westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

JV
Jan v.
Bathmen
18 aug 2023
telefoniste weet van toeten noch blazen. Luistert onvoldoende naar vraagstelling en schuift de zaak van zich af door te zeggen: zet maar op de mail. Ik heb een grastrimmer zonder accu gekocht in de veronderstelling dat de accu van mijn Gartenmeister grasmaaier ook hierop te gebruiken zou zijn. Helaas, dus ik moest een andere accu + lader (die niet vermeld werd bij trimmer). Ik moest dus zelf maar uitzoeken wat ik nodig had. Belachelijk!!
15 aug 2023

Zeer slechte after sales

Telefonisch onbereikbaar, op mails wordt amper gereageerd, als je hun niet bevalt als klant verwijderen ze je account zodat je ook geen info over andere bestellingen meer kan inzien.
8 aug 2023
heb email gestuurd voor terugbetaling btw , maar na een week nog steeds geen antwoord
EV
Elisabeth v.
Rijnsburg
26 jul 2023

Bestelling gedaan.....betaald....niets…

Bestelling gedaan.....betaald....niets ontvangen....gebeld.....zou gebeld worden....totaal geen reactie!!!!!
21 jul 2023

1 product besteld, 2x betaald!?!?

1 product besteld, maar 2x vetaald!?!? Geen reactie op mijn emails hieromtrent!!!!!

Bestelling op verkeerd adres

Over het product tevreden, over de levering niet tevreden. Pakket is afgeleverd geweest in een andere gemeente en gezien er geen track en trace bij was zijn wij er na een paar dagen pas achter gekomen doordat de dame van het verkeerde adres dit bij ons persoonlijk is komen brengen. Ik heb westfalia hier persoonlijk van op de hoogte gebracht echter zonder enig gevolg, pakket was geleverd door GLS. Klantvriendelijkheid nihil
Wel betaald. Niets ontvangen.
28 jun 2023
Bestelling nooit ontvangen maar wel betaald!
26 jun 2023
I miss part of my order
23 jun 2023
Mijn product lekte als een zeef
20 jun 2023
Niet geleverd Geen communicatie ?
Levertijden zijn absurd!
Service en klandvriendelijkheid
17 jun 2023
Nog niks ontvangen verdomme
16 jun 2023
Jammer dat ik geen nul kan geven. Drie weken geleden besteld. Vlotte levering, maar verkeerd product. Het opgestuurd product heeft een ander artikelnummer en zelfs een andere prijs dan hetgeen er op mijn bestelbon staat. Na 4 vriendelijke emails was ik het beu en heb ik dat duidelijk gemaakt. Nu zelfs geen reactie meer. Deze middag afspraak met ombudsdienst van testaankoop
Ik heb 2 weken terug mijn bestelling geplaatst en nog niets ontvangen, maar ook niet waarom niet! Zodra mijn tegels geleverd zijn geef ik 5 sterren!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
5 jun 2023
verschillende keren gemaild dat het afleveradres niet goed was. dit was opgelost zeiden ze maar is het toch op het adres afgeleverd waar niemand meer woonde. hele slechte ervaring. ik koop hier nooit meer
4 jun 2023
Geen reactie op mails. Een kapot product ontvangen, maar wordt niet opgelost. Tot op heden nog geen nieuw product ontvangen.
26 mei 2023

Slechte service westfalia

Westfalia bood aan drie gereedschapslijpers voor 9,99 E. Ik bestelde en kreeg maar 1 exemplaar. Toen ik hierover mailde kreeg ik alleen een link naar retour. Westfalia zette ook de prijs op website meteen naar 19,99. Ik begrijp best dat er fouten worden gemaakt, maar ik had wel excuses verwacht. Westfalia is voor mij onbetrouwbaar gebleken en niet correct in haar klantenbenadering.
19 mei 2023
Beter product leveren.