lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.582 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
(125)
(103)
Resetten
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een speelgoed waterkoker ontvangen die defect was en een blender die niet goed werkte. Iedere keer moest ik eraan wiebelen zodat het goed werkte. Beide mochten gratis retour gestuurd worden en hiervoor kreeg ik dezelfde nieuwe artikelen. Nog steeds werken ze niet echt naar behoren maar ja die dingen kosten 5 euro per stuk ofzo dus ik ga niet al die moeite weer doen om te bellen en iets retour te sturen. Klantenservice is zeer goed en doen wat ze beloven. De kwaliteit van de artikelen is wel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dagen geleden
Jammer om te horen dat de nieuwe artikelen ook niet naar wens zijn, excuses! Je mag ook altijd per mail met ons contact opnemen via: info@lobbes.nl. Per mail zijn wij ook snel te bereiken voor al je vragen!
3 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb. 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dagen geleden
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen verkopen aan winkeliers en particulieren aan dezelfde prijs ??? dat klopt niet, bedankt, ik hen eenmalig gekocht bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 jan. 2024
Lobbes.nl richt zich ook op particulieren en scholen/organisaties. Winkeliers mogen gerust bij ons bestellen, maar wij hanteren hiervoor geen andere prijzen.
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te hoge verzendkosten en een te hoog minimaal besteden bedrag voor gratis verzenden.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij ook kosten aan de verzending van een pakket waardoor we een minimum bestelbedrag hanteren voor gratis verzending. Je kunt je bestelling tot 30 dagen kosteloos retour sturen.
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afhaalpunt was verkeerd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat vervelend dat je pakket naar een ander afhaalpunt is gegaan. Het kan helaas voorkomen dat het gekozen punt vol of dicht was waardoor je pakket ergens anders heen gaat.
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 feb. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik zie dat je laat in de avond hebt besteld. Als je niet kiest voor de vandaag in huis service krijg je je pakket dan een dag later bezorgd. Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 jan. 2024
Bedankt voor je review!
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan. 2024
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.
28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Trés déçue

Le colis n'est pas arrivé à temps, mon fils ne recevra son cadeau de noël que le 28 décembre, je suis très très déçue et lui encore plus !!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 dec. 2023
Comme c'est ennuyeux que le colis soit arrivé en retard, je m'en excuse. Vous pouvez retourner votre commande dans un délai de 30 jours. Vous pouvez en faire la demande via ce lien https://www.lobbesjouet.fr/retour
25 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 dec. 2023
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.
15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 jan. 2024
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
27 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 dec. 2023
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen
1 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!
22 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Afhaalpunt bestaat ineens niet meer

Pakket zou bij afhaal punt bezorgd worden. Daar lag het niet. Lobbes via de chat gesproken stuurde me naar een nieuw afhaalpunt, daar lag het ook niet en ik moest een afhaalcode hebben. Weer contact gehad via de mail was ineens niet meer te achterhalen hoe het zat. Pakket werd toen thuis bezorgd. Wat bleek afhaal punt in oirschot is er ineens niet meer, ik heb aangegeven dat ze dit dan op de site moeten veranderen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 dec. 2023
Wat vervelend om te horen dat het ontvangen van je pakket niet soepel is verlopen, excuses daarvoor. Onze afhaal locatie is inderdaad niet beschikbaar. We zullen de informatie aanpassen indien dit niet al is gedaan.
27 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb tot 3 keer toe een bestellijst ingevuld met mijn leerlingen uit groep 8. Dat was best wel veel werk omdat ze allemaal verschillende cadeautjes uitzochten. Toen ik mijn bestelling verzond, was het plotseling verdwenen en nergens terug te vinden. Ook niet na telefonisch contact. Ik kon opnieuw beginnen. Dat was frustrerend en de helft van de speeltjes waren de tweede keer niet meer leverbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 nov. 2023
Wat vervelend om te horen dat het tot 3 keer toe niet gelukt is om te bestellen, excuses hiervoor! Soms is de oplossing om met een andere webbrowser een bestelling te plaatsen en/of zonder account. Mocht het nog steeds niet lukken dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb klaparmband horloges besteld. Artikelen lagen los in de doos zonder enige verpakking of papiertje eromheen. In de eerste instantie dacht ik dat ze tweedehands zijn. Elke ander webshop doet netjes papiertje eromheen of zakje in ieder geval iets om artikelen netjes presenteren. Duidelijk dat bij deze shop totaal geen service is. Ik zal daar in ieder gavel niks meer bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Jammer om te horen dat je niet blij bent met onze verzending. Toch bedankt voor je review!
21 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had voor mijn vader 2 cadeautjes gekocht , die hij dan aan zijn kleinkinderen kan geven. M’n vader kan nl zelf de deur niet uit. Had in de opmerkingen gevraagd of de cadeautjes ingepakt konden worden, maar helaas kwamen deze zonder papiertje binnen bij mijn vader. Dus nu moet hij 2 cadeautjes geven die niet zijn ingepakt. Dat vind ik jammer, verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 dec. 2023
Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vind dat je cadeautjes niet ingepakt waren. Het is helaas niet mogelijk om je cadeautjes in te pakken. Inpakken is een extra service die wij op dit moment niet aanbieden. Daarom verzenden we je bestelling zonder deze in te pakken. Normaal gesproken communiceren we dit maar dat is er bij deze bestelling bij in geschoten, excuses hiervoor.
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Scheetkussen meteen kapot

Ik heb een scheetkussen besteld, in de vorm van een drol. Na 3 keer gebruiken (meisje van 9) ging hij al stuk aan de zijkant. Ze ging er niet enorm hard op zitten We hebben ons best gedaan om het kussen te repareren door het weer dicht te maken. Dat leek te lukken maar na weer een paar keer gebruiken ging hij op een andere plek stuk. Echt slechte kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat het scheetkussen kapot is. Excuses voor het ongemak! We gaan een nieuwe naar je opsturen. Hopelijk is het zo goed opgelost.