westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

Nooit antwoord gekregen op mijn mail
2 nov 2023
reeds 2 maal een email verzonden, bellen mag niet maar er komt geen antwoord betreffende een verzoek voor een retour zending.
JM
Jorn M.
Maassluis
1 nov 2023
Degelijk product, misleidend weergegeven ( niet overzichtelijk ) waardoor het lijkt dat je meer voor je geld krijgt. Ontzettend slecht bereikbaar.
MN
Maurice N.
WINTERSHOVEN

Lieverd niet

Ben al 14 dagen aan het wachten en contact is onmogelijk

Wel betaald, niets ontvangen, geen contact mogelijk

Wij hebben geruime tijd geleden een bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Op mails wordt nauwelijks gereageerd. Op dit moment wordt er zelfs helemaal niet meer gereageerd op een vraag van mijn kant. Ik zal niemand aanraden om bij Westfalia te bestellen. Het kan natuurlijk dat iets wat langer duurt, maar zorg dan voor een goede berichtgeving of mogelijkheid tot annuleren.
Retour proces
3 okt 2023
Pakket komt maar niet!
21 sep 2023
Ik heb tot nu toe niks meer gehoord geen antwoord (automatisch) op mail wanneer mijn bestelling geleverd word Het liefst wil ik mijn geld terug en ik vertel anders aan iedereen bestel niks bij dit bedrijf ze pikken je geld en je krijgt je bestelling niet ongehoord, ongelofelijk
15 sep 2023
Niet geleverd , slecht gecommuniceerd, lang geduurd voor betaling terug was . Hoop gewacht voor niks
TZ
Tinus Z.
Dokkum
11 sep 2023

Waardeloos en geen volledige bestelling gekregen. Westfalia zijn BEDRIEGERS!!!

Waardeloos. Je krijg een niet complete bestelling thuis bezorgd die open is en met vele missende onderdelen van de 2 stellingkasten. Waardeloos en geen volledige bestelling gekregen. Westfalia zijn BEDRIEGERS!!!
11 sep 2023
Verkeerd geleverde producten, gaven toe dat zij fout hadden gemaakt contact Julia na velen malen contact is probleem door Westfalia niet opgelost
10 sep 2023
Jullie hebben mijn bestelling zomaar geannuleerd 😡
9 sep 2023
Het pakket is niet geleverd. Ik heb geen track en trace codes van DPD ontvangen. Het pakket is niet bij mij thuis afgeleverd, maar bij een ophaal punt gebracht. Vandaar uit teruggestuurd. Toen het bij het afhaalpunt lag werd er door Westfalia gezegd dat het donderdag bezorgd zou worden. Er wordt verkeerde informatie gegeven en tot twee keer toe te laat gereageerd op de mail. Ik hoop dat ik mijn geld terugkrijg.
2 sep 2023
Nooit mijn bestelling binnen gekregen
2 sep 2023

Zeer slecht

Wat volgens de website 1 tot 3 dgn zou duren is na 14 dgn nog niet geleverd. Contact met de klantenservice kan alleen via mail. Bellen heeft geen nut. Het mailen zelf is ook waardeloos want steeds dezelfde vraag die al beantwoord is. Als er al gereageerd wordt op je mail. U bent een roepende in de woestijn.
HV
1 sep 2023
Toestel gekocht, na installeren en opladen binnen 1 dag leeg. Heb een klacht ingediend, maar krijg geen antwoord. Slecht….meer dan slecht. H.M.van Verseveld
1 sep 2023
Beloven gouden bergen. Komen gewoon simpele weg hun beloftes niet na. Na een paar weken nog steeds geen bestelling ontvangen.
31 aug 2023
Mijn bestelling was niet leverbaar. Een beetje slordig. Op de website staat we leverbaar. Moest er zelf achteraan waar mijn bestelling bleef.
23 aug 2023
Bestelling gedaan op 08/08/2023 en tot op vandaag nog geen bericht gekregen ivm levering .Max 10 dagen nog niet geleverd dan zou men mij verwittigen van de reden waarom .Vandaag 23/08/2023 is het al 15 dagen geleden besteld en nog geen nieuws. Hopelijk word er nu gereageerd . Artikel nr :869399
HL
Hans L.
Alphen aan den Rijn
20 aug 2023
De 1e keer 1 Wenkohandnaaimachine ontvangen, waar de meegeleverde naald en gaten prikker niet in vast gezet konden worden, diameter naald + prikker te klein! Gemeld aan Westfalia Julia reageerde die zelfde avond direct en gaf aan een 2e op te sturen, ook de 2e kwam aan met het zelfde euvel! Inmiddels van uit de naaimachine uitrusting van mijn vrouw 1 passende blauwe jeansnaald goed vast passend kunnen plaatsen.