maeshillscollection.com/nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden146 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2019
maeshillscollection.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Erg klant vriendelijk bedrijf.ik had per ongeluk een blauwe ipv van een zwarte. Ik had direct gemaild .Deze werd direct beantwoord en geregeld . En de tas was prachtig. Een min puntje ..zat in een mega grote doos. Maar verder top bedrijf.
RH
Rita H.
ROTTERDAM

14 nov 2023
Op de website stond dat het artikel op voorraad was en de volgende dag in huis zou zijn. Echter duurde het 7 dagen na plaatsing van de bestelling voordat het geleverd werd. Na mail contact bleek dat de tas nabesteld moest worden bij de leverancier. Buiten de lange levertijd om tevreden met de service.

Beoordelingen voor maeshillscollection.com/nl

goede en snelle service
RH
Rita H.
ROTTERDAM
LW
Leeuwtje W.
Spijkenisse
Mooie tassen die snel en netjes geleverd worden
21 jan 2024
EO
Supersnelle levering, laagste prijs, veel keuze!
Snelle beantwoording van vraag over levering
JV
Joyce V.
Dinteloord
Hele mooie tas en snelle levering

Lagere prijs dan elders

17 dec 2023
16 dec 2023
5 nov 2023

Snelle en goede service

Een bedrijf waar meteen de telefoon opgenomen word en ook goed advies geeft. Na bank overschrijving meteen de volgende dag de tas in huis en dan ook nog eens goedkoper dan ergens anders. Heel fijn bedankt!
8 mei 2023
Eenvoudig besteld. Houden al rekening met btw terug indien dprake is van een bedrijf. Goederen niet de volgende dag brzorgd maar met teee dagen.
28 jul 2023
Super mooie tas!!! Alleen verzending via dpd is niet goed gegaan. Wel op tijd en super snel geleverd maar doos was kapot en open.
28 jul 2023

Prima service

Een mooie luiertas van het merk cowboysbag besteld. Afgeprijsd vergeleken met andere websites.
JS
2 apr 2023

Product voldoet aan de omschrijving, duidelijke communicatie en snelle levering.
HV
20 jul 2023
Mooie tas, ik ben er erg blij mee. Netjes geleverd en goedkoper dan elders.
7 sep 2023
ik belde over een prijs van een lederen rugzak en het werd gelijk opgelost