Vooruwbus.nl- Logo - Beoordelingen

Vooruwbus.nl

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden518 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2021
Vooruwbus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Netjes afgewerkte artikelen op voorraad. Goed advies en klantvriendelijk. Maten vermelden bij de artikelen om beter te weten hoe groot iets uitpakt. Bouten meeleveren voor bevestiging opstap aan trekhaak, originele bouten zijn 4mm te kort en komen net niet door de moeren heen.

Ik heb precies gevonden wat ik nodig had zonder moeite, helaas ben ik naar een aantal dagen op de hoogte gebracht dat het niet op voorraad was en 1a2 mnd kan duren voordat het geleverd word en netjes op de hoogte gebracht door mail. Maar ik zou graag zien ofdat een product op voorraad is en dit is een tip, voor de rest groot assortiment en goede prijs..dus toch tevreden door de communicatie.
JV
J v.
St Willebrord

Beoordelingen voor Vooruwbus.nl

11 feb 2024
Track and tracé kan beter
20 jan 2024
JV
J v.
St Willebrord

Aangeven qau levertijd en voorraad

9 aug 2023
De ontvangst, de vraag of ik iets wilde drinken wat een gevoel geeft van je bent welkom en tevens de uitleg over de producten die ik gekocht heb. Ook het feit dat je een beroep kunt doen op advies betreffende de montage van datgene je gekocht hebt
18 jun 2023
Er zou een setje van mijn bestelling op voorraad zijn, nu blijkt dat dat niet het geval is. Ik heb het set nodig voor een klant. En nu blijkt het 2 tot 3 weken te duren. Jammer! Had ik dat maar even geweten. Misschien volgende keer beter.
Beschadigd product ontvangen. Een foto opgestuurd gelijk kosteloos, en zonder problemen en gedoe een nieuwe opgestuurd gekregen. Wat een service ! Bestel hier volgende keer weer.
JO
Jan O.
Dilsen
22 aug 2023
Onderdelen zijn snel geleverd maar helaas bekrast (transportschade ?)na doorsturen foto binnen enkele uren opgelost
26 sep 2023
Per abuis verkeerd besteld Kon gelijk zonder probleem retour en vervolgens de juiste kleur gekregen Top
31 okt 2023
snel en correct geleverd tegen een goede prijs, bij een vraag over de rekening direct adequaat antwoord.
4 jun 2023
Snelle levering. En bij mankement snelle persoonlijke reactie en snel en goed opgelost.
heel prettig en goed contact gehad alleen vervoerder was heel slecht.
Snel geleverd, kwalitatief goed icm met de prijs-kwaliteit verhouding
22 aug 2023
Verkeerde geleverd en op mail 2x word niet geantwoord Beetje jammer
Antwoord van Vooruwbus.nl
23 aug 2023
Goedemorgen, Is dit ondertussen al opgelost? Ik kan echt geen mail vinden op je naam. Naar welk adres had je dit verstuurd? Groeten, Richard (Vooruwbus.nl)
11 jul 2023
Mooi op tijd geleverd doch pasvorm vrr mijn voertuig was ondermaats.
8 okt 2023
Roofrail is van een goede kwaliteit en was makkelijk te monteren
24 mei 2023
Heb het binnen van het weekend tijd maken om het te monteren.

Op tijd verwittigd...en mooi op tijd…

Op tijd verwittigd...en mooi op tijd geleverd ...prima werk
15 aug 2023

Toppertjes

Netjes ontvangen op de nieuwe locatie en een super service