Dartshopper.nl

5.621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.962 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Beste, Ik heb reeds onmiddellijk een klacht gestuurd na ontvangst van mijn bestelling en helaas nog steeds geen feedback. Ik ben steeds tevreden geweest over mijn aankopen maar deze keer laat het te wensen over helaas.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. U heeft bij uw bericht op ' opgelost' geklikt, waardoor het bericht niet wordt doorgezet naar de klantenservice. Neemt u alstublieft via de link op de website nogmaals contact op met de klantenservice, Zij helpen u graag verder. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
2 dagen na verzending is er een actie, die ook van toepassing is op mijn bestelling. Ik had het netjes gevonden als dit gemeld was voor verzending of later na mijn mail nog compensatie had plaatsgevonden.
14 nov 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Acties zijn tijdgebonden. Uw bestelling is van 3/11/2023, de actie van 8/11/2023. Helaas is het dan met terugwerkende kracht niet meer mogelijk om hier gebruik van te maken. Erg jammer dat u dit dan hier met 1 ster beoordeeld! Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen?

Als de klanten extra bijbealen

Als de klanten extra bijbetalen om het de dag erna te ontvangen dan is het aan jullie om dit na te komen deze afspraken en niet afkomen met de flauwe excuses dat het druk is !!!!! Mvg
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft Dartshopper nu met een slechte recensie, terwijl de oorzaak bij TRUNKRS ligt. De klantenservice heeft u ook al de extra kosten gecrediteerd en dan toch een zo slechte review? Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
13 okt 2023
De snelle levering door trunks. Huis nummer stond verkeerd. Bij iemand anders afleverd. Klanten service is waardeloos. Dartshopper zelf goede hulp juiste spullen
13 okt 2023
Beste klant, wij vinden het net als u vervelend als bestellingen niet op tijd of niet correct geleverd worden. Wel erg jammer dat u ons daar nu voor afstraft met deze lage review. Misschien wilt u het nog wijzigen/verwijderen?
AJ
adri j.
bergen op zoom

Ander product ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst, kopie van een vorige bestelling maar helaas kreeg ik een ander product. Dit gemeld maar tot op heden (4 dgn) geen response
13 jun 2023
Beste klant, bedankt voor uw review. U heeft helaas bij de chatbot op ' opgelost' geklikt, waardoor uw bericht niet is doorgezet naar de klantenservice. Daardoor heeft u geen antwoord ontvangen. Wij hebben dit inmiddels opgelost.
1 jun 2023
Bestelling blijft lang weg en je houd mensen niet op de hoogte hoe lang het duurt voor je u Bestelling ontvangt. Hoop nog te ontvangen voor vaderdag
2 jun 2023
Beste klant, Wij vinden het jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. U heeft gepersonaliseerde artikelen besteld. Deze zullen eerst gemaakt moeten worden, vandaar dat het niet zo snel verzonden kan worden, dan producten die op voorraad zijn. U ontvangt een track&trace zodra uw bestelling in verstuurd, daarmee kunt u de zending makkelijk volgen.
29 mei 2023

Verpakking kapot

Pakketje komt geleverd met de shafts uit het doosje stekend, doosje kapot. Ik wil de originele verpakking altijd bewaren, dus beetje jammer.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Jammer dat u ons zo een lage score geeft, terwijl dit een schade is die door het transport is ontstaan. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
11 okt 2023

