lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.425 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

Antwoord van lobbes.nl
Heb je nog tips of tops voor ons? Wij horen het graag via: info@lobbes.nl.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest met je bestelling. Kunnen wij je misschien ergens mee helpen? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
van roy V.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te zien dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Kunnen we je nog ergens mee helpen om het op te lossen? Stuur ons gerust een mailtje op info@lobbes.nl, we helpen je graag!
Bestelde producten binnengekregen. Was we vertraging met verzenden
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je pakketje een dag vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat je bestelling niet naar tevredenheid is, excuses daarvoor. We zouden je graag helpen bij eventuele problemen, stuur ons gerust een mailtje op info@lobbes.nl. Dan kunnen we kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
De belofte vandaag besteld morgen in huis gaat niet op. Artikel was na 2 dagen nog steeds niet verzonden. Het was een cadeau dus ben naar de winkel gegaan. Heb wel vrij vlot mijn geld terug gekregen. Klantenservice reageerde snel en vriendelijk.
Antwoord van lobbes.nl
Nogmaals excuses dat je levering van je bestelling is mis gegaan. Wel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice.
16 jan. 2023
Antwoord van lobbes.nl
Tips of tops? Laat je het ons weten via info@lobbes.nl?
16 jan. 2023
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wij zijn erg benieuwd wat nog beter kan, mail ons op info@lobbes.nl
10 jan. 2023
Bedankt voor je review! Tips of Tops laat het ons de volgende keer weten.
9 jan. 2023
Snelle bezorging! Nadeel was een kleine bestelling die in een megadoos verstuurd werd. Had iets milieuvriendelijker gekund...
9 jan. 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
9 jan. 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je niet tevreden. Je kunt ons altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
6 jan. 2023
31 dec. 2022
Ik bestel speelgoed van uit Griekenland voor mijn neefjes in Nederland, zou het leuk vinden als jullie het konden verpakken!
2 jan. 2023
Wat jammer dat het toch niet helemaal naar wens is. Een inpakservice bieden wij op dit moment inderdaad niet aan omdat we daar geen mogelijkheden voor hebben nu. We hopen op je begrip daarvoor. Het is wel mogelijk om ons een verjaardagsberichtje op de pakbon te laten schrijven.
29 dec. 2022
Het houten poppenbed die we gekocht hebben is van zeer slecht kwaliteit. In de eerste paar uur dat ons dochter ermee speelde zakten de poppen geregeld door de bodem, echt niet leuk. Elke keer uitschoeven en bodem terugzetten. Na 3 keer begint die bodem nu af te brokkelen. 30€ was achteraf veel te duur!
30 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het poppenbedje kwalitatief tegenvalt. Excuses! Ik heb je een e-mail verstuurd met hopelijk een passende oplossing.
27 dec. 2022
van er l.
30 dec. 2022
Tips of tops? Je kunt ons altijd mailen: info@lobbes.nl
30 dec. 2022
Bedankt voor je review. Hopelijk tot snel!
26 dec. 2022
kaartjes tekort. Helaas waren er dit keer meerdere kwartetspellen niet compleet. Zelfs 4 pakjes van de bestelde 14. Normaal is alles piekfijn in orde.
28 dec. 2022
Bedankt voor je review. Vervelend dat het artikel niet helemaal in orde is. Excuses! Ik zal je direct een e-mail versturen met hopelijk een oplossing.
26 dec. 2022
Kan huidige bestelling niet betaald krijgen...
28 dec. 2022
Bedankt voor je review. Bij het plaatsen van je bestelling heb je gekozen om af te rekenen bij Klarna. Voor vragen en informatie over je factuur willen we je daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Klarna.
30 dec. 2022
Heb je tips? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
23 dec. 2022
Pakket verstuurd naar adres buiten de EU. Daardoor kreeg de ontvanger problemen met douane. Advies voor aflevering buiten de EU: doe een Engelstalige factuur erbij of een ander document waaruit blijkt dat BTW/VAT is betaald.
28 dec. 2022
Bedankt voo je feedback. Wij als lobbes proberen ons altijd te verbeteren. We zullen dit ook zeker meenemen.