westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

26 nov 2023
Correct en goed geleverd. Maar je moet wel even geduld hebben om je pakje te ontvangen ...
24 apr 2023

Goede prijs/kwaliteit

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.
29 mei 2023

Mooie 600 liter compostbak

Bij het bestellen stond eerlijk beschreven dat het een paar dagen kon duren voordat het bestelde kwam. Maar …… hij kwam eerder dan verwacht. Wij hadden een compostbak 600 liter en een douchemat met zuignapjes besteld. Compostbak is mooi en staat goed in de tuin. Het lijkt degelijk materiaal. De douchemat krult maar om en ligt meer als een rolletje in de douche dan als een mat. Maar dat is misschien een kwestie van tijd.
24 mrt 2023
Bij bezorgen,klein foutje,het pakket werd bezorgt bij hotel,geen bericht in brievenbus,maar na bellen,moest ,eerst email sturen,daar ,daarna het ellen lange verslag van de de bezorging,met de mededeling dat het op 2 was bezorgt. Waar het pakket achter de bali al vanaf 15 tot maart aanwezig was. met vriendelijke groeten van theo van de ven
HD
HUB D.
Beerse
5 mei 2023

een beetje gemis aan ervaring?

In het begin een probleem over een prijsverschil, waardoor ik lang heb moeten op mijn gereedschap. 1 persoon om de on line mails te beantwoordden vind ik te weinig (zoals Julia). Uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen, alhoewel mijn laatste mail niet helemaal werd beantwoord.
30 okt 2023

De kwaliteit van het product en de bezorging

De kwaliteit van het product is goed, vacuüm haken die echt goed vastzitten. De bezorging duurde wel heel erg lang. Toen ik na 10 dagen reclameerde, kreeg ik geen respons. Ik weet niet of er iets mis gegaan is of dat het altijd zo lang duurt voor iets wordt bezorgd.
26 mrt 2023
Levering heeft langer geduurd ben 3 keer naar mijn afhaalpunt geweest en was er nog steeds niet toen met de pakketten dienst gebeld lag het gewoon in de koerier zijn bestelbus daarna werd het naar het afhaalpunt gebracht . En Produkt hadden we iets hoger ingeschat
RT
2 okt 2023
Prima ervaring. Bestelproces, levertijd, bezorging, verpakking en kwaliteit van het product allemaal prima in orde. Enige wat ik nog handig had gevonden was een digitale factuur. (De bijgevoegde papieren factuur is natuurlijk ook te scannen).
15 jul 2023

Mooie oven (Caso TO 32 32 l Zwart Vrijstaand T)

Er is geen aparte functie voor alleen convectie (hete lucht). Het is alleen in combinatie. Dat is even wennen maar verder zeer tevreden. Oven is snel warm. De tiptoetsen zijn ook lekker modern. Levering van de oven was ook keurig.
MP
M p.
Schimmert
25 aug 2023

Snelle levering van goede kwaliteit spullen.

De levering van alle spullen was fijn en snel. Ook duidelijke informatie op hun site. Bij verdere vragen over terug te leveren spullen zijn wij ook heel netjes behandeld. Dat verdient beslist een dikke pluim. Chapeau
AS
Anje S.
Koekelare
2 jul 2023
Onze bestelling zeer vlug ontvangen. Er was helaas een onderdeel te kort in het pakket maar onmiddellijk werd het onderdeel apart opgestuurd. We zijn zeer tevreden over de service en prijs/kwaliteit!
RV
Rob V.
Hilversum
19 mei 2023
Het opgestuurde produkt was niet goed. Dat is jammer. Want dat zou ik moeten beoordelen. Dan werd het een ster. Maar men probeerde en heeft het uiteindelijk goed opgelost. Daarom meerdere sterren.
11 mei 2023

Gratis vervanging bij beschadigd onderdeel

Er was een beschadigd onderdeel bij mijn bestelling van tuin loopplaten. Na een email wisseling met de service afdeling kreeg ik snel gratis vervanging toegestuurd. Dat is pas goede service!
PH
Paul H.
Wageningen
7 jun 2023
Goede kwaliteit tegen scherpe prijs. Tijdvak bezorging kan beter. Iedere verzendstap op de minuut traceerbaar. Bezorgdatum zelf hele dag wachten om het eind van de dag geleverd te krijgen.
7 apr 2023
De snelle levering, al is de bezorging een zwak punt, ...... vooral als je slecht ter been bent en ..... niet binnen 2 seconden !!!!!! bij de deur of deuropener bent .... bahbahbah !!!
CL
Cathy L.
Hoofddorp
17 sep 2023
top bedrijf. snelle levering - en een blije consument zeker omdat wij vele oplossingen hebben gezocht voor een juiste matras/laken voor iemand met ALS dit was het ei van Columbus
TM
Tonny M.
Leidschendam
8 mrt 2023

Helemaal prima

De bezorging kwam een paar dagen na de bestelling. Helemaal prima, ik heb geen behoefte aan pakketbezorging de volgende dag. De 24/7 economie heeft niet mijn voorkeur.
RM
Raymond M.
Uithoorn, Die Niederlände
21 mrt 2023
Solide metalen zaagbok voor een zacht prijsje razendsnel in huis. Ik vaker via Westfalia spullen besteld en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Kortom; aanrader.
18 jul 2023
Zelf als iets misloopt bij de betaling door een technische fout bij het betaalverkeer, werkte Westfalia vrij goed mee naar een oplossing. Dat laat is geapprecieerd.