lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Good choice & fast delivery

They have always good choice of products and for cheaper price, than other toys sites. Delivery is super fast and efficient. The only negative point I have that sometimes the product description is misleading. You think you're buying a pack /multiple items but receive only one.

Compliment en tip van geleverde bestelling

Bestelling wordt altijd geordend geleverd. Tip: speelgoed met water, zoals bellenblaas, extra verpakken zodat het niet kan gaan lekken in de kartonnen doos. Nu was er één doos kapot gegaan door een leeggelopen bellenblaas.

Snelle retourneren van kapot artikel

Snelle wisseling van kapot gegaan artikel. Wat kan beter is dat de foto's soms verkeerd beeld geven hoe groot een artikel is. Ook al staat er misschien een grootte bij de omschrijving
Ik heb klei besteld via Lobbes. Alles is naar behoren. Levering duurde niet zo lang . Het gaat om klei waarmee je mee kan spelen. Geen water enz voor nodig.

Verzendkosten waren erg duur

Daarom nog maar een artikel besteld. Het polizakje lego had ook makelijk door de brievenbus gepast i.p.v. de pakketpost
Steeds correcte en snelle leveringen. Geleverd in een kindvriendelijke doos.
Tot nu toe gaat de aankoop en bezorging snel, prima dus!
Snelle levering en producten voldoen aan verwachting
JD
Januarius F D.
Alphen aan den rijn

Toppie bedrijfsvoering

Duidelijk, snel en zegt wat die schrijft. Topper.
Prima prijs en genoeg keuze. Netjes bezorgd.
Hele snelle service kan niet beter
De bezorging gaat altijd reuze snel
Het contact met de klantenservice
IH
Ina H.
Lunteren
Goede spullen en snelle levering
snel en correct afgehandeld .
Goede en snelle levering
Snelle bezorging