lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.670 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

5 feb 2024
hele leuke artikelen voor een mooie prijs. ik heb nu gezellige knutselmiddagen met mijn kleindochter.
6 feb 2024
Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de producten. Heel veel knutselplezier met je kleindochter gewenst!
1 feb 2024
Snelle levering, duidelijke omschrijving en alles compleet (grotere bestelling met losse aantallen).
15 feb 2024
Leuke artikelen en snel verzonden. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden via mail. Helemaal prima
Top service en snelle levering, alleen zonde dat mijn kleine bestelling in zo'n grote doos kwam.
7 feb 2024

Goede shop

Goede beschrijvingen, goede prijs, snelle levering. De proefmonsters maken leuke filmpjes.
8 feb 2024
Bedankt voor je leuke review. Leuk om te horen dat je onze filmpjes van proefmonsters bekijkt :)
16 feb 2024
Tout est parfait. La voiture est superbe, de très bonne qualité et reçue très rapidement.
KH
Kimberly H.
Lochristi

Vlotte levering

Na bestelling altijd een vlotte levering en netjes verpakt. Bedankt hiervoor Lobbes!
12 feb 2024
Snelle service, snelle levering, product zoals op de foto en goed beschermd ingepakt
Goede website en snelle bezorging. En niet te vergeten goede prijzen voor artikelen
BH
Brenda H.
Barger-compascuum
Snelle levering en mooie producten. Heb er een mooie traktatie van kunnen maken
16 feb 2024
Artikel gebroken ik de verpakking, prima retour aangemeld en nieuwe ontvangen.
16 feb 2024
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je het gebroken artikel heb kunnen omruilen.
6 feb 2024

Top

Snelle levering. Goede kwaliteit producten. Product zoals op de foto te zien.
Steeds correcte en snelle leveringen. Geleverd in een kindvriendelijke doos.
Het assortiment, de snelle levering, de overzichtelijkheid van de website
9 feb 2024
Prima communicatie met koper, product netjes verpakt en op tijd geleverd
8 feb 2024
Snelle levering, goede kwaliteit en leuke producten voor een mooi prijsje
EK
E. K.
Appingedam
8 feb 2024
Kindvriendelijke producten. Veel keuze, zorgvuldige en snelle levering.
5 feb 2024
Plezierig dat de bestelling op zo'n korte termijn afgeleverd kon worden
Van bestelling t/m uitvoering perfect verlopen en goed gecommuniceerd.

Parfait

Livraison rapide et emballage sympa pour les enfants. Prix attractif.