lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.425 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

De belofte vandaag besteld morgen in huis gaat niet op. Artikel was na 2 dagen nog steeds niet verzonden. Het was een cadeau dus ben naar de winkel gegaan. Heb wel vrij vlot mijn geld terug gekregen. Klantenservice reageerde snel en vriendelijk.
Antwoord van lobbes.nl
Nogmaals excuses dat je levering van je bestelling is mis gegaan. Wel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice.
9 jan. 2023
Niet juiste artikel!!! Nooit meer bestel ik bij jullie, was tech deck product en was niet zoals op foto.. Zoontje was helemaal ontgoocheld en voor het bedrag ging ik niet terug sturen
9 jan. 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het artikel niet naar wens is. Ik heb je een e-mail verstuurd met wat extra informatie over het sorti artikel.
9 jan. 2023
Snelle bezorging! Nadeel was een kleine bestelling die in een megadoos verstuurd werd. Had iets milieuvriendelijker gekund...
9 jan. 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
31 dec. 2022
Ik bestel speelgoed van uit Griekenland voor mijn neefjes in Nederland, zou het leuk vinden als jullie het konden verpakken!
2 jan. 2023
Wat jammer dat het toch niet helemaal naar wens is. Een inpakservice bieden wij op dit moment inderdaad niet aan omdat we daar geen mogelijkheden voor hebben nu. We hopen op je begrip daarvoor. Het is wel mogelijk om ons een verjaardagsberichtje op de pakbon te laten schrijven.
ik hoor gragg binnen korte termijn bericht over mijn retourzending
Bestelde producten binnengekregen. Was we vertraging met verzenden
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je pakketje een dag vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
2 jan. 2023
NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!!
4 jan. 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt. Helaas was dit bij ons nog niet bekend. Ik heb je even een mailtje gestuurd om te achterhalen waar je pakket dan bezorgd is.
Antwoord van lobbes.nl
Heb je nog tips of tops voor ons? Wij horen het graag via: info@lobbes.nl.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je bestelling zo tegenviel. Was er iets niet naar wens? Dan horen we het graag zodat we het op kunnen lossen voor je. Stuur ons gerust een mailtje op info@lobbes.nl. We helpen je graag verder!
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest met je bestelling. Kunnen wij je misschien ergens mee helpen? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
van roy V.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te zien dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Kunnen we je nog ergens mee helpen om het op te lossen? Stuur ons gerust een mailtje op info@lobbes.nl, we helpen je graag!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat je bestelling niet naar tevredenheid is, excuses daarvoor. We zouden je graag helpen bij eventuele problemen, stuur ons gerust een mailtje op info@lobbes.nl. Dan kunnen we kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
van Bea v.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te zien dat de bestelling is tegengevallen. Is het iets waarmee wij jou kunnen helpen? Mail naar info@lobbes.nl
Antwoord van lobbes.nl
Tips of tops? Laat je het ons weten via info@lobbes.nl?
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wij zijn erg benieuwd wat nog beter kan, mail ons op info@lobbes.nl
15 jan. 2023
10 jan. 2023
Bedankt voor je review! Tips of Tops laat het ons de volgende keer weten.
9 jan. 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je niet tevreden. Je kunt ons altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
6 jan. 2023
29 dec. 2022
Boekjes besteld via website, orderbevestiging ontvangen. Vervolgens bleek het product niet leverbaar. Lobbes bleef wel afhaalberichten sturen terwijl de opdracht door hun al was opgezegd. 2 fouten: 1. spullen laten bestellen die toch niet leverbaar zijn. 2. Ophaalberichten sturen als de opdracht al is teruggetrokken. Bij navraag deed de klantenservice er nogal laconiek over (foutje in de computer)
2 jan. 2023
Wat enorm vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling, onze excuses voor het ongemak! We zullen uitzoeken waardoor je iets kon bestellen wat er niet meer is, dat is inderdaad niet de bedoeling.