lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.282 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de producten. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
Antwoord van lobbes.nl
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten via info@lobbes.nl
Ik had een speelgoed waterkoker ontvangen die defect was en een blender die niet goed werkte. Iedere keer moest ik eraan wiebelen zodat het goed werkte. Beide mochten gratis retour gestuurd worden en hiervoor kreeg ik dezelfde nieuwe artikelen. Nog steeds werken ze niet echt naar behoren maar ja die dingen kosten 5 euro per stuk ofzo dus ik ga niet al die moeite weer doen om te bellen en iets retour te sturen. Klantenservice is zeer goed en doen wat ze beloven. De kwaliteit van de artikelen is wel slecht
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de nieuwe artikelen ook niet naar wens zijn, excuses! Je mag ook altijd per mail met ons contact opnemen via: info@lobbes.nl. Per mail zijn wij ook snel te bereiken voor al je vragen!
3 feb 2024

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
Artikelen verkopen aan winkeliers en particulieren aan dezelfde prijs ??? dat klopt niet, bedankt, ik hen eenmalig gekocht bij jullie.
Antwoord van lobbes.nl
Lobbes.nl richt zich ook op particulieren en scholen/organisaties. Winkeliers mogen gerust bij ons bestellen, maar wij hanteren hiervoor geen andere prijzen.
De p(l)oppers kunnen helaas niet p(l)oppen dus zinloos om te houden en te trakteren.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de ploppers niet werken, excuses! Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Kwaliteit is niet altijd geweldig. Ook zijn de afmetingen niet altijd duidelijk
Antwoord van lobbes.nl
Het is altijd mogelijk een artikel dat niet naar wens is retour te sturen. Zijn er andere vragen of opmerkingen over een artikel kun je ons even mailen of bellen. Dan helpen wij je graag verder.
Afhaalpunt was verkeerd
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je pakket naar een ander afhaalpunt is gegaan. Het kan helaas voorkomen dat het gekozen punt vol of dicht was waardoor je pakket ergens anders heen gaat.
Levertijd
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik zie dat je laat in de avond hebt besteld. Als je niet kiest voor de vandaag in huis service krijg je je pakket dan een dag later bezorgd. Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Bedankt voor je review!
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Antwoord van lobbes.nl
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.

Trés déçue

Le colis n'est pas arrivé à temps, mon fils ne recevra son cadeau de noël que le 28 décembre, je suis très très déçue et lui encore plus !!
Antwoord van lobbes.nl
Comme c'est ennuyeux que le colis soit arrivé en retard, je m'en excuse. Vous pouvez retourner votre commande dans un délai de 30 jours. Vous pouvez en faire la demande via ce lien https://www.lobbesjouet.fr/retour
Te hoge verzendkosten en een te hoog minimaal besteden bedrag voor gratis verzenden.
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij ook kosten aan de verzending van een pakket waardoor we een minimum bestelbedrag hanteren voor gratis verzending. Je kunt je bestelling tot 30 dagen kosteloos retour sturen.
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
Niets ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen

Slechte telefonische klantenservice

8 aug 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je telefonisch niet goed bent geholpen. Onze excuses voor het ongemak! We hopen je in de toekomst weer zo goed mogelijk te helpen, zoals je van ons gewend bent.
Woensdag spullen besteld en er nog bij gezegd dat deze echt uiterlijk geleverd moeten zijn, krijg vrijdag een mail dat ivm een storing de zending toen pas werd verstuurd! Had om 15:00 zaterdag het spul nodig voor een kinderfeestje maar volgens de Post NL link werd het om uiterlijk 14:45 geleverd dus dacht dat komt toch nog goed, om 14:30 krijg ik een nieuwe mail van Post NL dat het pas zaterdagavond nadat het kinderfeest is afgelopen komt. Dankzij jullie is het hele feestje van onze zoon verziekt en het water gevallen, hartelijk dank nog hiervoor! Schandalig, veel beloven weinig geven doet een zot in vreugde leven! Bestel NOOIT meer wat bij jullie!!!
11 jul 2023
Het is nooit onze bedoeling geweest jou bestelling te laat te bezorgen. Mijn excuses! Vanwege een storing hebben wij geen pakketten kunnen versturen in samenloop met de drukte bij PNL heeft dit voor uitstel gezorgd. Dat is een uitzonderlijke samenloop van omstandigheden. Ik vind het ook erg treurig om te horen dat hierdoor artikelen voor een super kinderfeestje ontbraken. Nogmaals mijn excuses!

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!