lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ik heb nooit pakket ontvangen!!!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je pakket niet terecht is. Excuses voor dit ongemak. Wij nemen contact op met PostNL, binnen vijf werkdagen hopen wij terugkoppeling te geven. Zijn er in de tussentijd vragen, neem dan contact op via: info@lobbes.nl
Bonjour, je n'ai pas reçu ma commande.
Antwoord van lobbes.nl
Nous vous remercions pour votre commentaire. Je constate que vous avez contacté mon collègue du service clientèle aujourd'hui et qu'une solution vous a été proposée.
Antwoord van lobbes.nl
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten via info@lobbes.nl
De p(l)oppers kunnen helaas niet p(l)oppen dus zinloos om te houden en te trakteren.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de ploppers niet werken, excuses! Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!
3 feb 2024

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
Artikelen verkopen aan winkeliers en particulieren aan dezelfde prijs ??? dat klopt niet, bedankt, ik hen eenmalig gekocht bij jullie.
Antwoord van lobbes.nl
Lobbes.nl richt zich ook op particulieren en scholen/organisaties. Winkeliers mogen gerust bij ons bestellen, maar wij hanteren hiervoor geen andere prijzen.

Trés déçue

Le colis n'est pas arrivé à temps, mon fils ne recevra son cadeau de noël que le 28 décembre, je suis très très déçue et lui encore plus !!
Antwoord van lobbes.nl
Comme c'est ennuyeux que le colis soit arrivé en retard, je m'en excuse. Vous pouvez retourner votre commande dans un délai de 30 jours. Vous pouvez en faire la demande via ce lien https://www.lobbesjouet.fr/retour
Niets ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen
25 dec 2023
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.

Afhaalpunt bestaat ineens niet meer

Pakket zou bij afhaal punt bezorgd worden. Daar lag het niet. Lobbes via de chat gesproken stuurde me naar een nieuw afhaalpunt, daar lag het ook niet en ik moest een afhaalcode hebben. Weer contact gehad via de mail was ineens niet meer te achterhalen hoe het zat. Pakket werd toen thuis bezorgd. Wat bleek afhaal punt in oirschot is er ineens niet meer, ik heb aangegeven dat ze dit dan op de site moeten veranderen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat het ontvangen van je pakket niet soepel is verlopen, excuses daarvoor. Onze afhaal locatie is inderdaad niet beschikbaar. We zullen de informatie aanpassen indien dit niet al is gedaan.
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!
Pour la 1° commande chez vous très déçu : le 14/12 message = votre colis a été livré, rien dans ma boite aux lettres - Message du 18/12 votre colis n'a pu être présenté et retour a l'expéditeur. Sans aucun commentaire que dois-je faire ? Allez vous me le renvoyer?? Merci de votre réponse ,ce colis est prévu pour un anniversaire le 29 de ce mois.
Antwoord van lobbes.nl
If a shipment gets stuck, I recommend contacting our French customer service immediately: serviceclients@lobbesjouet.fr
4 kinderschaartjes besteld. Niet te gebruiken, zijn onmiddellijk stuk!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat de schaartjes snel stuk zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor dit ongemak! Met deze klacht kun je direct contact opnemen met: info@lobbes.nl. Stuur direct één foto mee van de schaartjes en wij zullen je verder helpen.
Toujours rien reçu au bout de 11 jours. Noël approche à grand pas et je crains de ne pas avoir le cadeau de mon fils à temps. J'avais pourtant commandé le 4 décembre...
Antwoord van lobbes.nl
C'est vraiment ennuyeux d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre colis. Malheureusement, quelque chose s'est mal passé avec l'expédition. Vous recevrez un e-mail à ce sujet.
de verzendkosten stonden in geen relatie met het bestelde artikel. De hoeveelheid klei was bedroevend weinig. Te duur voor het geleverde!!
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden over het artikel en de verzendkosten. Als het artikel niet naar wens is dan kun je het tot 30 dagen kosteloos retour sturen. Wat betreft de verzendkosten; wij kunnen niet iedere bestelling zonder verzendkosten versturen. Daarom hebben wij de grens voor gratis verzending gezet op 39 euro. Als je nog meer vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
al twee keer gehad dat we spullen besteld en ze waren toch niet leverbaar
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat we je je bestelling niet hebben kunnen verwerken. Ik zie alleen geen bestelling op dit mailadres waardoor ik je niet verder kan helpen. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Ware beschädigt
Antwoord van lobbes.nl
How annoying that the items were damaged. We will ask our german customer service to contact you. Hopefully we can come to a solution together.
Ik heb mijn bestelling niet gekregen en ook nog steeds geen geld terug gekregen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje niet hebt ontvangen. Excuses! Ik zie dat het bedrag op 05-12 aan je is teruggestort. Als je veder nog vragen hebt kan je ons altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl