maeshillscollection.com/nl
Reviews:

383 reviews in totaal   

4,58

Uitstekend

383 beoordelingen sinds 13 jun 2018

5
74 %
4
18 %
3
3 %
2
2 %
1
3 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 28 jan 2019
maeshillscollection.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn positief over de snelheid en stiptheid van de levering wanneer deze vlot verloopt. De kwaliteit van de producten wordt vaak geprezen, met nadruk op stevigheid en goed materiaal. Ook de communicatie wordt gewaardeerd wanneer deze duidelijk en tijdig is. De service wordt als vriendelijk en behulpzaam ervaren en de verpakking als netjes en stevig. Daarnaast wordt de prijs regelmatig als scherp en aantrekkelijk genoemd. Klanten merken op dat vertragingen bij de levering als negatief worden ervaren. Soms ontbreekt het aan proactieve updates in de communicatie en er zijn incidentele opmerkingen over mogelijke verbeteringen in de service.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsmaeshillscollection.com/nl

(4)
(3)
(5)
(26)
(107)
Community-lid 
8 Reviews
 Geverifieerd

Vriendelijke klantenservice

Goede bereikbaarheid zowel telefonisch als per mail. Blij met mijn Playmarket trolley in aubergine kleur. 1 minpuntje: op de website toont hij iets meer helder van kleur. In de praktijk iets meer mat/dof. Vermoedelijk te maken met belichting / lichtval. Desondanks een hele fijne boodschappentrolley;)

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. Wij wensen u heel veel plezier en gemak met uw nieuwe Playmarket boodschappentrolley! Met vriendelijke groet, Maes & Hills Collection
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Prachtige laptoptas voor werk en vrije tijd.

Maes & Hills is een uitzonderlijk vriendelijk en professioneel bedrijf dat echt uitblinkt in klantgerichtheid. Ze bieden prachtige, luxe tassen van hoge kwaliteit en maken hun belofte van 100% klanttevredenheid volledig waar. Voor mijn verjaardag heb ik een schitterende leren laptoptas ontvangen en ben er ontzettend blij mee. De tas is zowel stijlvol als praktisch in gebruik. De levering was snel en verzorgd – alles was netjes en veilig verpakt. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit, service en luxe voor elke dag!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Jullie zijn goed maar de bezorging van dpd was heel slecht het pakket is voor de deur gezet en ik kon het alleen niet naar binnen krijgen,en de bezorger was alweer weg gereden voor dat ik bij de deur was.voor het zelde was ik niet thuis en was mijn pakket door een ander meegenomen want hij wist niet of ik thuis was ,want daar heeft hij niet opgewacht.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Prachtige Parvum Brava rollator:

Vooraf goeie uitleg gekregen over een rollator Parvum Brava waarna ik bestelling over kon gaan. Ook deze is vlekkeloos verlopen en had de rollator binnen twee dagen in huis. Over het product zelf ben ik zeer tevreden en nu dan maar naar de praktijk, die na verwacht ook wel oké zal zijn.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Hij is erg stevig en goed wendbaar ben er erg blij mee,ben nog niet toe aan een rollator dus dit is voor mij een goede oplossing

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Wat fijn dat u voor de Playmarket Go Up Premium boodschappentrolley heeft gekozen. Wij wensen u heel veel plezier en gemak met uw nieuwe trolley. Bedankt voor uw vertrouwen in Maes & Hills Collection en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Maes & Hills Collection
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Kreeg zeer snel reactie op mijn mail. Mijn bestelling was niet voorradig, dat had ik graag meteen gehoord. Nadat ik had gemaild, werd het duidelijk en daarna zeer goede communicatie

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw viersterrenbeoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u heel veel plezier met de Zebra Trends kinderkoffer en hopen dat deze meegaat op veel mooie avonturen! Met vriendelijke groet, Maes & Hills Collection
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Schooltas kopen

Ik heb een schooltas gekocht en kreeg het de volgende dag netjes op tijd thuis bezorgd! Track en trace ook via de mail ontvangen om mijn pakket te kunnen volgen

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de Kipling Seoul Lab rugzak. Wij wensen de gebruiker heel veel plezier met de nieuwe schooltas en natuurlijk een fijn schooljaar! Met vriendelijke groet, Team Maes & Hills Collection
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De leus van vandaag besteld dan gaat het morgen weg klopte niet. Langer gewacht. Had te maken met de kleur van het artikel. Was niet op voorraad.

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw 4-sterrenbeoordeling en voor uw bestelling bij Maes & Hills Collection! Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer de levering langer duurt dan verwacht. De door u gekozen kleur van de Andersen Royal boodschappentrolley was helaas niet direct op voorraad en moest worden nabesteld. Bij het selecteren van een kleur vermelden wij de bijbehorende levertijd, omdat deze per uitvoering kan verschillen. We begrijpen echter dat hierover verwarring kan ontstaan en nemen uw feedback zeker ter harte. Wij hopen dat de trolley inmiddels helemaal naar wens is en wensen u er veel plezier en gemak mee! Met vriendelijke groet, Team Maes & Hills Collection
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Snel en overzichtelijk bestellen. Snel in huis. Mooie en zeer handige opvouwbare Brava rollator. Je houdt in ieder geval meer ruimte over in de kofferbak!

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u heel veel plezier en comfortabele kilometers met uw nieuwe Brava rollator. Met vriendelijke groet, Maes & Hills Collection
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Prachtige tas En prijs en kwaliteit is erg goed En duidelijk met aankoop en opsturen .

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterrenbeoordeling! Wat fijn dat u voor een schoudertas van Hide & Stitches heeft gekozen. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe tas en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij Maes & Hills Collection! Met vriendelijke groet, Team Maes & Hills Collection
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
De bestelling verliep soepel en snel. Ik was nóg blijer geweest als mijn nieuwe tas mooi ingepakt was geweest in plaats van in een hoop plastic

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw Castelijn & Beerens Gaucho Ellen schoudertas. Wij wensen u heel veel plezier van deze prachtige leren tas en hopen dat u er jarenlang met plezier gebruik van zult maken. Hartelijke groet, Team Maes & Hills Collection
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Prachtige tas en portemonnee. Goede kwaliteit.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooie rugtas, snel geleverd

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw aankoop bij Maes & Hills Collection. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe The Chesterfield Brand Rich rugzak. Hopelijk zult u nog jarenlang genieten van deze stijlvolle en praktische leren rugzak! Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Maes & Hills Collection
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Fijne winkel, goede communicatie en snelle levering.

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterrenbeoordeling! Fijn om te horen dat u onze communicatie en snelle levering zo heeft gewaardeerd. Wij wensen u heel veel plezier en gemak met uw nieuwe Reisenthel Citycruiser! Met vriendelijke groet, Maes & Hills Collection
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Goede communicatie, zeer netjes verzonden. Goed ingepakt

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Fijn om te lezen dat u onze goede communicatie zo waardeert. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe Hide & Stitches Brazos suède schoudertas! Met vriendelijke groet, Maes & Hills Collection
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Zorgen dat het telefoonnummer op de factuur klopt. Snelle reactie nadat ik een mail had gestuurd. Meer op de hoogte houden als het artikel niet op voorraad is. De 10 dagen waren al verstreken
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Klant gericht en vriendelijk

Het persoonlijk telefonisch contact is als zeer prettig ervaren met een prima resultaat.

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw mooie vijfsterrenbeoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de Carlett Lett900 trolley. Wij wensen u veel plezier en gemak met uw nieuwe trolley en hopen u in de toekomst graag weer bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Maes & Hills Collection
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Levering zou de volgende dag na bestelling plaats vinden. De bestelling is geplaatst op 2/9 en het is nu 13/9. Volgens de website was er voldoende voorraad. Ik moest zelf navragen bij Maes om te weten te komen dat de bestelling in backorder was. Deze zou maandag of dinsdag binnen komen, het is nu zondag en ik heb nog niets. Waardeloos!

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u langer op uw bestelling moet wachten dan verwacht. De door u bestelde trolley hebben wij voor u nabesteld. Bij dit artikel staat een levertijd van 1 tot 3 werkdagen vermeld. Helaas heeft de levering dit keer langer geduurd. Op 10 september hebben wij uw bestelling meegegeven aan onze vervoerder. Wij zien echter dat het pakket daarna nog niet door DPD is ingescand. Wij nemen daarom contact op met de vervoerder en laten onderzoeken waar het pakket zich momenteel bevindt. Uiteraard doen wij ons best om ervoor te zorgen dat uw trolley zo snel mogelijk bij u wordt bezorgd. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Wij hopen dat u de trolley spoedig in ontvangst kunt nemen en er vervolgens veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Maes & Hills Collection
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goed product, slechte aflevering

Goed product, goede online mogelijkheden. Zeer slechte verzendprocedure. Lang geen bericht, dan opeens melding van bezorging, waarbij datum en tijdstip steeds werden veranderd. Uiteindelijk aflevering bij centraal ipv de gewenste thuisbezorging. Moet veel beter kunnen.

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat de bezorging van uw bestelling niet naar wens is verlopen. Wij zien inderdaad dat uw pakket ongebruikelijk lang onderweg is geweest en dat de bezorginformatie is gewijzigd. Ook begrijpen wij dat het erg vervelend is dat de levering uiteindelijk bij een ander afhaalpunt heeft plaatsgevonden in plaats van op het door u gewenste afleveradres. Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken. Hoewel de bezorging door de vervoerder wordt uitgevoerd, vinden wij het belangrijk dat onze klanten goed worden geïnformeerd en een betrouwbare levering ervaren. In uw geval is dat helaas niet gebeurd. Wij waarderen uw feedback zeer, omdat deze ons helpt om samen met onze vervoerders de dienstverlening verder te verbeteren. Wij hopen dat u ondanks de minder prettige bezorgervaring tevreden bent met uw aankoop en u in de toekomst alsnog een veel betere ervaring mogen bieden. Met vriendelijke groet, Maes & Hills
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
The delivery was very delayed but the communication and customer service was very good

Antwoord van maeshillscollection.com/nl

Thank you very much for your four-star review. We sincerely appreciate your understanding regarding the delayed delivery. Unfortunately, one of our shipments went missing in transit, which caused an unexpected delay. We hope you are very happy with your new Satch backpack and that you will enjoy using it for a long time to come! Kind regards, Team Maes & Hills Collection

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Stijlvolle tassen, rugzakken en trolleys voor werk, reizen of dagelijks gebruik – functioneel design ontmoet alledaagse elegantie bij Maes & Hills.

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien