Lucardi Juwelier Maarssen

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden374 beoordelingen in totaal

10 nov 2023
Fijn en vriendelijk geholpen. Batterij van horloge terplekke vervangen. Super service bij ruilen van ketting.

12 jul 2023
1.Bij aankoop van een horloge (merk Lotus) werd geen 10% korting gegeven terwijl er achterop de kassa bon staat dat overal 10% korting wordt gegeven als je bij de Memberclub behoord. (dat ben ik) 2. Het horloge stond geprijst op 87,99 euro bij het afrekenen moest ik 88,99 euro betalen. Dit zij twee misleidende punten waardoor mijn vertrouwen in het bedrijf volledig weg is. IK moet er goed over nadenken of ik nog bij Lucardi mijninkopen moet gaan doen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Maarssen

10 nov 2023

Fijn geholpen

5 okt 2023
geweldig en vriendelijk geholpen door medewerkster Lucardi Maarssenbroek. Heb ring gekocht, maar zat toch niet prettig. Ben terug gegaan naar winkel en werd wederom begripvol en vriendelijk geholpen. De ring is zonder problemen omgeruild ! Geweldig. Pluim voor medewerksters !

Charming & Warming kerstcadeau 🎁

Leuke ervaring in de winkel en super goede acties. Ik heb sierlijke, mooi fonkelende oorbelletjes gekocht in een roze fluwelen hart doosje. Het maakte alles nog feestelijker doordat het in een leuke doorzichtige kerstbal is verpakt. Zeer leuke 🍒 kerstactie 🎄😊.
20 mei 2023

Top winkel

Eigenlijk had ik de hoogste score moeten geven maar dat doe ik nooit. Lauter en alleen omdat ik vind dat je altijd moet blijven zoeken naar verbeteringen, ook al is dat bijna niet mogelijk. Alles was goed in deze winkel!!!!!!
AV
Zeer vriendelijk en goed geholpen! De verkoopster nam alle tijd voor mijn dochter die totaal onverwacht extra 'gaatjes' ging laten schieten en in de winkel toch wel een tikkie zenuwchtig was.
21 okt 2023
Het was Super alleen voor een batterij in mijn horloge zo vriendelijk en gelijk geregistreerd als klant ook even mee geholpen dus niets verbeteren winkel in Maarssen is Top
29 jul 2023
Fijne shop om leuke kadootjes in te slaan. Vriendelijk personeel, leuke collectie en ik slaag er altijd. Gegarandeerd succes als je mensen happy wilt maken met iets leuks.
12 okt 2023
Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Ze vroeg ook of ik al member was zo nee wilde ik dat scheelde ook nog 10 procent op de aankoop prijs . Dat vond ik heel attent.
Goed geholpen door de dames achter de kassa, werd ook gewezen op de memberskorting van 10%. Altijd fijn te weten dat er een korting is en dit wordt vermeld.
Het was erg druk in de winkel, maar alle verkoopsters bleven beleefd en klantvriendelijkheid. Mooie ring gescoord in de winkel blij mee! Top, ga zo door
18 okt 2023
Het is een mooie winkel, waar je alles kunt vinden, en de verkoopsters zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. En dan kom ik daar graag terug.bvd
20 aug 2023

Vriendelijk personeel en hulpvaardig

Vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig. Kocht een ketting voor mijn zoon wat niet te ielig moest zijn. Gaf meteen de juiste maat en breedte.
Erg vriendelijk ook al stond deze dame alleen en was het druk ze bleef rustig en vriendelijk erg fijn om op deze manier te worden geholpen
4 nov 2023
Prachtige oorbellen gekocht bij lucardi. De prijzen zijn netjes en er is veel keuze vanwege het grote assortiment. Ik kom hier zeker weer.
30 jul 2023
3e gaatje in oorlel geschoten. Lief/rustig personeel wat je goed uitlegt wat ze gaat doen en je op je gemak stelt als ze de oorbel schiet.
19 sep 2023
Ik vond het erg fijn dat er hulp werd aangeboden maar niet werd opgedrongen. Ze namen echt de tijd zelfs al was het bijna sluitingstijd!!
22 mei 2023

Keurige service

Vandaag een ring gekocht, zeer nette en professionele service, verkoopster wist waar ze over praten en gaf een duidelijk advies.
25 dec 2023
Soms kom je binnen in de winkel en er is niemand bij de kassa. En in de winkel. Dan moet je lang wachten om iets te vragen.
16 dec 2023

Klantvriendelijk winkel

Ben vandaag goed geholpen. Hadden geduld en hebben me uitstekend geholpen. Niks was hun te veel ondanks dat het erg druk was