lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.622 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
(125)
(81)
Resetten
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb. 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de labyrint en de ballonnen tegenvalt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat we afgelopen vrijdag hiervan het aankoopbedrag hebben laten terugstorten.
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

livraison trop tardive et informations erronées

la livraison était prévue le vendredi (on m'avait proposé le mardi d'avant, mais ma fille était à la maison pour réceptionner le colis le vendredi), mais rien : le colis n'avait été expédié que le jeudi ! J'ai téléphoné le samedi pour avoir des infos ; on m'a dit qu'il arriverait le lundi et qu'il n'y avait pas de problème : il tenait dans la boîte aux lettres - ce qui était finalement totalement faux ; il est arrivé le mardi, heureusement, il y avait un voisin qui l'a réceptionné. Ce n'est pas sérieux du tout !
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Comme c'est ennuyeux que vous ne soyez pas entièrement satisfait de la livraison, je m'en excuse. Tous nos colis ne rentrent pas dans la boîte aux lettres. Malheureusement, nous vous avons mal informé à ce sujet. Nous essaierons d’améliorer le processus à l’avenir !
9 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een speelgoed waterkoker ontvangen die defect was en een blender die niet goed werkte. Iedere keer moest ik eraan wiebelen zodat het goed werkte. Beide mochten gratis retour gestuurd worden en hiervoor kreeg ik dezelfde nieuwe artikelen. Nog steeds werken ze niet echt naar behoren maar ja die dingen kosten 5 euro per stuk ofzo dus ik ga niet al die moeite weer doen om te bellen en iets retour te sturen. Klantenservice is zeer goed en doen wat ze beloven. De kwaliteit van de artikelen is wel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 feb. 2024
Jammer om te horen dat de nieuwe artikelen ook niet naar wens zijn, excuses! Je mag ook altijd per mail met ons contact opnemen via: info@lobbes.nl. Per mail zijn wij ook snel te bereiken voor al je vragen!
12 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had gevraagd om de hartjes vorm en krijg de cirkels, Je kan niets aan geven en je moet maar wachten of je krijgt wat je nodig hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dagen geleden
Het artikel wat je bij ons hebt besteld is komt in meerdere varianten en/of kleuren. Je kunt zoals je gedaan hebt in het opmerkingenveld een voorkeur doorgeven. We proberen hier bij het verwerken van je bestelling dan rekening mee te houden in het magazijn. Dit is o.a. vanwege de voorraad niet altijd mogelijk. Vandaar dat het een voorkeur is en geen garantie. Je kunt tot 30 dagen artikelen retour sturen naar ons.
27 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De stempeltjes deden het niet allemaal. Sommige stempels waren uitgedroogd! Jammer!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat vervelend dat het artikel niet goed functioneert, excuses hiervoor. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je een passende oplossing aanbieden!
CU
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Delivering (Hermes) was too late. Annoncen date Saturday, - delivering Monday at noon.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 dagen geleden
Sorry to hear that the parcel was delivered later than planned. Apologies for the inconvenience. Next time, we expect to deliver on time!
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit is niet altijd geweldig. Ook zijn de afmetingen niet altijd duidelijk
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Het is altijd mogelijk een artikel dat niet naar wens is retour te sturen. Zijn er andere vragen of opmerkingen over een artikel kun je ons even mailen of bellen. Dan helpen wij je graag verder.
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik zie dat je via de mail al wordt geholpen door mijn collega. We zullen je daar verder op de hoogte houden!
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 feb. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik zie dat je laat in de avond hebt besteld. Als je niet kiest voor de vandaag in huis service krijg je je pakket dan een dag later bezorgd. Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 jan. 2024
Bedankt voor je review!
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan. 2024
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Week te laat geleverd...

De bestelling zou geleverd worden op 22 december. Deze kwam echter pas op 29 december binnen. Ik heb gevraagd wat er mis was gegaan. Het bleek dat één item niet beschikbaar was. Daardoor liep de hele bestelling vertraging op. Ik was hierover niet geïnformeerd. Er kwam aanvankelijk geen excuus...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan. 2024
Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is binnen gekomen en dat we je niet tijdig hebben geïnformeerd over het ontbrekende artikel, excuses hiervoor. Indien je het pakket niet meer nodig hebt dan kun je via deze link een retouropdracht indienen https://www.lobbes.nl/retour
2 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

I am waiting for returning one item - no reply

I am waiting for returning one item since almost three weeks. They say they will reply within two days! So it is not possible to return the item - i feel a bit cheated.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 jan. 2024
What a shame you haven't received return instructions yet. I have emailed them to you again. If you have not received them, I would advise you to contact our customer service team at kundenservice@lobbesspielzeug.de.
5 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de bestelling verkeerd overgenomen waardoor ik niet de juiste artikelen ontving. Dit gaf extra werk voor jullie en voor ons.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 jan. 2024
Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen
15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 jan. 2024
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende kwaliteit

Speelgoedgids werd niet geleverd, uiteindelijk na een paar weken dubbel. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon. Van mijn dochter zijn drie sintcadeaus direct stuk, echt heel jammer. Het gaat om: een knijpschildpadje (direct gescheurd na tien keer knijpen), de krokodil waar je de tanden van moet indrukken tot zijn bed dichtklapt (binnen een kwartier bleef de bek niet meer open staan) en een bouwpakket van een skelet. Bij dit skelet bleken de onderdelen niet goed in het hout gestanst te zijn, waardoor de onderdelen braken bij het eruit halen. Liever iets duurdere producten maken van betere kwaliteit, dan deze zooi. Uiteindelijk is het resultaat een heel verdrietig (van nature voorzichtig) kind.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met de kwaliteit van verschillende artikelen. Je mag altijd kosteloos retourneren binnen 30 dagen.
1 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!
27 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb tot 3 keer toe een bestellijst ingevuld met mijn leerlingen uit groep 8. Dat was best wel veel werk omdat ze allemaal verschillende cadeautjes uitzochten. Toen ik mijn bestelling verzond, was het plotseling verdwenen en nergens terug te vinden. Ook niet na telefonisch contact. Ik kon opnieuw beginnen. Dat was frustrerend en de helft van de speeltjes waren de tweede keer niet meer leverbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 nov. 2023
Wat vervelend om te horen dat het tot 3 keer toe niet gelukt is om te bestellen, excuses hiervoor! Soms is de oplossing om met een andere webbrowser een bestelling te plaatsen en/of zonder account. Mocht het nog steeds niet lukken dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
21 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had voor mijn vader 2 cadeautjes gekocht , die hij dan aan zijn kleinkinderen kan geven. M’n vader kan nl zelf de deur niet uit. Had in de opmerkingen gevraagd of de cadeautjes ingepakt konden worden, maar helaas kwamen deze zonder papiertje binnen bij mijn vader. Dus nu moet hij 2 cadeautjes geven die niet zijn ingepakt. Dat vind ik jammer, verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 dec. 2023
Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vind dat je cadeautjes niet ingepakt waren. Het is helaas niet mogelijk om je cadeautjes in te pakken. Inpakken is een extra service die wij op dit moment niet aanbieden. Daarom verzenden we je bestelling zonder deze in te pakken. Normaal gesproken communiceren we dit maar dat is er bij deze bestelling bij in geschoten, excuses hiervoor.