Lucardi Juwelier Meppel

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

25 aug 2023
Ik werd vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik werd er gewezen op het membranen en was dit snel geregeld. Wat (veel) beter kan is de voorraad in de winkel en de vindbaarheid van de productcodes voor de medewerker in het kassasysteem en op de geprinte lijst. Die was niet volledig. Uiteindelijk is het gelukt maar het was voor de wachtende klanten niet fijn. De medewerker deed haar uiterste best.

Wanneer je op internet leuke hangers ziet en die niet in de winkel te krijgen zijn. En ik had telefonische aan gegeven dat ik te weinig betaald had. Jammer dat dit niet even via internet bankieren kon worden overgemaakt. Of een tikkie .Ik heb het recht moeten zetten, door weer 20 kilometer heen en 20 kilometer terug te rijden. Voor 17, 00 euro. Ik kwam er zelf achter dat er te weinig was betaald. Nog blij dat de parkeermeter defect was.....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Meppel

19 apr 2024

Duidelijke uitleg over retourneren/adviseren

Duidelijke uitleg over retourneren, snelle service en goed advies bij het uitkiezen van sieraden en het aanbieden van meerdere opties die aansluiten bij de wensen.
26 apr 2024
netjes klant vriendelijke betaaldag producten
Geen idee, ik ben netjes geholpen
20 apr 2024
13 apr 2024
Prachtige ontwerpen van accessoires en leuke behandeling van de verkopers
30 mrt 2024
Service
Ik heb een horloge gekocht. Er moesten wat schakeltjes uit en dat scheen een tijdrovend werkje te zijn. Dat is natuurlijk geen probleem, fijn dat het op maat gemaakt kon worden. Wat ik nog fijner had gevonden is als ze het horloge ook op de goede tijd hadden gezet. Ik dacht nu echt dat het een uur later was. Het is een kleine service wat de klant extra zal waarderen.
16 mrt 2024

Goede service

Vanochtend werd ik heel vriendelijk geholpen door de Lucardi medewerster in Meppel. Het assortiment is mooi maar de keus zou wat groter mogen zijn. Ik ben wel goed geslaagd!
De persoon die mij geholpen heeft echt super
25 aug 2023
6 okt 2023

Goed geholpen

Jammer dat je bij moet betalen voor een cadeauverpakking. Een sierraaad is altijd een cadeau. Soms voor een ander en soms voor jezelf.Verpak het leuk, dat zijn we waard!
22 jul 2023

Te weinig personeel

De personeel een Meppel is wat vriendelijker dan in Zwolle. Maar het is te weinig Personeel dus de klanten moeten te lang wachten om geholpen te worden .

Aandacht

Ondanks dat het druk was in de winkel en er maar 1 medewerker aanwezig was, nam ze de tijd om ons te helpen met het kiezen en passen van onze ringen
Het was heel druk in de winkel, maar toch werd ik vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
AM
ans m.
meppel
13 jul 2023
Ik werd heel persoonlijk geholpen en ook snel ik heb geen negatieve dingen gezien. Dus prima
24 aug 2023

Goede service!

Vriendelijk personeel! Wil graag helpen en denkt mee in het zoeken naar het juiste sieraad.
3 jun 2023
Vriendelijk personeel. Ondanks haar eerste werkdag goed geholpen
21 jul 2023
Mooie winkel met mooie spullen en aardige medewerksters !!
24 dec 2023
Werd snel geholpen en de sieraden werden mooi verpakt!