lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.297 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

6 jul 2023
Late levering en kreeg geen bericht voor die tijd. Duurde 1,5 week.
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat je niets van ons hebt vernomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses. Wij gaan uitzoeken hoe dit mogelijk is geweest. Ik hoop dat de artikelen in je bestelling wel helemaal naar wens zijn!
Mijn product was kleiner dan omschreven was.
4 jul 2023
Mocht een ontvangen artikel anders zijn dan verwacht en de omschrijving op onze website, neem dan contact met ons op. Dit kan gemakkelijk via: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag verder
Niet alles ging goed met de verzending. Kreeg producten die ik niet besteld had en miste een boel producten. Dit is wel goed opgelost.
4 jul 2023
Vervelend dat jou bestelling bij binnenkomst niet correct was. Nogmaals excuses voor dit ongemak! In de tussentijd hebben wij je hiermee geholpen, hopelijk vallen de artikelen goed in de smaak!
De communicatie Ls er ineens spullen veel later komen dan bedacht, en de reacties op mijn vragen erop. Na hele tevrede klant te zijn geweest. Ben ik dat nu echt stukken minder. Teleurgezteld in de klantvriendelijkheid.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat onze communicatie onvoldoende voor je is geweest. Dat is zeker niet onze bedoeling! De verhuizing van ons magazijn heeft helaas onverwachte vertragingen gehad, waardoor wij niet konden leveren zoals je van ons gewend bent. Mijn excuses hiervoor! We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.

Bestelling te laat aangekomen

Tijdens het plaatsen van de bestelling, wat een verjaardagscadeau had moeten zijn, werd vermeld dat t de volgende dag bezorgd zou worden. Ruim voor de verjaardag. Uiteindelijk kwam het pakket te laat aan toen de verjaardag al voorbij was waardoor wij geen cadeau bij ons hadden. De puzzels zijn mooi maar wel prijzig.
4 jul 2023
Wat jammer dat de door jou geplaatste bestelling door een vertraging te laat is gekomen als cadeautje is gekomen. Excuses voor dit ongemak! Je mag altijd als de verzending langer duurt dan gepland contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag direct verder. Op dit moment hoop ik dat er nog veel puzzel plezier is!
30 jun 2023
Lang op de bestelling gewacht, zonder op de hoogte te worden gebracht van de reden.
4 jul 2023
Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Excuses voor dit ongemak! Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er is helaas een onverwachte vertraging opgetreden bij de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren. Hopelijk valt de bestelling wel helemaal in de smaak!
4 jul 2023
Bedankt voor je review. Heb je nog tips of tops voor ons? Laat het dan weten via info@lobbes.nl.
29 jun 2023
Kwaliteit speelgoed is niet altijd ok
4 jul 2023
Je mag altijd met ons contact opnemen als een artikel in nou bestelling niet naar verwachting is. Dan lossen wij dit graag goed voor je op. Je kunt ons gemakkelijk bereiken via: Info@lobbes.nl.
Het duurde vrij lang

Late bezorging

Als je een verhuizing hebt, waardoor je niet kunt leveren op de beloofde datum, laat dat dan even weten
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je niet op de hoogte bent gehouden van de vertraging. Excuses voor het ongemak!

Goede prijs, slechte communicatie

Prijs en bezorging was goed maar communicatie omtrent bezorging erg slecht. Er was een interne verhuizing waardoor levering vertraagd was. Als dit bij het bestellen was aangegeven had dit onduidelijkheid en frustratie voorkomen.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen en je hierover niet goed op de hoogte bent gehouden. Excuses voor het ongemak!

Niet heel tevreden

Pakket werd eerst door Lobbes vertraagd en daarna 3x door PostNL. Kan gebeuren in deze tijd. 3x een bezorgmoment gekozen, 3x verplaatst. Uiteindelijk werd het gebracht op een afhaalpunt aan de andere kant van de stad. Pakket op willen halen, doos (ook de doos van het kado) beschadigd! Ter plaatse de klantenservice van Lobbes gebeld, krijg ik iemand aan de lijn die knetterstoned is. Pakket getourneerd. Geen leuk kado op deze manier.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je pakket een vertraging heeft opgelopen en vervolgens ook niet in orde was. Excuses voor het ongemak! Zodra we je pakketje retour hebben ontvangen zullen we het aankoopbedrag laten terugstorten.
22 jun 2023
Dat de goede bestelling komt ipv wat anders
28 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Zoals ik zie heb je in de tussentijd het juiste artikel ontvangen.

Eerder bestelling ophalen

Sneller leveren kunnen ophalen.
28 jun 2023
Door de verhuizing van ons magazijn hebben een aantal pakketjes een vertraging opgelopen. Excuses! We hopen je bij de volgende bestelling weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.
Verwarrende verpakking, een doos van Ecostyle o.i.d., dus ik dacht eerst dat het niet mijn bestelling was.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Je kan van de verpakking een leuke robotdoos knutselen. Wij vinden het leuk als je de foto's deelt via Facebook of Instagram met #robotdoos. Je maakt dan ook kans om iets leuks te winnen.
Voor 12 uur besteld morgen in huis. Heb een week gewacht….
28 jun 2023
Bedankt voor je feedback. In verband met de verhuizing van ons magazijn heeft je pakket een vertraging opgelopen. Excuses! We hopen snel weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.

Levering pakketje

Ik vond de levering (vertraagd en later moest ik het pakketje bij een afhaalpunt ophalen) dit keer niet zo goed als anders.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Helaas hebben we door de vertraging van ons magazijn een kleine vertraging opgelopen. We hopen snel weer de levertijd aan te bieden die je van ons gewend bent.
15 jun 2023
15 jun 2023

Communicatie

Het verzenden van mijn pakket was helaas langer dan ik gewend ben van Lobbes. Een bericht hierover of eerlijke informatie bij het bestellen zou ik zeer op prijs stellen. Verder, netjes ingepakt.
16 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
22 mei 2023
Prima speelgoed! Echter vind ik de foto’s niet passen bij wat je koopt. Lees de omschrijving goed, want op de foto staan misschien 10 autootjes, je bestelt er maar 1 en je hebt geen idee welke
23 mei 2023
Bedankt voor je review! Wij verkopen inderdaad ook assorti artikelen, waarbij verschillende kleuren of uitvoeringen door elkaar worden geleverd. De gegeven feedback over deze artikelen nemen wij mee.