lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.258 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

GR
G R.
Emsdetten
13 okt 2023

Nooit meer Lobbes

Niet meewerkend, onredelijk, onbetrouwbaar, goederen niet volledig ontvangen, onprofessionele verpakking, het pakket en de goederen kwamen gemoduleerd en te laat aan. Ik ben zeer ontevreden en zal daar nooit meer bestellen.
18 okt 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We hebben je een mailtje gestuurd zodat we dit kunnen oplossen.
Ik ga er niet meer bestellen. Ik heb ook geen contact op genomen. 1 ding was kapot en verkeerd. En het andere was de verpakking niet netjes meer en het was een cadeautje. Ik ben veel beter gewend van lobbes erg jammer.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat een aantal artikelen kapot waren, excuses hiervoor. We willen je graag helpen om een oplossing te vinden. Daarom heb ik je zojuist een mailtje gestuurd om toch een oplossing te komen.
De communicatie Ls er ineens spullen veel later komen dan bedacht, en de reacties op mijn vragen erop. Na hele tevrede klant te zijn geweest. Ben ik dat nu echt stukken minder. Teleurgezteld in de klantvriendelijkheid.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat onze communicatie onvoldoende voor je is geweest. Dat is zeker niet onze bedoeling! De verhuizing van ons magazijn heeft helaas onverwachte vertragingen gehad, waardoor wij niet konden leveren zoals je van ons gewend bent. Mijn excuses hiervoor! We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.
MB
MMDJ B.
HEILOO
ik vond de losse stickertjes vrij duur €0,25 en de 500 paardenstickers HEEL MOEILIJK van de plakrand af te krijgen daardoor scheurde de afbeelding vaak en dat is toch zonde wel hebben ze vaal HEEL leuke aanbiedingen!
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de paardenstickers zo moeilijk los kwamen waardoor ze soms scheurde, excuses daarvoor. Je krijgt het geld terug van dit artikel. Je ontvangt je geld binnen enkele werkdagen op je rekening. Ik hoop dat je voor de rest wel blij bent met je bestelling!
22 mei 2023
extra betaald om volgende dag te leveren. komen niet op tijd wat erg vervelend was. beloven om extra kosten die ervoor gemaakt zijn over te maken (wat ik al minimaal vond. tot op heden (2 weken later)niks ontvangen
22 mei 2023
Vervelend om horen dat er iets niet goed is gegaan. Excuses daarvoor! Ik heb je een mail gestuurd!
19 okt 2023
Ik had kadootjes besteld en betaald voor de verjaardag van mijn dochter. Haar verjaardag was inmiddels geweest en de kadootjes waren nog steeds niet geleverd. 1.5 week later na meerdere keren bellen pas geleverd.
19 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat is geleverd. Onze excuses daarvoor.
Als een fout maakt met bestelling en dat meteen meldt, kan er niets meer aan gedaan worden en komen 2 hele kleine bestellingen in 2 heeeele grote dozen aan op hetzelfde moment en betaal je 2 x bezorgkosten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je twee keer verzendkosten hebt betaald. Ik zal je een mail sturen zodat wij het goed voor je op kunnen lossen.
bezorging is niet op de afgesproken datum, dus niet aangeven dat het de volgende dag verzonden wordt terwijl het de dag erna nog niet bij elkaar gezocht is. geeft hoop stress als het een verjaardag kado is
24 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het pakket niet op de juiste datum is geleverd. Excuses voor het ongemak!
De geleverde producten zijn naar tevredenheid en snel geleverd. Dat producten na aankoop worden geannuleerd omdat ze toch niet op voorraad zijn is vervelend, dan had dat er op de site al bij moeten staan.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat er sommige artikelen toch niet op voorraad waren. Helaas kan het soms voorkomen dat de voorraad op de website en de voorraad in het magazijn een paar artikelen verschilt.
Wat kunnen we verbeteren? kleur schema van de verf echt ook die kleur tonen. wat vond je goed? ik werd goed geholpen nadat ik andere kleur kreeg dan de site zelf aan toonde er word niet moeilijk gedaan :)
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de kleuren niet overeen kwamen zoals op de website staat, excuses daarvoor. Fijn om te horen dat we je daarna alsnog hebben kunnen helpen!
13 jul 2023
Levertijd, mijn pakket was te laat voor een kinderfeestje. Het zou de volgende dag bezorgd worden, dat werden 4 dagen daarna. Ik heb alsnog snel dezelfde kadootjes in een speelgoedwinkel moeten kopen.
14 jul 2023
Erg jammer om te horen dat je op het laatste moment elders hebt moeten winkelen voor het kinderfeestje. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry voor dit ongemak. Ik hoop dat ondanks deze tegenslag het een top feestje is geworden! De verhuizing van ons magazijn is bijna rond dus wij verwachten de volgende keer weer op het aangegeven moment jou bestelling te leveren.
15 jun 2023

