Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

WW
Walter W.
Budel-Dorplein

Er wordt niet op mail terug gerageerd

Er wordt niet op mail terug gereageerd
11 feb 2024
Nog steeds het bestelde niet in huis😬😬😬
Ik heb 2 weken geleden wat gekocht en de bestelling nog niet ontvangen.
Ik heb het nog niet binnen 29 januari al besteld
Wacht al bijna 2 weken op verzending
GB
Gaithlynn B.
Purmerend

Heel teleurstellend

Hoop spullen besteld. Pas wanneer het pakket geleverd is zit er een briefje bij dat 1 bh niet leverbaar meer is. Op dat briefje staat dat ik het geld hiervoor terug krijg. Nu bijna 2 maanden na levering heb ik nogsteeds geen geld terug ontvangen. Ik heb meerdere keren gemaild maar wordt genegeerd door de klantenservice. Levering was ook 2 weken later pas "wegens drukte". Toevallig werd er pas geleverd nadat ik mailde met de vraag waar mn bestelling bleef.
DD
D D.
Spijkenisse

Ik heb niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, volgens zeggen vanwege problemen post.nl, waar ik contact over opnam met hen, zowel telefonisch als per mail. Communicatie aan telefoon 2e maal redelijk moeizaam toen ik het niet eens was met geen antwoord met op hoe lang ik moet wachten tot zij tot actie overgaan voor mij als klant . Moet maar wachten en wacht al meer dan anderhalve week. Heb alle stappen niet geleverd pakket gevolgd en werd terugverwezen naar Sapph. Als ik aangaf dat ik anders graag mijn geld terug wilde werd ik nog bijna lichtelijk beschuldigd van diefstal en het niet te betalen als het alsnog geleverd zou worden. En dat zij er op toe zou zien. Ik was al flink boos. Verantwoordelijk ligt bij verzender en niet bij de klant. Zij hebben niet hen betaald zoals zij beweert ,dat heb ik. En geen pakket. Dat volgens post.nl kwijt is. Om welke reden dan ook. Andere pakketten komen wel aan. Jammer want eerder heb ik meerdere malen met volle tevredenheid besteld bij Sapph .ik hoop alsnog het pakket te krijgen en anders aan het eind van de week mijn geld terug

na 2 weken en meerdere emails nog niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling op 29 december geplaatst, op 5 januari een emailtje gestuurd en ik kreeg een heel vaag en onprofessioneel mailtje terug. Ik heb 9 januari nog een emailtje gestuurd en daar is nog niet op gereageerd, ik heb alle begrip dat het druk is bij Sapph met de klantenservice maar ik vind het niet netjes hoe er met mijn bestelling is omgegaan, ik heb nogsteeds geen duidelijk antwoord of inzicht wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Heel jammer dit want ik hoorde zoveel positieve dingen over Sapph. Ik heb nogmaals alle begrip dat het druk is maar ik vind niet dat je zo met klanten om hoort te gaan.
13 jan 2024

Oplichters

Bestelling duurde erg lang om aan te komen, weinig communicatie hier rondom heen (bijv een mailtje dat de bestelling vertraagd is zou fijn zijn). Vervolgens is mijn bestelling incompleet en zou ik geld van dat product wat mist terug krijgen. Nooit gehad. Mail gestuurd naar de klantenservice en nooit een reactie ontvangen. Ik beveel deze webshop absoluut NIET aan. Voelt namelijk als oplichterspraktijken… De reden dat ik 2 sterren heb gegeven ipv 1, is omdat de 2 producten die wel zijn geleverd, goed zijn.
13 jan 2024

Bezorging onvoldoende

Over de kwaliteit van de bestelde spullen kan ik nog niets zeggen, maar over de bezorging wel. Het duurde een week voordat er uberhaupt over bezorgen gesproken werd. Vervolgens komt er een dag van te voren eindelijk een geschatte bezorgtijd tussen 8.30 en 21.30u. Gelukkig heb ik een pakketbox naast de deur hangen waar het makkelijk in zou moeten passen. Helaas is het daar niet in gedaan, maar krijg ik binnenkort te horen waar ik het alsnog zelf mag komen ophalen. Ik ben hierover dus ontevreden...

Waardeloos!

Het liefst zou ik geen enkele ster geven. Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan. Enkele dagen later heb ik een track en trace code ontvangen. Sindsdien staat er bij de status “nog niet ontvangen door PostNL “. Volgens Sapph ligt dat aan een storing bij PostNL. Maar als je reviews gaat bekijken, blijkt dat Sapph al vanaf november niet levert, maar ook niet meer bereikbaar is. En ondertussen wel adverteren en bestellingen aannemen. Ik voel me dus behoorlijk opgelicht.

Communicatie ronduit slecht, voorraad niet op orde, zo lijkt het...

Je wordt niet op de hoogte gebracht over t feit dat ze flinke vertragingen opgelooen hebben met de feestdagen, in mijn geval wacht ik nu al meer dat 2wk en nog steeds geen teken van leven. Ben zelf gaan mailen, waar je dan n antwoord op krijgt, maar ook over t verloop van de bestelling hoir je verder niks! Over 2wk ga ik op vakantie, hopelijk i s mijn bikini dan binnen en is ie goed.. intussen maar naar wat anders uitkijken..

Nog geen geld retour ontvangen!

Nog geen geld retour ontvangen. Dat moet wettelijk binnen 14 dagen. Retourzending is op 19-12-2023 door Sapph ontvangen. Ik wacht nu al ruim 3 weken.. Ik heb gisteren hierover een mail gestuurd. Nu weer maar (af)wachten, helaas. Mooie producten, maar dit vind ik echt wel een probleem!

Geen bestelling ontvangen en geen contact

Ik heb nog geen bestelling ontvangen (4 jan besteld) en geen reactie ontvangen op mijn verzoek om het geld terug te storten. Helaas geen contact mee te krijgen. Nu ben ik mijn geld kwijt en heb ik er niks voor terug gekregen.
Duurde lang voordat bestelling kwam en daarbij niet telefonisch te bereiken, via mail geen reactie gekregen (alleen standaard berichtje dat ze het druk hebben)
De levering duurt verschrikkelijk lang net als de terugbetaling. Je ontvangt een mail dat je binnen 15 werkdagen je geld ontvangt. Ik wacht er nog op 🤔.
28 jan 2024
Omdat ik in november een setje besteld heb en nog steeds niks heb,wel steeds mail gestuurd maar na de laatste mail en geprobeerd te bellen geen gehoor

Slechte levering en retour betaling

Heb artikelen retour gestuurd 4-12-23 heb nog steeds mijn geld niet retour en mijn bestelling van 29-12-24 heb ik nog steeds niet binnen!

Nooit meer

Geen informatie gekregen over mijn bestelling. Inmiddels 12 dagen verder en niks ontvangen. Ook klantenservice reageert niet op de mails