lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.355 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.631 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

over lobbes zelf zeker geen klachten. Wel over de bezorging. We hadden extra betaald voor volgende dag service. lukte niet en een dag later kregen we een melding dat het niet gelukt was om het pakket af te leveren. We waren wel thuis. Ik heb het in de gaten gehouden er is niemand geweest. Pas 4 dagen later was het binnen. Het gaf niet, maar dan moet je geen volgende dag service aanbieden als dat niet waargemaakt kan worden.
13 mei 2024
Ik heb diverse lego dozen besteld, de website was gemakkelijk te gebruiken, waardoor we iets anders en byzonderder hebben gekocht. Het bedrijf is in Ede, waardoor we het daar de volgende dag onden afhalen. Daarover kreeg ik een mailtje. Perfecte producten voor een goede prijs, met uitstekende service.
JW
Joachim W.
Besigheim
16 mei 2024
Die Bestellung wurde sehr schnell ausgeführt. Das Flugzeugmodell kam auch unversehrt an, obwohl sich eine Flügelspitze etwa drei Millimeter weit durch den Karton gebohrt hatte. Es wäre besser, die Ware innerhalb des Kartons zu bremsen. Ansich sind wir sehr zufrieden.
Betrouwbare partner We bestellen regelmatig bij Lobbes en ontvangen steeds de producten op het afgesporken tijdstip, goed verpakt met duidelijke communicatie. Ook facturatie met verlegde btw ed is steeds in orde. Heel fijn om met hen samen te werken.
DH
13 mei 2024
Op elk traktatie onderdeel (schepje) zat een grote bar code sticker die ik er met veel moeite af kreeg. De windmolen fluitjes werkte niet allemaal. Verder goede/snelle levering en mooie prijsjes. Super leuke traktaties gemaakt

10 sterren…

Omdat post.nl er weer eens een zopitje van maakte heeft lobbes het kado voor mijn kleinzoon opnieuw verzonden. Dat noem ik service. Uiteindelijk beide pakjes gekregen. Waarvan 1 gratis retour mocht. TOP
2 mei 2024
Super goede service, Pakket kwijt maar aangezien het pakketje nodig was voor de vakantie 2 dagen later werd er direct een nieuw pakket opgestuurd. Kinderen zijn ook helemaal blij met het speelgoed.
2 mei 2024
Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service!
Mooi op tijd verzonden. Was wel een hele grote doos (in verhouding tot het product) die totaal ingedeukt aankwam maar dat laatste kwam door PostNL. Gelukkig kon de aankoop tegen een stootje...

Ik vond de doos groot voor de inhoud en ik had het fijn gevonden als ik zelf had kunnen kiezen. (Ik had gezichtsmaskers besteld. Voor de rest prima! De snelle levering vond ik erg fijn.
16 mei 2024

service bij retour en nieuwe bestelling

ik had een retour deze kon ik aan de balie inleveren en ter plekke mijn nieuwe bestelling opgeven en deze werd daarna naar huis verzonden. Ook de financiële afwikkeling verliep goed.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review!
Fijn dat producten wat langer in het assortiment blijven, voor onze Voorschool heel fijn! Ik kon een bepaalde puzzel niet vinden met een zoekopdracht. Uiteindelijk wel gevonden.
JV
Jet V.
Dordrecht
6 mei 2024
Kreeg een verkeerd pakket bezorgd. Snel contact gehad , zonder problemen stuurde ze gelijk de goeie bestelling. Die werd snel en netjes geleverd.
2 mei 2024
De producten die ik bestelde zijn goed en niet te duur. Goed contact met de klantenservice. Een foutje in de bestelling werd direct hersteld.
4 mei 2024
De service en omgang was perfect. Maar ik had iets besteld wat op het plaatje er veel groter uitzag dan dat het in werkelijkheid was.
Smoky Voetbaltafel super snel gekeerd op het PostNL afhaalpunt fijne service! en je wordt niet overspoeld met e-mail door Lobbes.nl
Leuk speelgoed, goede kwaliteit. Extra verrassing is de verpakking, de kinderen heb elk nog een robotje geknutseld uit de doos.
Snel en goed geleverd, 1 product bleek niet aan de verwachting te voldoen. Deze is snel en vlot vervangen door een andere.
Snel geleverd, wel allemaal los in een doos zonder bescherming. Jammer dat het vliegtuig al binnen 3 uur kapot was.
6 mei 2024
Zeer tevreden over de bezorging en snelle reactie van de klantenservice. Kleinkinderen zijn blij met hun speelgoed!
8 mei 2024
Veel speelplezier voor de kleinkinderen!
7 mei 2024
Je kan altijd op lobbes rekenen dat vind ik reuze fijn. Altijd op tijd en een goede service mocht er iets misgaan
8 mei 2024
Bedankt voor je leuke review!