maeshillscollection.com/nlBeoordelingen

Beoordelingen voor maeshillscollection.com/nl

4.54/5.00

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Goede service, 1 tas (van de 2 die ik besteld had) kwam wat later, maar daar werd duidelijk over gecommuniceerd en uiteindelijk toch nog op tijd ontvangen.
Verder lezen

Product is goed, maar levering was een drama. Verkeerd ship adres, geleverd op verkeerd adres 2 dagen in de toekomst Na veel bellen, eindelijk product teruggevonden in distributiecentrum ver weg. Eind goed al goed ....

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over maeshillscollection.com/nl

Sorteren relevantie
Goede informatie over proces van aanoop, verzending en termijn van bezorging.
Snelle levering en heel aantrekkelijk geprijsd. Ik ben net als de vorige keer heel tevreden!
Goede service!
De levering duurde iets langer dan verwacht (donderdag besteld, de volgende dinsdag geleverd). De kwaliteit van de producten is goed; de kleur van één tas vond ik prachtig, de kleur van de andere iets minder. De service vond ik uitstekend; snel antwoord op mijn vragen en aan de telefoon ben ik vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan
Prima product en netjes verpakt. De levertijd is alleen best lang. Op de website staat 'voor 17:00 besteld vandaag verzonden', maar ik heb op dinsdagochtend besteld, op vrijdag kreeg ik bericht dat mijn bestelling verzonden was en pas op maandag heb ik het ontvangen.
Goede service, persoonlijk contact om dat iets niet op voorraad was. Goede oplossing gegeven. Vervolgens bestelling de volgende dag in huis
Alles is verlopen zoals afgesproken. Vlotte levering. Goed product. Vriendelijke chauffeur.
In alle opzichten keurig verzorgd. En ook het product is nog mooier dan ik had verwacht.
Top product voor een hele goede prijs. DPD verzenden is geduld hebben.
Snelle levering.en ik had een vraag en kreeg direct afdoende antwoord
Mijn vraag werd snel beantwoord en de tas had ik snel in huis.
Snelle levering en netjes verpakt. Mooie tas. Ben er blij mee
Alles is volgens afspraak verlopen. Keep up the good work
Snelle levering en mooi verpakt Blij met mijn tasje
Snelle levering (de volgende dag) en goede service
Snelle levering, snelle afhandeling retour etc.
Zeer tevreden over de levering en t product
Snelle levering 8