lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.582 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt. 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug. 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Meest recente eerst
19 okt. 2023
Ik had kadootjes besteld en betaald voor de verjaardag van mijn dochter. Haar verjaardag was inmiddels geweest en de kadootjes waren nog steeds niet geleverd. 1.5 week later na meerdere keren bellen pas geleverd.
19 okt. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat is geleverd. Onze excuses daarvoor.
16 okt. 2023
na telefonisch contact toch verkeerde artikel na geleverd gekregen.
17 okt. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je mag ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op.
31 okt. 2023
Can we help you with anything? Please let us know: serviceclients@lobbesjouet.fr
16 okt. 2023

de boekjes die ik had bedsteld kwamen…

de boekjes die ik had besteld kwamen vlot maar waren allemaal beschadigd, niet door vervoer maar zichtbaar al bij productie.
17 okt. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat er boekjes zijn beschadigd. Je mag ons altijd bellen of mailen met deze vragen dat mag naar info@lobbes.nl Wij zullen je dan verder helpen.
Mijn spullen nooit ontvangen
17 okt. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Excuses daarvoor! Wij hebben je een mail gestuurd zodat wij het kunnen oplossen. Mocht er iets verkeerd gaan, mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
GR
G R.
Emsdetten
13 okt. 2023

Nooit meer Lobbes

Niet meewerkend, onredelijk, onbetrouwbaar, goederen niet volledig ontvangen, onprofessionele verpakking, het pakket en de goederen kwamen gemoduleerd en te laat aan. Ik ben zeer ontevreden en zal daar nooit meer bestellen.
18 okt. 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We hebben je een mailtje gestuurd zodat we dit kunnen oplossen.
13 okt. 2023
De spullen worden slecht afgeleverd, in veel te grote doos alles lag los in de doos
18 sep. 2023
Ik kreeg de verkeerde kleur van wat k had besteld en de doos was echt heel groot voor 1 klein dingetje dat k heb besteld. het paste letterlijk in de brievenbus en ik kreeg nu een doos
19 sep. 2023
Er zijn meerdere artikelen in ons assortiment waarbij verschillende kleuren of versies door elkaar geleverd worden, zoals deze. Je kunt een voorkeur voor een kleur opgeven, maar dan kunnen we de kleur alsnog niet garanderen. Als het kan krijg je wel de gewenste kleur, het kan echter voorkomen dat de betreffende kleur of versie op is op dit moment. De voorkeur kun je aan het einde van je bestelling opgeven bij 'Opmerkingen'. En dan hopen we dat we je de gewenste versie toe kunnen sturen.
18 sep. 2023
Beleefder communiceren. En geen vooroordelen hebben
19 sep. 2023
Vervelend dat de zending vanuit de kubbinga retour verstuurd is. Dit hebben we ook aan je gecommuniceerd. Als je die fietst alsnog wenst te ontvangen kan je deze uiteraard opnieuw bestellen.
14 sep. 2023
Slechte communicatie.. aan het lijntje gehouden . Komen afspraken niet na En wat op de site staat vandaag bestellen morgen in huis , klopt absoluut niet
14 sep. 2023
Erg vervelend dat wij jou bestelling niet tijdig hebben geleverd en de verstrekte informatie gebrekkig is gebleken. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Excuses voor dit ongemak! Ik ga er vanuit dat dit niet nogmaals zal voorvallen. Ik hoop dat ondanks deze vertraging het artikel goed in de smaak valt!
GS
gerda S.
Vijlen
4 sep. 2023

Waardeloze walkie talkie

De verwerking van mijn order was ok. Maar de Peppa Pig walkie talkie is waardeloos. Hij werkt niet, tot groot verdriet van mijn kleinzoon.
4 sep. 2023
Bedankt voor je review! Bij klachten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen dan samen kijken naar een geschikte oplossing.
21 aug. 2023
Verkeerde bestelling gekregen en de klantenservice was onbeschoft
21 aug. 2023
Vervelend om te horen dat jou bestelling niet naar verwachting is geweest. Helaas kunnen wij bij assorti artikelen geen garantie bieden altijd de voorkeursuitvoering te leveren. Excuses voor dit ongemak! Op dit moment hebben wij jou retour in goede orde ontvangen en wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort.
10 aug. 2023
ik dacht dat ik zou krijgen wat er op de afbeelding stond maar blijkbaar niet
14 aug. 2023
Het artikel dat je besteld was betrof een assorti-artikel. Op de website vermelden wij hierbij dat de kleuren door elkaar worden geleverd. Je kunt bij een volgende bestelling in het veld opmerkingen aangeven welke uitvoering je graag zou willen ontvangen. Wij proberen hier dan rekening mee te houden.
10 aug. 2023
Laten niet weten dat pakket verzonden is. Nu dus blijkbaar al terug gestuurd naar afzender. Zonder dat ik van iets wist.
10 aug. 2023
Bedankt voor je feedback. Zoals ik in de Track&Trace zie is je pakket naar een PostNL punt gebracht. Per e-mail zal ik je alsnog de Track&Trace versturen.
7 aug. 2023
Zorgen dat de bestelling compleet is. Meer info over de grote van de producten. Klantvriendelijker, begrip en tegemoetkoming.
7 aug. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben hierover al contact met je gehad zie ik. En wij hebben de artikelen nagestuurd. Mocht je aanvullende vragen hebben kan je contact met ons opnemen!
3 aug. 2023
Bestelling nooit ontvangen.Nu hebben we ze niet meer nodig!
13 sep. 2023
Wat gek dat je niks mocht ontvangen, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@lobbes.nl met je bestelgegevens? We lossen het graag op.
31 jul. 2023
Extra betaald om volgende dag in huis te hebben dag er na door gekregen dat het niet lukt telefonisch contact gehad met klantenservice die zeiden dat het retour naar hun zou gaan dag daarna toch binnen gehad met spullen die kapot waren nog steeds geen geld terug gehad van de extra bezorg kosten... En informatie van klanten service dus niet correct
31 jul. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket te laat is geleverd met kapotte spullen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor! Met vragen of terugbetaling of kapotte artikelen mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Ik ga je hier over mailen
24 jul. 2023

Very bad experience, not to recommend😕

Very bad experience with the deko for my sons birthday! The order took about a week until shipment was confirmed. And just on the day of arrival I received an invoice correction informing me that the main item of my order was out of stock. At this point of time it was still indicated as available in the shop. Unfortunately, ist was not possible anymore to buy it somewhere else in time. I cannot recommend the shop at all.
26 jul. 2023
thanks for your review, sorry to hear you are not happy. We will send you an email about the matter
20 jul. 2023
Onwijs grote doos als verpakking van relatief kleine doosjes. Zelfs zó groot dat het nauwelijks met handen is vast te pakken. Wellicht als grote reclame voor robots... Bovendien niet duurzaam, gezien vervoer van grotendeels lege ruimte en veel nutteloos karton. Bovendien ook nog erg dik karton.
20 jul. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
17 jul. 2023
Bestelling werd niet tijdig geleverd (zou eigenlijk de volgende dag al bezorgd worden). Meermaals met de klantenservice contact op genomen en pas weken later eindelijk het pakket ontvangen.
19 jul. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat geleverd werd. Excuses daarvoor!