Lucardi Juwelier Barneveld

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden162 beoordelingen in totaal

16 jul 2023
Dat verkoopster (vrouw met rossig haar) super aardig was en zelfs hielp met helix oorbel in doen. Was beduusd maar vond dit superfijn. En dat is service! Erg leuk om door haar geholpen te worden.

28 aug 2023
Afhandeling klacht over een eerder gedane aankoop Vandaag is het goed opgelost door de Store manager👍👍

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Barneveld

16 jul 2023

Super verkoopster

21 aug 2023

2 gouden armbandjes.

We wilden graag een moeder dochter armbandje om te dragen met mijn huwelijk! Subtiel en elegant. We hebben gekozen voor een gouden armbandje we zijn meerdere juweliers afgeweest maar jullie hadden zeker 10 keuzes. Ik heb onwijs dunne pols en dit zou kleiner gemaakt moeten worden. In barneveld hebben ze ons onwijs goed advies gegeven en werden de vermaak kosten gratis vergoed ivb het een goude armbandje is. We kunnen niet wachten om het op te halen! En te stralen op de bruiloft!
25 aug 2023
De 2 personeelsleden toonden belangstelling voor mijn vraag om een product en ze gaven ook nog alternatieven. Onderling hadden ze ook overleg zodat ik de beste bediening kreeg. ER werd mij een membercard aangeboden zodat ik direct korting kon ontvangen. 1 persoon hielp mij met het installeren. De ander pakte het product in en liet mij afrekenen met korting vd memberkaart. Ik werd vakkundig, prettig en vlot geholpen. Er hing een prettige sfeer.
8 aug 2023

Klantvriendelijk goed advies

Er wordt goed meegekeken en advies gegeven. Mijn kinderen zijn allergisch en in Barneveld krijg ik bij de vaste medewerkers goed advies. Ze zijn heel klantvriendelijk
30 sep 2023
Was deze ochtend bij filiaal Barneveld, en was aangenaam verrast door de vriendelijke en behulpzame verkoper/ster. Mijn schoonmoeder rijd met een rollator en deze verkoper was zo behulpzaam en vriendelijk bij het uitzoeken van de ringen die ze passen wilde. Nam rustig de tijd voor haar,vriendelijk met af en toe een grapje. Echt een toppertje.
19 jul 2023
Ik ben blij dat we deze week iets hebben kunnen bespreken naar aanleiding van een wat mindere klantonvriendelijkheid ervaring vorige week. Blij dat het opgelost is, en nu wel de verzekering gekregen dat je met alles terug kan komen als het niet goed is👍
19 nov 2023

Kennis, begrip en geduld. Hele fijne medewerker

De medewerker wist precies wat we bedoelden toen we omschreven wat we wilden. Dat scheelde zoekwerk in de winkel. Ook het geduld en begrip toen we nog even moesten bellen met de moeder van de jarige om te vragen welke kleur de voorkeur had.
19 aug 2023
Heb Iucardi Barneveld heel goed ervaren door een persoon die haar advies en tips gaf tijdens het prikken van nieuwe oorbel bij m’n dochter. Ik raad iedereen om gaatjes daar te laten prikken
21 mei 2023
Aankoop /ruilen De rust waarmee geholpen werd, echt aandacht voor de klant en helpen de juiste keuze te maken, tevreden naar huis en superblij met mijn nieuwe dubbele art oorbellen
23 dec 2023
Ik werd supper geholpen door een vriendelijke jongen .hij nam de tijd maar helaas kwam ik twer armbanden tekort moet naar een andere lucardi.
Medewerker heeft rustig meegezocht naar oorbellen, een kleinigheidje voor mijn kleindochter, informatie en tip gegeven. Netjes geholpen.
29 sep 2023
Behulpzame verkoopster, die alle mogelijkheden vertelde... Misschien wat inpakken betreft: bij een kindercadeautje wat strikjes erop
2 jun 2023
Ik vroeg om een advies, om een ring uit te zoeken bij een eerder hier al uitgezochthals sieraad en armband. Helemaal tevreden!
15 jun 2023
Ik zocht een leuk cadeau. Werd goed geholpen door een medewerkster ik twijfelde heel erg maar heb echt iets leuks kunnen kopen!
17 aug 2023
Prima service aardige verkoopster die de tijd nam.
2 aug 2023

Fijne service

Fijn geholpen ne geslaagd voor een nieuwe ring

Lucardi Barneveld

Ik ben in Barneveld bij de lucardi heel aardig personeel en vriendelijk goed geholpen

Goede service

Ze deden goed hun best om mee te denken voordat we de keuze namen. Super gedaan!
6 jul 2023
vriendelijk geholpen en een goed advies gegeven aankoop feestelijk ingepakt .

Ruilen is makkelijk en snel

Het was heel gemakkelijk om oorringen om te ruilen door een iets ander model.