lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.389 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.297 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ik heb klaparmband horloges besteld. Artikelen lagen los in de doos zonder enige verpakking of papiertje eromheen. In de eerste instantie dacht ik dat ze tweedehands zijn. Elke ander webshop doet netjes papiertje eromheen of zakje in ieder geval iets om artikelen netjes presenteren. Duidelijk dat bij deze shop totaal geen service is. Ik zal daar in ieder gavel niks meer bestellen.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat je niet blij bent met onze verzending. Toch bedankt voor je review!
29 mei 2023

Verkeerde product gekregen

Ik had de kidsglobe loopstal 1:32 besteld. Deze heb ik niet gekregen maar in plaats daarvan wel de stal met landbouwloods 1:32. Ik heb hiervan geen melding gedaan omdat ik hem anders had moeten terug sturen en dan had ik geen kado gehad voor een verjaardag van een kind. Het kind was tevreden met de stal, echter blijft het nog steeds niet het product wat ik had besteld.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een onjuist artikel hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak! Voor de volgende keer kan je contact met ons opnemen en zullen we zo snel mogelijk het juiste artikel alvast opsturen.

Ohne Luftpolster o.ö.

Die Bestellung war recht zügig im Versand. Leider hatte Hermes ein Problem mit der Zustellung im PaketShop, da sie jedesmal nach den Öffnungszeiten anliefern wollten. Nach 5 Tagen hat es funktioniert, leider zu spät. Aber da lobbes die Ware im großen Karton ohne Luftpolster verschickte, war die Ware nicht mehr zum verschenken geeignet und ging per Retoure zurück.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie ärgerlich, dass die Lieferung so lange dauert. Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Sie können uns eine E-Mail an kundenservice@lobbesspielzeug.de senden. Wir hoffen, dass wir Ihnen mit den defekten Artikeln weiterhelfen können.

Scheetkussen meteen kapot

Ik heb een scheetkussen besteld, in de vorm van een drol. Na 3 keer gebruiken (meisje van 9) ging hij al stuk aan de zijkant. Ze ging er niet enorm hard op zitten We hebben ons best gedaan om het kussen te repareren door het weer dicht te maken. Dat leek te lukken maar na weer een paar keer gebruiken ging hij op een andere plek stuk. Echt slechte kwaliteit.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat het scheetkussen kapot is. Excuses voor het ongemak! We gaan een nieuwe naar je opsturen. Hopelijk is het zo goed opgelost.

info uit mail klopte niet.

Vanuit Lobbes kwam er een mail dat het pakket bezorgd was en klaar lag om op te halen. Wij zijn 4x (op verschillende dagen) terug geweest naar de winkel voordat het pakket er daadwerkelijk was. De medewerkster van de winkel heeft er alles aan gedaan om te achterhalen waar het pakketje was. Dat was wel prettig. Maar het is dus mis gegaan bij Lobbes zelf.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet volgens afspraak klaar heeft gelegen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen.
Extra betaald om volgende dag in huis te hebben dag er na door gekregen dat het niet lukt telefonisch contact gehad met klantenservice die zeiden dat het retour naar hun zou gaan dag daarna toch binnen gehad met spullen die kapot waren nog steeds geen geld terug gehad van de extra bezorg kosten... En informatie van klanten service dus niet correct
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket te laat is geleverd met kapotte spullen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor! Met vragen of terugbetaling of kapotte artikelen mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Ik ga je hier over mailen
Pour la 1° commande chez vous très déçu : le 14/12 message = votre colis a été livré, rien dans ma boite aux lettres - Message du 18/12 votre colis n'a pu être présenté et retour a l'expéditeur. Sans aucun commentaire que dois-je faire ? Allez vous me le renvoyer?? Merci de votre réponse ,ce colis est prévu pour un anniversaire le 29 de ce mois.
Antwoord van lobbes.nl
If a shipment gets stuck, I recommend contacting our French customer service immediately: serviceclients@lobbesjouet.fr
18 mei 2023

De verpakking was véél te groot terwijl op de doos stond dat deze op maat gemaakt werd.

Het product dat ik besteld had was in prima staat. Alleen die kwam in een enorme doos van A3 formaat, terwijl het met gemak in een A4 brievenbusdoosje had gepast. En op de doos stond notabene dat deze op maat gemaakt wordt i.v.m. het milieu. Dat vind ik niet oké. Lever in een passende verzenddoos en zo niet, zég dan niet dat dit wel gebeurt.
19 mei 2023
25 jul 2023

Slechte service

Niet voldaan aan opgegeven levertijd, slechte communicatie. 1 deel opeens niet leverbaar. Pakket ondanks verzoek tot annulering toch verzonden, ik moet het pakket maar weigeren, en dan krijg ik ooit mijn geld wel terug. Ook de hoge verzendkosten zijn niet gerestitueerd, ondanks dat niet aan de eigen leveringsvoorwaarden wordt voldaan.
26 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te zien dat dat bestelling niet ging zoals het moet zijn. Excuses daavoor. Ik ga je hierover mailen.
20 jun 2023

