lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.622 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt. 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug. 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

AV
1 feb. 2024

Duidelijke afbeeldingen en beschrijving van de artikelen. Snelle en nette verzending. Al was de doos (waar het in verzonden werd) wel wat aan de grote kant voor het bestelde artikel.
1 feb. 2024
Bedankt voor je review. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt.
1 feb. 2024
Erg goede service, ik kon mijn bestelling nog aanpassen na het afronden. Snel geregeld met een telefoontje, heel fijn. Ook snelle verzending en goed verpakt in een leuke doos waar nog mee geknutseld kan worden :-)
1 feb. 2024
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Je kunt zelfs een cadeaubon winnen als je je creatie met ons deels op Facebook of Instagram. Meer informatie vind je via deze link https://www.lobbes.nl/lobbes/bouwdoos
Prachtige, duidelijke website. Heel veel keus. Werd ook op ideeën gebracht. Snelle levering. Vind de doos waarin alles geleverd wordt nogal groot en onhandig. Misschien kan dat verbeterd worden.

Prachtige spullen in deze webshop, graag tot de volgende keer.

Uitgebreid assortiment met leuke en educatieve artikelen van hoge kwaliteit. Wij hebben al eerder bij jullie besteld en blijven dat zeker doen, vooral nu ons derde kleinkind onderweg is!
29 jan. 2024
Lobbes levert ontzettend snel, waar ik ontzettend blij van werd. Artikelen zijn van goede kwaliteit en ook de klantenservice verdient 5 sterren. Ik bestel heel graag bij jullie.
29 jan. 2024
Heel erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons. We zien je graag terug bij een volgende bestelling!
12 feb. 2024
Snelle levering, producten in goede staat, had wat schrik met gemengde reviews. Maar zelf ben ik zeer content! Ook zeer scherpe prijs voor producten! Zou er zeker nog bestellen
12 feb. 2024
Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de levering en onze producten. Tot de volgende keer!
29 jan. 2024
Altijd snelle levering, goede vriendelijke klantenservice, bezorging in het buitenland van Nederlands speelgoed en het speelgoed wordt in leuke dozen verpakt!
Goede prijzen, snelle levering en goede service! Een product was niet naar behoren en na mijn email kreeg ik gelijk de dag erop een nieuw product.
1 feb. 2024

Fijne service, vlotte bezorging!

Fijne service , vlotte bezorging en vele goede merken speelgoed en leuke acties ! ik koop er graag speelgoed voor mijn Gastouderopvang!
5 feb. 2024
Bedankt voor review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent.

Tiptop in orde!

Groot assortiment, goede prijzen en leuke acties! Ook hebben ze goede service. Zeer tevreden over Lobbes, kan geen minpunt bedenken.
5 feb. 2024
Bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent!
12 feb. 2024

Keurig en snel verzonden.

Ik had houten onderzetters gekocht om te bewerken. Deze heb ik keurig een dag later ontvangen en zijn van goede kwaliteit.
12 feb. 2024
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Veel succes met het bewerken van de houten onderzetters! Als je creatie af is dan kun je ons altijd taggen op onze social media kanalen.
29 jan. 2024

Bij lobbes.nl vind je veel speelgoed

Bij lobbes.nl vind je veel goedgeprijsde artikels, ze zijn snel in verzending en als er iets fout loopt lossen dit ook op.
30 jan. 2024
Dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Lobbes.nl
9 feb. 2024

Prima service

Er was een artikel steeds stuk en dit gemeld! Zonder problemen mochten we het terugbrengen en kregen een nieuwe!
Snel geleverd, goed verpakt. Bonus is dat het in een super leuke doos is verpakt waar je mee kan knutselen.
5 feb. 2024
hele leuke artikelen voor een mooie prijs. ik heb nu gezellige knutselmiddagen met mijn kleindochter.
6 feb. 2024
Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de producten. Heel veel knutselplezier met je kleindochter gewenst!
1 feb. 2024
Snelle levering, duidelijke omschrijving en alles compleet (grotere bestelling met losse aantallen).
Leuke artikelen en snel verzonden. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden via mail. Helemaal prima
29 jan. 2024
Snelle service, ook achteraf goede ondersteuning bij de helpdesk toen 1 van de producten ontbrak
29 jan. 2024
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service!
29 jan. 2024
Aus Deutschland bestellt, hat alles toll geklappt - danke für die wunderschöne Puppenkleidung!
27 jan. 2024
Ze hebben zoveel variatie. En veel speelgoed voor alle leeftijden en ook voor leuke prijsjes.