lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.392 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.424 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

28 sep 2023
De kwaliteit van de springtouwen mag beter. Ze moeten sterk genoeg zijn voor kinderen om mee te kunnen spelen. De bestelde springtouwen zijn alle drie nu al stuk.
29 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de springtouwen zo snel kapot zijn gegaan. Excuses! Ik heb je even een e-mail verstuurd, zodat we het hopelijk alsnog kunnen oplossen.
28 sep 2023
De producten waren niet erg goed van kwaliteit. Nu een dag spelen is de putty al hard. Daarnaast worden 2 kleine pakketjes geleverd in een inme s grote doos. Zo zonde.
28 sep 2023
Wat jammer dat je niet tevreden bent met de artikelen. We willen het graag voor je oplossen, zou je ons een mailtje kunnen sturen op info@lobbes.nl?
Als je een vraag hebt graag antwoord terug geven. Heb een keer bericht over de evi love camper gestelt nooit antwoordt op terug gehad.
21 sep 2023
Wij hebben helaas geen e-mail van jou ontvangen, excuses voor dit ongemak. Afgelopen dinsdag hebben wij naar aanleiding van de review een mail gestuurd. Wellicht is deze in de spaminbox terecht gekomen? Of heb je misschien een foto toegevoegd bij het antwoorden? Soms zijn de bestanden te groot waardoor wij de mail niet goed ontvangen. Je kunt ons ook een mail sturen zonder bijlage of even bellen dan helpen wij je graag verder.
7 sep 2023
Bestelling die ik op vrijdag geplaatst had zou die volgende dinsdag geleverd worden. Heb na een week wachten maar gebeld, bleek dat ze hem vergeten waren op te sturen.
7 sep 2023
Excuses dat wij jou bestelling niet tijdig hebben bezorgd! Deze had inderdaad eerder opgestuurd moeten worden. Missen wij het gekozen aflevermoment dan mag je altijd direct contact opnemen. Uiteraard hoop ik dat de opbergkist goed in de smaak valt :)
28 aug 2023
Het inpakken van aangekochte speelgoed. Zag er treurig uit alsof het tweedehands is
30 aug 2023
Bedankt voor je review! Als er iets niet naar tevredenheid is mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl. Wij zullen dan het proberen op te lossen!
25 aug 2023
Snelle levering, maar niet goed verpakt van de producten. Alles leek zo in de doos gegooid.
28 aug 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat de artikelen niet goed verpakt zijn, excuses daarvoor! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
24 aug 2023

Langere levertijd dan aangegeven.

Aanbod is groot. Levering is alleen vaak veel later dan aangegeven. Al meerdere keren meegemaakt dat bestellingen dagen soms zelfs meer als een week later werd bezorgd. Ik zou zeggen pas gewoon je informatie op de site aan dit geeft duidelijkheid.
24 aug 2023
Bedankt voor je review! Bestellingen geplaats op werkdagen voor 16.00 worden de volgende dag bezorgd. Mocht een bestelling onverhoopt niet op het aangegeven moment zijn geleverd kun je ons direct bellen of mailen. Dan helpen wij je graag verder.
24 aug 2023
De producten werden toch wel in grote verpakkingen geleverd. Milieu technisch denk ik dat er zeker voor mijn nalevering van de vier klapbandjes een envelop voldoende was. Wat wel positief was is het feit dat toen bleek dat mijn bestelling niet compleet was er snel gehandeld werd en ik het ontbrekende artikel gratis kreeg nageleverd
24 aug 2023
bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikelen in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
17 aug 2023
22 aug 2023
Bedankt voor je review! Hopelijk tot snel :)
12 aug 2023
Suggestie bij het verpakken van bestellingen. Mijn bestelling bestond uit twee platte boekjes en in plaats van deze in een enveloppe te verzenden werd gekozen voor een veel te grote doos als verpakking. Bijkomend nadeel van het verzenden in dat formaat doos is dat deze niet door de brievenbus kan.
14 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!

