lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.582 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een speelgoed waterkoker ontvangen die defect was en een blender die niet goed werkte. Iedere keer moest ik eraan wiebelen zodat het goed werkte. Beide mochten gratis retour gestuurd worden en hiervoor kreeg ik dezelfde nieuwe artikelen. Nog steeds werken ze niet echt naar behoren maar ja die dingen kosten 5 euro per stuk ofzo dus ik ga niet al die moeite weer doen om te bellen en iets retour te sturen. Klantenservice is zeer goed en doen wat ze beloven. De kwaliteit van de artikelen is wel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 dagen geleden
Jammer om te horen dat de nieuwe artikelen ook niet naar wens zijn, excuses! Je mag ook altijd per mail met ons contact opnemen via: info@lobbes.nl. Per mail zijn wij ook snel te bereiken voor al je vragen!
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 feb. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik zie dat je laat in de avond hebt besteld. Als je niet kiest voor de vandaag in huis service krijg je je pakket dan een dag later bezorgd. Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afhaalpunt was verkeerd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat vervelend dat je pakket naar een ander afhaalpunt is gegaan. Het kan helaas voorkomen dat het gekozen punt vol of dicht was waardoor je pakket ergens anders heen gaat.
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te hoge verzendkosten en een te hoog minimaal besteden bedrag voor gratis verzenden.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij ook kosten aan de verzending van een pakket waardoor we een minimum bestelbedrag hanteren voor gratis verzending. Je kunt je bestelling tot 30 dagen kosteloos retour sturen.
15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 jan. 2024
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 jan. 2024
Bedankt voor je review!
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan. 2024
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.
21 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
1 item was kapot bij levering, dit is al wel eens eerder gebeurd verder geen opmerkingen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
21 dec. 2023
Bedankt voor je review! bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen het dan voor je oplossen!
21 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had voor mijn vader 2 cadeautjes gekocht , die hij dan aan zijn kleinkinderen kan geven. M’n vader kan nl zelf de deur niet uit. Had in de opmerkingen gevraagd of de cadeautjes ingepakt konden worden, maar helaas kwamen deze zonder papiertje binnen bij mijn vader. Dus nu moet hij 2 cadeautjes geven die niet zijn ingepakt. Dat vind ik jammer, verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 dec. 2023
Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vind dat je cadeautjes niet ingepakt waren. Het is helaas niet mogelijk om je cadeautjes in te pakken. Inpakken is een extra service die wij op dit moment niet aanbieden. Daarom verzenden we je bestelling zonder deze in te pakken. Normaal gesproken communiceren we dit maar dat is er bij deze bestelling bij in geschoten, excuses hiervoor.
15 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 dec. 2023
Bedankt voor je review! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen kun je altijd contact opnemen via: info@lobbes.nl
EB
elizabeth b.
Maastricht
14 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

stuk

bij het het baantje, was iets stuk,en kon het niet terug leveren ,was een sinterklaas kado
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 dec. 2023
Wat vervelend om te horen dat er een artikel kapot is gegaan, excuses hiervoor. Ik zie iet zo snel over welk artikel je het hebt. Je kunt altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we een oplossing voor je vinden!
11 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 dec. 2023
Bedankt voor je review! Je kan hier altijd je tips en tops met ons delen.
8 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de producten gaat in de loop der jaren omlaag.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dec. 2023
Bedankt voor je review. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
6 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ander slijm ontvangen dan besteld
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 dec. 2023
Wat vervelend om te horen dat je een ander artikel hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb een order aangemaakt zodat je het bestelde artikel alsnog ontvangt.
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat kunnen we verbeteren? kleur schema van de verf echt ook die kleur tonen. wat vond je goed? ik werd goed geholpen nadat ik andere kleur kreeg dan de site zelf aan toonde er word niet moeilijk gedaan :)
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 dec. 2023
Wat vervelend om te horen dat de kleuren niet overeen kwamen zoals op de website staat, excuses daarvoor. Fijn om te horen dat we je daarna alsnog hebben kunnen helpen!
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Rara

Beleefde 2x dat een bepaald speelgoed niet aanwezig was, ik toch de bestelling deed en vervolgens de volgende dag bericht krijg dat de spullen binnen zijn. De verzendkosten waren eens zo duur als het kleine prutteltje. Dus heb ik het maar niet gekocht nadat ik de vraag had gesteld om gratis dit ex. Op te sturen. Ik had nb voor ruim €40 besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 dec. 2023
Ik zie inderdaad je vraag of we wat aan de verzendkosten konden doen. Helaas was dat niet mogelijk, wij hebben zelf namelijk ook kosten aan het verzenden van bestellingen. Verder hoop ik dat je plezier hebt met de bestelling die je van ons hebt ontvangen!
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveringstijd.was beloofd op zaterdag te leveren maar is Pas maandag toe gekomen.zelf op de factuur stond zaterdag
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket later is gekomen. Excuses voor het ongemak!
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De geleverde producten zijn naar tevredenheid en snel geleverd. Dat producten na aankoop worden geannuleerd omdat ze toch niet op voorraad zijn is vervelend, dan had dat er op de site al bij moeten staan.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat er sommige artikelen toch niet op voorraad waren. Helaas kan het soms voorkomen dat de voorraad op de website en de voorraad in het magazijn een paar artikelen verschilt.
MS
Maaike S.
Haarlem
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede prijs voor het product. Levertijd opzich prima, maar kwam wel pas maandag ipv zaterdag zoals stond aangegeven. Daarnaast had dit product makkelijk als brievenbuspakketje gekund in plaats van in een enorme doos en daarmee ook onnodig hoge verzendkosten en minder duurzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor je review! We gebruiken bij Lobbes en standaard robot doos. Hopelijk hebben jullie wel veel plezier van de artikelen.
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
het verf spin draai ding werkt voor geen meter de kinderen krijgen de knop niet op tempo waardoor de verf die behoorlijk hard is niet rond draait en uit een spat wij grote hebben er nog moeite mee
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het artikel niet goed is. Excuses voor het ongemak. Ik heb je even een mailtje gestuurd over een passende oplossing.