lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.199 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

9 nov 2023
2x mal bestellt 2x mal das falsche bekommen beides zurück geschickt bestelle da nicht mehr kommt ja eh nicht das richtige an
9 nov 2023
Wie ärgerlich zu hören, dass Sie mit Ihrer Bestellung nicht zufrieden sind. Das von Ihnen bestellte Produkt kann in mehreren Varianten geliefert werden. Sie können bei der Bestellung eine Präferenz angeben. Wir versuchen, dies zu berücksichtigen, aber das ist nicht immer möglich.
2 nov 2023

te klein

Was veel te klein voor een pop 36cm groot Jammer
8 nov 2023
Wat jammer dat het artikel zo tegenviel. Je geeft ook aan dat de gehele ervaring niet goed is, we helpen je graag verder. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl, we lossen het graag voor je op!

Waardeloos personeel

Personeel is totaal niet behulpzaam
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat we je niet konden helpen. Ik kan helaas geen mailcontact met je terug vinden. Je mag ons altijd een mailtje sturen op info@lobbes.nl. Deze proberen we dan op werkdagen binnen een dag te beantwoorden.
28 okt 2023
I haven't received my parcel.
Antwoord van lobbes.nl
Thank you for your review. Sorry for the inconvenience. I just sent you an email about your order.
27 okt 2023
Mijn pakket is niet aangekomen
27 okt 2023
Op dit moment loopt het onderzoek bij PostNL. Volgende week verwachten wij terugkoppeling te ontvangen. Heb je in de tussentijd vragen, dan kun je ons altijd een mailtje sturen.
Pakket te laat gekregen en het verkeerde artikel gekregen. Na contact met klantenservice is juiste boek nagestuurd. Bijna een week telaat voor het feestje.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je pakket te laat is geleverd. Excuses voor het ongemak!
20 okt 2023
Meerdere keren achter mijn bestelling aan moeten bellen. Pas na 12 dagen geleverd
20 okt 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op je pakketje. Onze excuses daarvoor!
19 okt 2023
Ik had kadootjes besteld en betaald voor de verjaardag van mijn dochter. Haar verjaardag was inmiddels geweest en de kadootjes waren nog steeds niet geleverd. 1.5 week later na meerdere keren bellen pas geleverd.
19 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat is geleverd. Onze excuses daarvoor.
16 okt 2023
na telefonisch contact toch verkeerde artikel na geleverd gekregen.
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je mag ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op.
31 okt 2023
Can we help you with anything? Please let us know: serviceclients@lobbesjouet.fr
16 okt 2023

de boekjes die ik had bedsteld kwamen…

de boekjes die ik had besteld kwamen vlot maar waren allemaal beschadigd, niet door vervoer maar zichtbaar al bij productie.
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat er boekjes zijn beschadigd. Je mag ons altijd bellen of mailen met deze vragen dat mag naar info@lobbes.nl Wij zullen je dan verder helpen.
Mijn spullen nooit ontvangen
17 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Excuses daarvoor! Wij hebben je een mail gestuurd zodat wij het kunnen oplossen. Mocht er iets verkeerd gaan, mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
GR
G R.
Emsdetten
13 okt 2023

Nooit meer Lobbes

Niet meewerkend, onredelijk, onbetrouwbaar, goederen niet volledig ontvangen, onprofessionele verpakking, het pakket en de goederen kwamen gemoduleerd en te laat aan. Ik ben zeer ontevreden en zal daar nooit meer bestellen.
18 okt 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We hebben je een mailtje gestuurd zodat we dit kunnen oplossen.
13 okt 2023
De spullen worden slecht afgeleverd, in veel te grote doos alles lag los in de doos
17 okt 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Ik kreeg de verkeerde kleur van wat k had besteld en de doos was echt heel groot voor 1 klein dingetje dat k heb besteld. het paste letterlijk in de brievenbus en ik kreeg nu een doos
19 sep 2023
Er zijn meerdere artikelen in ons assortiment waarbij verschillende kleuren of versies door elkaar geleverd worden, zoals deze. Je kunt een voorkeur voor een kleur opgeven, maar dan kunnen we de kleur alsnog niet garanderen. Als het kan krijg je wel de gewenste kleur, het kan echter voorkomen dat de betreffende kleur of versie op is op dit moment. De voorkeur kun je aan het einde van je bestelling opgeven bij 'Opmerkingen'. En dan hopen we dat we je de gewenste versie toe kunnen sturen.
Beleefder communiceren. En geen vooroordelen hebben
19 sep 2023
Vervelend dat de zending vanuit de kubbinga retour verstuurd is. Dit hebben we ook aan je gecommuniceerd. Als je die fietst alsnog wenst te ontvangen kan je deze uiteraard opnieuw bestellen.
14 sep 2023
Slechte communicatie.. aan het lijntje gehouden . Komen afspraken niet na En wat op de site staat vandaag bestellen morgen in huis , klopt absoluut niet
14 sep 2023
Erg vervelend dat wij jou bestelling niet tijdig hebben geleverd en de verstrekte informatie gebrekkig is gebleken. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Excuses voor dit ongemak! Ik ga er vanuit dat dit niet nogmaals zal voorvallen. Ik hoop dat ondanks deze vertraging het artikel goed in de smaak valt!
GS
gerda S.
Vijlen
4 sep 2023

Waardeloze walkie talkie

De verwerking van mijn order was ok. Maar de Peppa Pig walkie talkie is waardeloos. Hij werkt niet, tot groot verdriet van mijn kleinzoon.
4 sep 2023
Bedankt voor je review! Bij klachten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen dan samen kijken naar een geschikte oplossing.
21 aug 2023
Verkeerde bestelling gekregen en de klantenservice was onbeschoft
21 aug 2023
Vervelend om te horen dat jou bestelling niet naar verwachting is geweest. Helaas kunnen wij bij assorti artikelen geen garantie bieden altijd de voorkeursuitvoering te leveren. Excuses voor dit ongemak! Op dit moment hebben wij jou retour in goede orde ontvangen en wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort.
10 aug 2023
ik dacht dat ik zou krijgen wat er op de afbeelding stond maar blijkbaar niet
14 aug 2023
Het artikel dat je besteld was betrof een assorti-artikel. Op de website vermelden wij hierbij dat de kleuren door elkaar worden geleverd. Je kunt bij een volgende bestelling in het veld opmerkingen aangeven welke uitvoering je graag zou willen ontvangen. Wij proberen hier dan rekening mee te houden.