Communicatie

Het verzenden van mijn pakket was helaas langer dan ik gewend ben van Lobbes. Een bericht hierover of eerlijke informatie bij het bestellen zou ik zeer op prijs stellen. Verder, netjes ingepakt.
16 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
het verf spin draai ding werkt voor geen meter de kinderen krijgen de knop niet op tempo waardoor de verf die behoorlijk hard is niet rond draait en uit een spat wij grote hebben er nog moeite mee
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het artikel niet goed is. Excuses voor het ongemak. Ik heb je even een mailtje gestuurd over een passende oplossing.
22 mei 2023
Prima speelgoed! Echter vind ik de foto’s niet passen bij wat je koopt. Lees de omschrijving goed, want op de foto staan misschien 10 autootjes, je bestelt er maar 1 en je hebt geen idee welke
23 mei 2023
Bedankt voor je review! Wij verkopen inderdaad ook assorti artikelen, waarbij verschillende kleuren of uitvoeringen door elkaar worden geleverd. De gegeven feedback over deze artikelen nemen wij mee.
3 mei 2023
Het product was niet goed en de retourneer-procedure duurde erg lang en er waren erg veel emails nodig om een restitutie te kunnen ontvangen. Het is uiteindelijk opgelost, maar dit kan beter.
4 mei 2023
Dit heeft inderdaad allemaal veel te lang geduurd, nogmaals excuses hiervoor.
Bestelling werd niet tijdig geleverd (zou eigenlijk de volgende dag al bezorgd worden). Meermaals met de klantenservice contact op genomen en pas weken later eindelijk het pakket ontvangen.
19 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat geleverd werd. Excuses daarvoor!
Ik kreeg de verkeerde kleur van wat k had besteld en de doos was echt heel groot voor 1 klein dingetje dat k heb besteld. het paste letterlijk in de brievenbus en ik kreeg nu een doos
19 sep 2023
Er zijn meerdere artikelen in ons assortiment waarbij verschillende kleuren of versies door elkaar geleverd worden, zoals deze. Je kunt een voorkeur voor een kleur opgeven, maar dan kunnen we de kleur alsnog niet garanderen. Als het kan krijg je wel de gewenste kleur, het kan echter voorkomen dat de betreffende kleur of versie op is op dit moment. De voorkeur kun je aan het einde van je bestelling opgeven bij 'Opmerkingen'. En dan hopen we dat we je de gewenste versie toe kunnen sturen.

Bestelling na week nog niet in huis

We hebben de bestelling nu voor de tweede keer na een week nog niet in huis. Heel vervelend als het voor een kinderverjaardag is.... Op mails wordt niet eens gereageerd. Jammer!
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Wij raden altijd aan direct te mailen wanneer je pakketje niet is bezorgd op het aangegeven moment. Helaas hebben wij jou e-mails niet mogen ontvangen. Zijn deze verstuurd naar: info@lobbes.nl? Wij hopen snel onze magazijn verhuizing te hebben afgerond, zodat we volgende keren op tijd kunnen leveren!
Toujours rien reçu au bout de 11 jours. Noël approche à grand pas et je crains de ne pas avoir le cadeau de mon fils à temps. J'avais pourtant commandé le 4 décembre...
Antwoord van lobbes.nl
C'est vraiment ennuyeux d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre colis. Malheureusement, quelque chose s'est mal passé avec l'expédition. Vous recevrez un e-mail à ce sujet.
7 sep 2023
Bestelling die ik op vrijdag geplaatst had zou die volgende dinsdag geleverd worden. Heb na een week wachten maar gebeld, bleek dat ze hem vergeten waren op te sturen.
7 sep 2023
Excuses dat wij jou bestelling niet tijdig hebben bezorgd! Deze had inderdaad eerder opgestuurd moeten worden. Missen wij het gekozen aflevermoment dan mag je altijd direct contact opnemen. Uiteraard hoop ik dat de opbergkist goed in de smaak valt :)