lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

CH
Cora H.
Oosterhout
Snel geleverd, wel in een veel te grote doos. Het product is prima kinderen vinden het fantastisch heel veel speelplezier.
Het is fijn dat je cadeautjes kan zoeken op leeftijd. Dat maakt het een stuk makkelijker, want soms weet je het niet meer.

Verzendkosten waren erg duur

Daarom nog maar een artikel besteld. Het polizakje lego had ook makelijk door de brievenbus gepast i.p.v. de pakketpost
9 mrt 2024

sneller dan de kaart. TOP

cadeau naar frankrijk gestuurd, en deze was eerder dan mijn kaart die ik 2 dagen eerder had verstuurd. Goede service
Mooi en breed assortiment, scherpe prijzen en een supersnelle en complete levering. Goed gedaan Lobbes en bedankt!
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Heel veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer!

Altijd blij met het nieuwe speelgoed

Wij van KDV de vlinder, kunnen altijd wat leuks vinden voor de kinderen. Erg breed aanbod voor alle leeftijden.
Ze hebben een tip servexe snelle levering en hebben niet moeilijk gedaan met het bestellen van nieuwe product
Ik ben bijzonder goed behandeld ondanks dat ik iets kleins kocht werd ik toch heel goed behandeld

Prima!!

Eerst gebeld voor een vraagje. Toen besteld en het gesprek verliep heel goed. Netjes geholpen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen aan de telefoon! Nog veel plezier met je bestelling.
Snelle levering. Bestelde ziet er uit zoals op internet (ook de kleuren). Correcte afhandeling.
JW
John W.
Nederland
Jullie hebben heel veel keus en goedkoper dan andere bedrijven, en heel aardige medewerkers : )
Snelle levering , bij een post nl punt , wat dicht in de buurt zit , ruime keuze aan speelgoed
Altijd een leuk aanbod, veel inspiratie om te knutselen en alles wordt altijd netjes geleverd.

Ontbrekend onderdeel snel nagestuurd

Lobbes was heel snel met het opsturen van een ontbrekend onderdeel. Grote klasse. Mijn dank
snelle levering. Zelfs de doos is een kadootje want daar kun je nog iets moois mee maken
Snelle levering Netjes ingepakt Goeie mooie producten Maakt het door ons 5 sterren.👍🏻
Antwoord van lobbes.nl
Heel erg leuk dat je zo tevreden bent over de service en de producten! Nog veel plezier met je bestelling!

Complimenten

Vlotte levering, alles keurig in orde, goede prijs-kwaliteit verhouding en ruime keus!

Makkelijk bestellen

makkelijk bestellen, veel keuze voor speelgoed, vlotte bezorging en goede kwaliteit!
Ik koop graag voor de kleinkinderen bij lobbes. Snelle levering. Kwaliteit is top!

Fijn speelgoed

Bedankt voor de vlotte correcte levering. We zijn blij met het mooie speelgoed.