Kellys-expat-shopping.nl

416 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.563 beoordelingen in totaal

10 jul 2023
Customer service on phone was great. Delivery was great and quick, order arrived a day before estimated delivery date. I am super pleased with the service and the items ordered, price of items also great. And I would definitely purchase same items again now that I know where to purchase the items I bought. Happy and satisfied customer. This website is a must to visit and purchase British items at a very good price 👍🏽

1 nov 2023
1e bestelling was perfect, de 2e gaat mis met leveren, maar ze reageren niet op mijn mails. triest, er is dan ook geen mogelijkheid om het fatsoenlijk op te lossen, ik had graag mijn bestelling ontvangen. wel keurig opgelost door trusted shops, ik krijg mijn geld teug.

Beoordelingen voor Kellys-expat-shopping.nl

26 apr 2024
23 apr 2024
22 apr 2024
23 mrt 2024

Engeland dichtbij

Heerlijke producten en snelle bezorging. Alleen jammer dat niet alle producten op voorraad waren, die ik had willen bestellen. Het zou ook fijn zijn, als bv toastbrood geleverd kon worden. Al dan niet in diepvriesvorm. Dat geldt ook voor gekoelde zaken.
24 mrt 2024

Assortiment en levering

Fijn dat Kelly's assortiment ook te koop is. Veel kan je momenteel al kopen in de supermarkt maar het gaat net om de speciale dingen en daarmee maakt zij het onderscheid. Verder is de levering snel en goed verpakt.
18 mrt 2024
Ruime keuze, snel geleverd, zeer goed verpakt en heel veel lekkere en leuke dingen.alleen jammer dat ze geen gekoelde en diepvries producten versturen.
29 mrt 2024
Echt top! Niet duur, snelle verzending! Echt heel fijn, enige minpuntje.. niet alles is op voorraad (veel is uitverkocht).
14 apr 2024
Snelle levering, en bij vragen krijg je ook snel en netjes bericht terug!! Super! Ga snel weer bestellen.
22 mrt 2024
Iets besteld, snel geleverd. Wel raar dat als je in de winkel afhaald, je 5 euro moet betalen aan kosten.
17 mrt 2024

Fantastische webshop!

Heel goede website, makkelijk bestellen, heel correcte communicatie, heel snelle en verzorgde levering.
1 apr 2024
Goede producten en een goede prijs De bezorging van DHL vind ik niet goed, beter Post.nl lijkt me
4 apr 2024
Redelijk geprijsd, goed ingepakt zonder 'te' veel plastiek en snel geleverd. Tevreden dus!
20 mrt 2024

Goede service

Snel verzonden, alles was goed verpakt met een duidelijk pakbon! Voor herhaling vatbaar
25 mrt 2024
Got what we ordered. Can’t find it elsewhere.
26 mrt 2024
Prima service. Goed geholpen. Vriendelijk
18 mrt 2024
Goed ingepakt en snel geleverd.
GS
Gerda S.
Doetinchem
8 apr 2024
Alles heel zorgvuldig verpakt!
GH
gilles h.
den haag
30 mrt 2024
Prijs geleverd goed verpakt!!
26 mrt 2024
Snel leveren aussie vegemite