Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com
Beoordelingen:

1.182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.363 beoordelingen in totaal  

3,64
Goed

keurmerk
ongeldig


Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

de meest kritische beoordeling

26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Sapph.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(180)
(83)
Resetten
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Wacht al 5 maanden

Ik zit nu, eind april, nog altijd te wachten op een setje dat ik in november heb besteld. Op de mail wordt netjes gereageerd, maar wel steeds met de boodschap dat ze zelf ook niet weten wanneer ze het binnen krijgen... De andere set die ik besteld had wel ontvangen en die is ook prima.
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na problemen van verleden jaar. Waarbij alles uiteindelijk is opgelost. Was niet meer van plan om iets bij Sapph te bestellen. Omdat ik nog een kortingsbon had die bijna verliep toch nog 1 bh besteld. Nu was die er in 5 dagen. Wat prima leverings tijd is. Hoop dat hiermee de problemen van verleden jaar zijn opgelost
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Fijne mooie lingerie

Goede aanbiedingen, waardoor fijn winkelen is. Kwaliteit goed en mooi. Maten van ondergoed, bij alle afwijkend, waardoor soms lastig te bepalen is welke maat je nodig hebt.
Beoordeling melden
NK
Natasja K.
Eindhoven
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit,levering binnen een week.
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles prima verlopen
Beoordeling melden
FH
Francis H.
Purmerend
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie lingerie
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet de service die bij hun naam hoort.

Devmatem kloppen bijna bij geen enkel artikel die ik heb gekocht. Retour beleid is waardeloos. Twee bestellingen en beiden hebben een andere retourformulier. Mijn gegevens bestelling gegevens etc. Is online bijna nooit bereikbaar. Retourbon is nergens te vinden. De dames die op de sampledagen werken zijn ook niet om naar huis te schrijven. Uitermate onvriendelijk.
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet mijn volledige bestelling gekregen. Terwijl dit wel zo op de pakbon staat. Mail gestuurd, reactie gehad dat het lang kan gaan duren. Wat is lang? Bestelling duurde al lang voordat deze binnenkwam. Reactie op mail dat het langer gaat duren, is ruim en week geleden. Kan geen foto toevoegen van artikelen die ik niet heb ontvangen. Hopelijk duurt een oplossing niet meer lang. Ik ben dit totaal niet gewend van Sapph.
Beoordeling melden
DD
D D.
Spijkenisse
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, volgens zeggen vanwege problemen post.nl, waar ik contact over opnam met hen, zowel telefonisch als per mail. Communicatie aan telefoon 2e maal redelijk moeizaam toen ik het niet eens was met geen antwoord met op hoe lang ik moet wachten tot zij tot actie overgaan voor mij als klant . Moet maar wachten en wacht al meer dan anderhalve week. Heb alle stappen niet geleverd pakket gevolgd en werd terugverwezen naar Sapph. Als ik aangaf dat ik anders graag mijn geld terug wilde werd ik nog bijna lichtelijk beschuldigd van diefstal en het niet te betalen als het alsnog geleverd zou worden. En dat zij er op toe zou zien. Ik was al flink boos. Verantwoordelijk ligt bij verzender en niet bij de klant. Zij hebben niet hen betaald zoals zij beweert ,dat heb ik. En geen pakket. Dat volgens post.nl kwijt is. Om welke reden dan ook. Andere pakketten komen wel aan. Jammer want eerder heb ik meerdere malen met volle tevredenheid besteld bij Sapph .ik hoop alsnog het pakket te krijgen en anders aan het eind van de week mijn geld terug
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was niet om trots op te zijn. Orderverwerving ging goed tot dat het aangeboden was aan PostNL na telefonisch contact en mail verkeer is de order verzonden met DHL. Levering dan wel binnen twee dagen. Totale order duur twee week Communicatie had wel wat beter gekund. Maar eind goed al goed.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had Sapph shorts besteld maar andere merk gekregen. Pasvorm is veel minder
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
verzending duurt mega lang. klantenservice geeft niet thuis
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling tot op heden nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog niet ontvangen na 2 weken
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Super, maar geduld wordt gevraagd

De artikelen zijn fantastisch. De verzending duurde lang en de klantenservice was niet telefonisch bereikbaar. Dat gaf een vreemd gevoel
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede kwaliteit, maar verzending onduidelijk

Het duurde lang voordat het pakket verzonden werd en daarover werd je niet echt op de hoogte gehouden. Contact met de klantenservice was onmogelijk. Uiteindelijk na meer dan een week werd het pakket wel verzonden en kreeg je een track en trace code, maar het zou fijn zijn als je na bestelling een bericht krijgt hoe lang verzending ongeveer gaat duren. Kwaliteit van de producten is overigens top!
Beoordeling melden