Slechte telefonische klantenservice

8 aug 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je telefonisch niet goed bent geholpen. Onze excuses voor het ongemak! We hopen je in de toekomst weer zo goed mogelijk te helpen, zoals je van ons gewend bent.
27 jul 2023
Beter verpakken. Geen vijf kleine dingen in een hele grote doos.
28 jul 2023
24 jul 2023
Als er op de site staat voor 16:00 besteld, volgende dag in huis. En ik bestel sochtends om 8u al wat. Jammer dat dan 2dagen later pas binnen komt.
24 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je pakket te laat binnen is gekomen. Excuses daarvoor!
JM
Janny M.
Ulvenhout

Niet geleverd

De laatste bestelling was niet compleet. Mail en telefooncontact gehad. Maar verliep moeizaam.
13 sep 2023
Super jammer dat de oplossing niet zo makkelijk leek te gaan, onze excuses voor het ongemak. Ik ziet dat het inmiddels wel opgelost en afgerond is en hoop dat het toch nog naar tevredenheid afgerond is.
13 jul 2023
Levertijd, mijn pakket was te laat voor een kinderfeestje. Het zou de volgende dag bezorgd worden, dat werden 4 dagen daarna. Ik heb alsnog snel dezelfde kadootjes in een speelgoedwinkel moeten kopen.
14 jul 2023
Erg jammer om te horen dat je op het laatste moment elders hebt moeten winkelen voor het kinderfeestje. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry voor dit ongemak. Ik hoop dat ondanks deze tegenslag het een top feestje is geworden! De verhuizing van ons magazijn is bijna rond dus wij verwachten de volgende keer weer op het aangegeven moment jou bestelling te leveren.
13 jul 2023
Pakket werd te laat bezorgd. Mensen laten weten dat er vertraging is in de bezorging. Normaal binnen 2 dagen heb je je pakket nu duurde het meer dan een week.
13 jul 2023
Duidelijkheid over levering. De bestelling zou op 1 juli geleverd worden. Die dag hebben we niets ontvangen. Afhalen was niet mogelijk ivm verhuizing. Hierover was niets vermeld bij bestelling. De communicatie over de precieze levering kan dus beter.
13 jul 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet juist op de hoogte bent gehouden over de afleverdatum. Excuses voor het ongemak!
Ik vond de kwaliteit van het speelgoed tegenvallen. Ik heb me laten verleiden door de prijs en kreeg dus ook plastic wegwerp spul.
11 jul 2023
Jammer om te horen dat het bestelde speelgoed niet aan je wensen voldoet. Artikelen die niet aan de verwachting voldoen kun je online retour aanmelden en naar ons terugsturen.

Prima producten, trage levering

Prima producten! Fijne spullen. Maar pas geleverd na 1,5 week, 5 dagen na de toegezegde bezorgdatum (niet op donderdag, maar pas op dinsdag. Inderdaad, postNL werkt ook niet echt mee). Toen was het kinderfeestje al geweest.... Jammer!
11 jul 2023
Sorry voor deze veel te late levering. Er zijn verschillende factoren geweest waardoor de leverbelofte niet behaald is. Ik ga er vanuit dat een volgende bestelling weer netjes op tijd bezorgd zal worden. Hopelijk was het kinderfeestje als nog een ongekend succes!
Helaas kwam mijn bestelling te laat voor een verjaardag door een storing in het logistieke centrum. Dit werd wel gecommuniceerd, maar daarop heb ik contact opgenomen met de klantenservice via de mail omdat er gerefereerd werd naar een track and trace die ik niet had ontvangen en daar heb ik nooit reactie op gekregen. Een dag later kreeg ik een automatische mail met track and trace. Dus er werd wel gecommuniceerd maar allemaal net te laat waardoor ik elders een cadeau heb gekocht.
11 jul 2023
Jammer om te horen dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Zeker rondom een verjaardag is dat natuurlijk niet onze bedoeling. Mijn excuses voor dit ongemak! Wij gaan er vanuit een volgende bestelling weer netjes op het door jou gekozen moment te leveren.