Producten goed prijs

Producten goed. prijs: niet goedkoop. Zeiden binnen 2 dagen te leveren. Niet dus; bij nabellen zei men dat het magazijn aan het verhuizen was en men geen levertijd kon garanderen. Was toch even bang dat ik met lege handen naar mijn kleinzoon moest, gelukkig net op tijd ontvangen. . Dit hadden ze wel ergens kunnen vermelden.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket toch een vertraging heeft opgelopen. Excuses.
20 jul 2023
Onwijs grote doos als verpakking van relatief kleine doosjes. Zelfs zó groot dat het nauwelijks met handen is vast te pakken. Wellicht als grote reclame voor robots... Bovendien niet duurzaam, gezien vervoer van grotendeels lege ruimte en veel nutteloos karton. Bovendien ook nog erg dik karton.
20 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
22 mei 2023
Ich spreche kein Niederländisch. Meine Bestellung von Lobbes kam in einem riesigen Karton zu mir für zwei kleine Kuscheltiere. Das habe ich beim besten Willen nicht verstanden. Dazu kommt, das eines der beiden am Auge falsch verarbeitet war und ich musste es selbst korrigieren und Fäden einnähen.
23 mei 2023
Sie erreichen unseren deutschen Kundenservice unter: kundenservice@lobbesspielzeug.de. Unser Kundendienst ist immer schnell erreichbar. Schäden oder Fragen zu Versandmethoden werden sofort beantwortet
4 sep 2023

Bonjour a ce jour je n ai toujours pas colis

Bonjour a ce jour je n ai toujours pas reçu mon colis. Cela fait depuis le 31 août que je reste chez moi car le livreur devrait passer et il ne vient pas 😔 Ma fille n arrête de pas de pleurer tout les jours car elle a sa rentrée des classes aujourd'hui et elle N a pas eu sa trousse 😡
7 sep 2023
Sorry to hear that your order was not delivered on time. My apologies! Your order is currently at a collection point. We will contact you about the location.
KJ
Karin J.
ALMERE
Niet geleverd zoals afgebeeld, bij navraag was dit spel er alleen in de toegestuurde kleur in het magazijn. Afbeelding zou aangepast worden , is niet gebeurd. Voelt alsof je bent afgescheept met een oud model. Mocht wel terruggestuurd worden, maar heb daar geen tijd voor
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, excuses hiervoor. Ik kan helaas niet herleiden over welk artikel het precies gaat. Je kunt zoals je zelf ook al aangeeft het artikel retourneren via deze link https://www.lobbes.nl/retour. Ook mag je ons altijd een mailtje sturen, dat kan naar info@lobbes.nl.
Ik heb een bestelling gedaan van 10 pakjes van een bepaald artikel en 1 geleverd gekregen. Daarna gebeld, bevestigd per mail en nogmaals 1 geleverd. Weer gebeld en ben nu aan het wachten op de resterende 8. O'ja, ik had ze vorige week nodig.... Beetje verdrietig nu
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling de eerste keer niet compleet was, excuses daarvoor. Als het goed is de nalevering bezorgd op 17 november op het originele adres. Als je het toch niet hebt ontvangen dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Zou volgende werkdag geleverd worden, heeft bijna een week geduurd. Kreeg bericht van de vertraagde levering, maar had te maken met een incomplete bestelling. De helft van de bestelling was voor de Vossenjacht later die week en is dus eigenlijk niet meer nodig.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat je bestelling naast de vertraging niet volledig te leveren was. Excuses! Mocht je bestelling hierdoor niet meer nodig zijn dan is kosteloos retourneren via onze website mogelijk. Mocht je nog andere vragen over jou bestelling hebben, stuur ons een bericht: info@lobbes.nl

Parcel missing. Location unknown.

Parcel was meant to be delivered a week ago. No one knows where it is. Tracking number is useless. Customer service has told me it's on its way, but that's easy to say when they have a tracking number that only mentions the parcel has left since November 5th.
14 nov 2023
Thanks for your review, if you have any questions about the shipment you can always contact us via email.
2 jul 2023

Komt beloftes niet na.

Voor 14:00 besteld, de volgende dag geleverd wordt niet nagekomen door dit bedrijf. Tel er maar drie dagen bij op. Erg jammer want dit kan een reden zijn waarom je voor dit bedrijf kiest en als dat niet blijkt te kloppen, voel je je toch een beetje belazerd.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een onverwachte vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen.

Staat van sluitstickers doen vermoeden dat de inhoud eerder waren geopend

De originele verpakkingen waren beschadigd. De staat van de sluitstickers deden vermoeden dat t reeds geopende verpakkingen betroffen. Dit zag er niet netjes uit. Ivm sinterklaas wel aan de kinderen gegeven. Er zat ook geen factuur bij of retourformulier.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling, excuses daarvoor. Je kunt ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen mocht je dat willen. Wat betreft de factuur en het retourformulier heb je helemaal gelijk dat die er niet in zit. We sturen dit namelijk niet fysiek mee met de bestelling. De factuur ontvang je per mail en een retourverzoek kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour
Bij de levering van het pakket ontbreekt het school/ whitebordbord. (zie foto. Het zat er echt niet bij) Dit blijkt niet meer op voorraad waardoor ik het alleen weer kan bestellen voor de volle prijs!!? Het was nl een aanbieding ivm black friday
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik wil je vragen om met vragen over een bestelling ons te mailen naar info@lobbes.nl op die manier kunnen wij je helpen!