

Het liefst zou ik geen enkele ster geven. Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan. Enkele dagen later heb ik een track en trace code ontvangen. Sindsdien staat er bij de status “nog niet ontvangen door PostNL “. Volgens Sapph ligt dat aan een storing bij PostNL. Maar als je reviews gaat bekijken, blijkt dat Sapph al vanaf november niet levert, maar ook niet meer bereikbaar is. En ondertussen wel adverteren en bestellingen aannemen. Ik voel me dus behoorlijk opgelicht.
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was niet om trots op te zijn. Orderverwerving ging goed tot dat het aangeboden was aan PostNL na telefonisch contact en mail verkeer is de order verzonden met DHL. Levering dan wel binnen twee dagen. Totale order duur twee week Communicatie had wel wat beter gekund. Maar eind goed al goed.
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Iets extra doen voor de klanten die zolang moeten wachten voor hun bestelling. Er is ook niet eens gebeld naar mij om mijn te laten weten hoe en wat met mijn bestelling. Ook geen korting of aanbod gedaan. Geen goede service. Zeer teleurgesteld in jullie service.
Beoordeling melden
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik in november een setje besteld heb en nog steeds niks heb,wel steeds mail gestuurd maar na de laatste mail en geprobeerd te bellen geen gehoor
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Spullen niet geleverd

Ik heb hier 2 bh’s besteld en betaald. Er zat maar 1 in de verpakking. Ik heb daarover een mail gestuurd maar ze reageren er niet meer op.
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
26-1-24 een bestelling geplaats dit tot op heden nog steeds niet binnen. Zelf een mail gestuurd dat het lang duurt, geven ze aan dat er een storing is bij de post. Geven niet aan hoe lang dit al duurt of hoe lang dit nog zal gaan duren. Dit hadden ze ook zelf op de site kunnen vermelden dat de bestellingen langer onderweg zijn. Scheelt ze een hoop tijd bij de klantenservice.
Beoordeling melden