lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.293 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ja ach

Snel verzonden, heel slecht verpakt.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de artikelen slecht verpakt waren, excuses hiervoor. Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan kan je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
11 jul 2024
de kwaliteit van het speelgoed is matig. zo ontbraken er op een paar waterpistooltjes een dopje of zaten er vlekjes of beschadigingen op.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de kwaliteit van het speelgoed je niet bevalt. We hanteren een retour termijn van 30 dagen, je kan dan gratis retourneren waar je niet tevreden over bent.
5 jul 2024

Prijzen plus verzendkosten ….

Prijzen plus verzendkosten ….. had achteraf beter naar de action kunnen gaan voor grabbelton spullen .
11 jul 2024
Vervelend dat je niet tevreden bent, je kunt nog je artikelen gratis retour sturen binnen 30 dagen. Deze zou je dan eventueel nog kunnen wisselen voor de grabbelton spullen.
GT
Gea T.
Hasselt
4 jul 2024

Te grote doos

We hadden iets kleins besteld en dat kwam aan in de hele grote doos, Misschien een idee om ook kleien doosje in een kleine verpakking te versturen?
11 jul 2024
Wat vervelend dat het mis is gegaan met de verpakking van jouw bestelling. We proberen er in de meeste gevallen rekening mee te houden. Helaas lukt dit niet altijd. Excuus voor het ongemak, en bedankt voor je feedback!
28 jun 2024
Ik had kleine zeemeerminnen besteld, waarvan bij eentje de staart was af gebroken. Een email gestuurd plus foto’s. De enige reactie was een verzendbericht voor een nieuwe set. Stuur even een mailtje terug met: “ Wat vervelend ,mevrouw ! We sturen een nieuwe set naar u op. Excuses voor het ongemak. Dat geeft de klant een beter gevoel en u een veel betere beoordeling.
3 jul 2024
Bedankt voor je review! Dit had inderdaad moeten gebeuren, excuses dat je geen mail van ons hebt ontvangen over het ontbrekende artikel en om te bevestigingen dat er iets nieuws je kant op komt. We zullen dit in het vervolg anders doen. Nog veel plezier met je bestelling in ieder geval!
20 jun 2024

Goede service, kwaliteit produkt mindet

Leek een prachtig produkt, maar kwaliteit kunststof was minder goed ( m.i.)
24 jun 2024
Wat vervelend dat de kwaliteit van het artikel niet was naar verwachting. Tot 30 dagen kan je het retourneren en krijg je je geld terug.
10 jun 2024
Klanten service was niet vriendelijk. Producten verder ok
12 jun 2024
Vervelend dat we je niet goed hebben geholpen. Ik zie in het systeem niets staan maar als we je nog ergens mee kunnen helpen mag je altijd mailen naar info@lobbes.nl.
7 jun 2024
Betere beschrijving van producten zou wenselijk zijn. Soms wordt iets thuisgestuurd en is het bv veel kleiner dan dat ik verwacht had. Bijv door meer/betere foto’s toe te voegen. Verder fijne site. Leuke aanbiedingen. Geen overbodige reclame.
7 jun 2024
Dankjewel voor je feedback, we nemen het mee!
3 jun 2024
3 jun 2024
de prijs, ik zag achteraf dat net hetzelfde item minder dan de helft kost op een ander nl de action !!!
4 jun 2024
Als je het te duur vindt kan je de bestelling retourneren tot 30 dagen.
31 mei 2024
27 mei 2024

de pixie racewagen van € 32,99

Gekocht de pixie racewagen van € 32,99. Inclusief batterijen. Kwam keurig verpakt aan maar zonder batterijen.
4 jun 2024
Ah vervelend je daar rekening mee hebt gehouden. In de artikel beschrijving wordt vermeldt dat de batterijen niet meegeleverd worden. Hopelijk geeft dit duidelijkheid.
27 mei 2024
Product was van slechte kwaliteit
4 jun 2024
Wat vervelend, onze excuses daarvoor. We hebben een retourtermijn tot 30 dagen mocht je het artikel niet willen houden.
21 mei 2024
Post NL is niet betrouwbaar. Het pakket zou om 13 uur afgeleverd worden en op dat moment krijgen wij bericht dat het mee genomen is naar een ophaalpunt. Hoezo niet thuis: er zijn op dat moment 200 mensen aanwezig op school. Wij kunnen niet van de groep af om pakketten te halen. Ik ben nu speciaal met de auto gekomen.
4 jun 2024
Wat vervelend dat de levering niet goed is gegaan. We zullen het meenemen, bedankt voor je feedback.
20 mei 2024
20 mei 2024
Bij deze bestelling ging wat mis. Hij werd allereerst niet verstuurd en toen in ernaar vroeg werd me gevraagd of ik de bestelling die al betaald was nog wel wilde hebben. Beetje raar. Mijn overige ervaring met Lobbes ging goed.
4 jun 2024
Wat vervelend dat je deze ervaring niet als positief hebt ervaren. Hopelijk ben je tevreden met je bestelling en is je volgende ervaring wel weer beter!
AF
Andrea F.
Lübeck
Versand, Verpackung.
29 apr 2024
Wie ärgerlich, dass Sie mit dem Versand nicht zufrieden sind. Wenn wir sonst noch etwas für Sie tun können, können Sie uns über diesen Link kontaktieren https://www.lobbesspielzeug.de/site/contact.
22 apr 2024