transport

wanneer de bestelling niet volledig is word het onbrekende product niet na-gestuurd Er worden gewoon terug transport kosten aangerekend
11 okt 2023
Beste Erwin, Helaas was er binnen uw bestelling een manco geconstateerd in ons magazijn. Op basis hiervan hebben wij het bedrag voor het desbetreffende missende product terugbetaald en de rest van uw bestelling opgestuurd. Normaal gezien had u hiervan op de hoogte gebracht moeten worden, echter is dit niet gebeurd, waarvoor onze excuses. Omdat dit product op dat moment niet leverbaar was, heeft u overigens zelf de keuze gekregen deze op een ander moment bij de bestellen. Met vriendelijke groet,
4 nov 2023
Extra 10 euro betaald voor naam laten graferen in darts pijl. Niet gebeurd, email verstuurd te compensatie. Geen antwoord op gekregen!
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, u heeft alleen darts besteld! Wij zouden het op prijs stellen als u deze onterechte beoordeling verwijderd.
mijn bestelling die ik geplaatst heb op 25 november is nog altijd niet geleverd.je kan zorgen dat ze zo vlug mogelijk geleverd word
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. De klantenservice is al voor u bezig om het op te lossen. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
Dpd stuurde mij een mailtje dat ik het in oirschot kon ophalen. Het bleek echter in bladel te zijn. Het product was verder prima.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft Dartshopper nu af, voor iets dat door DPD is veroorzaakt. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
Gewoon je afspraken en service nakomen. Betalen gaat allemaal snel en makkelijk maar de spullen afleveren ho maar.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft Dartshopper nu met een slechte recensie, terwijl de oorzaak bij PostNL ligt. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
5 jun 2023
We hebben € 2,00 extra verzendkosten betaald zodat het de volgende dag bezorgd zou worden, helaas was dit niet het geval!
6 jun 2023
Beste klant, Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
18 okt 2023
Mijn excuses maar de shaftjes die ik heb aangekregen van bij dartshopper.nl springen 1 voor 1 stuk aan het pluimpje!!!!
19 okt 2023
Beste, Deze pagina is bedoeld om onze service te beoordelen. Indien u problemen ervaard met de producten in uw bestelling, vragen wij u om het probleem voor te leggen bij onze klantenservice zodat u via die weg geholpen kunt worden. Met vriendelijke groet

Slechte kwaliteit.

Na een aantal keer gooien, knapten ze al kapot. Niet op de grond gevallen, alleen netjes in het bord gegooid.
Antwoord van Dartshopper.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het is jammer dat u de tijd neemt om hier een slechte beoordeling achter te laten, maar geen contact opneemt met Dartshopper om uw probleem te melden. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
18 nov 2023
Geprobeerd te communiceren via de mail. iv.m. niet geleverde bestellingen. Maar ze laten niet van zich horen.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, vervelend dat uw bestelling nog niet geleverd is. Echter heeft u - zoals wij in het plaatje zien - een mail gestuurd naar het magazijn, niet naar de klantenservice. Daarom had u nog geen antwoord gekregen. Intussen is de klantenservice met u in contact en probeert het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
Het pakket was geblutst. Het is een cadeau en nog niet uitgepakt. Hopelijk is het bord zelf intact
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. De verpakking is om het product erin te beschermen. U heeft geen schade bij de klantenservice gemeld, dus gaan wij ervan uit dat de verpakking zijn werk heeft gedaan. Om dan daar een zo slechte beoordeling voor te geven, vinden wij wel een beetje overdreven. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
2 mei 2023
Ik had een dartbord besteld, en betaald. Ik krijg een lege doos. wanneer mijn dartbord komt? NOOIT!
3 mei 2023
Beste klant, wij betreuren dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Echter is deze site voor beoordelingen. Voor het oplossen van een probleem, verzoeken wij u per mail contact op te nemen met de klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
11 jun 2023
Nog steeds geen nieuws van mijn verloren pakket. Na een week geen actie richting de klant…
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. De klantenservice doet er alles aan om het zo spoedig mogelijk voor u op te lossen, maar is ook afhankelijk van de reactie van het vervoersbedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
4 jul 2023

Pakket zoek

Verschuilen zich achter chaos en wanbeleid bij DPD. Bieden geen passende oplossing.
6 jul 2023
Beste klant, Wij danken u voor uw bestelling helaas betreuren wij dat u problemen ondervindt. Onze klantendienst is voor u bezig om dit op telossen bij de pakketdienst en heeft u hiervan op de hoogte gesteld. Zodra de klantendienst meer weet vanuit de vervoeder wordt u direct verder geholpen. Jammer dat u niet tevreden bent van deze dienst. Helaas moet de klantendienst deze procedure doorlopen en zijn we afhankelijk van de vervoeder in deze situaties.