maeshillscollection.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
maeshillscollection.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij maeshillscollection.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor maeshillscollection.com/nl

34 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Perfect, Fijne service. Ben gebeld omdat Burkely portemonnee uitverkocht was, refund is binnen 1 dag (=> zeer snel) teruggeboekt. Zelden perfect service meegemaakt. Betrokken, Vriendelijk en Betrouwbaar! Ben niet van reviews schrijven, nu uitzondering gemaakt. Mijn Dank !

17 aug. 2022
Las prima revieuws zodoende mijn tas hier op woensdagavond besteld. Die maandag erop nog geen mailtje of belletje mogen ontvangen. Maandags zelf mailtje gestuurd. Werd zelfde dag nog verzonden, toch jammer dat het een week moet duren terwijl er anders beloofd is. Enigszins teleurgesteld in Maes en Hills, maar blij met mijn tas.

Beoordelingen voor maeshillscollection.com/nl

Mooie collectie, leuke aanbieding en vlotte verzending. Super blij met mn aankoop.
4 nov. 2022
Goede website. Prijzen zijn concurrerend.
Snelle verzending. Prachtige tas!
7 okt. 2022
3 sep. 2022
Super snelle levering uit België netjes verpakt
2 sep. 2022
31 aug. 2022
Fijne koop, goede en snelle service! Top!!
28 aug. 2022
Mooie site Mooie spullen Goed geleverd
21 aug. 2022
Snelle levering en goede kwaliteit tas
6 aug. 2022
Goede prijs, snelle verzending.
29 aug. 2022
29 aug. 2022
23 aug. 2022
7 aug. 2022
17 aug. 2022
Antwoord van maeshillscollection.com/nl
18 aug. 2022
Spijtig dat u zolang heeft moeten wachten op uw tas. België heeft een nationale feestdag op 15 augustus, waardoor vertraging is ontstaan. Het pakket is vervolgens in Nederland afgegeven, doch de levering heeft langer geduurd dan voorzien. Onze excuses hiervoor.
5 mei 2022
Mijn bestelling was niet op voorraad. Ik werd keurig gebeld om hierover te overleggen. De geschatte duur klopte. Pakket was goed te volgen.
15 mei 2022
goede service en mooie kortingen en goed verpakt. Als ik volgende keer weer iets zoek kijk ik eerst bij hun.
26 dec. 2021
Netjes verpakt. Iets sneller laten weten wanneer het precies wordt verzonden zou fijn zijn.
27 mrt. 2022
Alles goed en snel maar ik heb geen Versendung mail gekregen