Lucardi Juwelier Meppel

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden214 beoordelingen in totaal

25 aug 2023
Ik werd vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik werd er gewezen op het membranen en was dit snel geregeld. Wat (veel) beter kan is de voorraad in de winkel en de vindbaarheid van de productcodes voor de medewerker in het kassasysteem en op de geprinte lijst. Die was niet volledig. Uiteindelijk is het gelukt maar het was voor de wachtende klanten niet fijn. De medewerker deed haar uiterste best.

Wanneer je op internet leuke hangers ziet en die niet in de winkel te krijgen zijn. En ik had telefonische aan gegeven dat ik te weinig betaald had. Jammer dat dit niet even via internet bankieren kon worden overgemaakt. Of een tikkie .Ik heb het recht moeten zetten, door weer 20 kilometer heen en 20 kilometer terug te rijden. Voor 17, 00 euro. Ik kwam er zelf achter dat er te weinig was betaald. Nog blij dat de parkeermeter defect was.....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Meppel

Een leuk Sterrenbeeld armbandje gekocht voor mijn stiefmoeder, die ik als mijn eigen moeder beschouw en haar ook zo noem. Dit omdat ik mijn eigen moeder niet spreek. Ik ben bij Lucardi Meppel zo lief geholpen!
Ik vind de werknemers bij jullie TOP!! Ze ware heel aardig en ik werd goed geholpen. De winkel was vrij makkelijk en niet te veel poespas dus dat is fijn. Al met al was het Top
Goede service en fijne verkopers. Wat verbetering zou ik zeggen, aankopen in een gratis doosje. Staat net wat leuker en luxer.
1 mei 2024
Super goed geholpen door de 2 dames. Ze hebben zelfs even mijn oorringetjes vast gemaakt want was zelf een beetje lastig
29 apr 2024
Vandaag mijn kleindochter oorbelletjes geschoten maar heel fijn geholpen en haar ook gerustgesteld was heel fijn
Wij zijn enorm fijn geholpen met het uitzoeken en kopen van een horloge. Voor herhaling vatbaar 👍
Miła obsługa, fachowe doradztwo, piękna biżuteria, polecam wszystkim.
MP
3 mei 2024

Fijn geholpen

De medewerker in de winkel was erg behulpzaam. We zijn goed geholpen.
Mooie uitstraling makkelijk wat uitzoeken en vriendelijk personeel
27 apr 2024
Ik werd gelijk geholpen. Aardige mensen in de winkel
25 apr 2024
Ik werd direct geholpen en verliet tevreden de winkel
20 apr 2024
Betrokken verkoopster op een positieve manier.
Zeer netjes geholpen door de medewerker.
Meedenken.
4 mei 2024
Service
5 mei 2024
29 apr 2024
26 apr 2024
Goed geholpen, mooie oorbellen en ring voor mijn dochter gekocht. Verkoopster nam de tijd om de juiste maat ring te zoeken en gaf goed advies voor het verwisselen van de oorbellen. Ringoorbellen sluiten ook erg goed, fijn met dochter van 5j.